Ik ben al in wedstrijd met mijzelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil hier een uitdaging voor zich zelf aan gaan? zo ja welke
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
Godver, mijn moeder spreekt me aan op MSN
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
"Je hebt je tissues weer bij je laptop laten liggen! "quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Je hebt je tissues weer bij je laptop laten liggen! "
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef quaas het volgende:
[..]
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"
hij is ouder dan je denkt kneusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef quaas het volgende:
[..]
"En wat was dat plakkerige op het toetsenbord? Heb jij weer limonade gemorst?"
Live cam verbinding.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Nou ik zit gewoon achter mijn laptop hoor. Ik weet niet hoe zij kan zien wat zich hier afspeelt...
We maken fatoes jonguhquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Nou ik zit gewoon achter mijn laptop hoor. Ik weet niet hoe zij kan zien wat zich hier afspeelt...
Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit gaat niks worden he, Queen erdoorheen mixen
quote:
Achter nogwelquote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so i can try to find Jeroen Verhoeven to let him away from ajax
Verhoevenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
so i can try to find Jeroen Verhoeven to let him away from ajax
Sharr heeft verstand van voetbal.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.
Ho, Stekelenburg en eriksen zijn poesliefquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Verhoeven is te normaal voor ajax, de rest van ajax zijn allemaal arrogante klootzakken. Kusje.
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, Stekelenburg en eriksen zijn poeslief
Eriksen arrogantquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.
Haha ja, blablabla voetbal lolololquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, alleen Stekelenburg dan. Maar daar blijft het ook bij.
Hij compenseert zijn lengte met een grote bek..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
Ben 1x Wesley Sneijder met het uitgaan tegengekomen. Wat een agressieve gast is dat zeg.
Ik ben Arthur Numan tegen gekomen in Autotronquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
Ben 1x Wesley Sneijder met het uitgaan tegengekomen. Wat een agressieve gast is dat zeg.
Veel vet voornamelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
Verhoeven werkt bij de Febo. Wat heeft die jongen zeg?
Als pro van Ajax het is echt een schandequote:
Wie wat waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |