behang en/of verfquote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef Puala het volgende:
Even een vraagje![]()
Je hebt nu alles boven geplamuurd. Wat ga je daar overheen doen?
Enkel of klamp (anderhalf steens)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het merendeel enkelsteens dan?
augustusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Een oud-Hollandsche gewoonte vraagt mij om een TVP te plaatsenmaar dat mag niet meer, dus bij deze een echte post
Ziet er tof uit, TM, heb je zelf al een idee wanneer je alles af wil hebben?
dat de klus over de helft is hoeft niet te betekenen dat dat met de topics ook zo isquote:Op maandag 21 maart 2011 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het over de helft is wordt dit het laatste topic?
Nee, wel aan de voorzijde van het regelwerk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:52 schreef Kriebbel het volgende:
Komt er nog folie aan de achterzijde van je regelwerk op de begane grond? In de 'spouw' zegmaar?
volgens mij heb ik dat al wel eens gemeld, maar ter verduidelijking zou ik best even een plattegrondje kunnen maken, ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Soempie het volgende:
Nog steeds goed bezig! Petje af hoor.
TM, ik ben heel benieuwd naar je indeling beneden. Of heb ik daar overheen gelezen in het vorige topic?
ik denk dat ik nu rond de 10k zitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef Puala het volgende:
Zozo, je werkt lekker door![]()
Mag ik vragen wat je ongeveer kwijt bent geweest aan materiaal tot nu toe?
ga je nog isoleren tusen bg en verdieping?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend even wat rachels tegen het plafond geslagen
[ afbeelding ]
weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga je nog isoleren tusen bg en verdieping?
Dat valt me nog niet heel erg tegen als ik eerlijk benquote:Op maandag 28 maart 2011 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu rond de 10k zit
dat komt ook doordat ik het meeste voor een leuke prijs in heb kunnen kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat valt me nog niet heel erg tegen als ik eerlijk ben
al doe je het alleen al vanwege geluidsdempingquote:Op maandag 28 maart 2011 09:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk wel.
jep, dat zou de voornaamste reden zijn, denk ook wel dat ik het doe eigenlijk, niet isoleren zou verkeerde zuinigheid zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
al doe je het alleen al vanwege geluidsdemping
Had je pottenkijkers dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
zo, niet meer naar binnen gluren jullie!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |