Ja, laat ze opbokken naar Lexa zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Precies, of Knuz.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, laat ze opbokken naar Lexa zegdoh
Dat is gewoon de naam van de site. Alsof ik ga zeuren dat er mensen op een DATING-site meer willen dan alleen daten. Zoals een relatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Ik persoonlijk vind wel dat ze daar een onderscheid in zouden moeten maken. Er zijn genoeg sites voor seks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is gewoon de naam van de site. Alsof ik ga zeuren dat er mensen op een DATING-site meer willen dan alleen daten. Zoals een relatie.
Lekker boeiend.
Ik vind het ook allemaal te toevallig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:
Mailtje van m'n knuzmeisje:
[..]
Wat een gek joh.
Dan vraag ik me af waarom RP mensen aan laat geven of ze op zoek zijn naar een date of naar een relatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Dat mensen willen scharrelen is iets anders dan sites die puur uit zijn op het maken van seksafspraken. Op dergelijke sites vind je ook geen echte vrouwen waarschijnlijk maar van die "als je in contact wil komen moet je ff naar dit 4 cijferig nummer SMSen" fakes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
Ik persoonlijk vind wel dat ze daar een onderscheid in zouden moeten maken. Er zijn genoeg sites voor seks.
Ja, waar lelijke vrouwen en kansloze lelijke mannen opzitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind wel dat ze daar een onderscheid in zouden moeten maken. Er zijn genoeg sites voor seks.
Ik persoonlijk erger me ook kapot aan mensen die alleen maar willen neuken. Datingsites zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen die willen daten en hopen dat daar een relatie uitkomt. De geile mannetjes verzieken dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, waar lelijke vrouwen en kansloze lelijke mannen opzitten.
Die sites zijn gemaakt voor mensen die met andere mensen in contact willen komen. Of dat nou is om cola te drinken, te kletsen, te neuken, te trouwen of gewoon alleen te chatten maakt toch geen reet uit.
Dat, ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk erger me ook kapot aan mensen die alleen maar willen neuken. Datingsites zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen die willen daten en hopen dat daar een relatie uitkomt. De geile mannetjes verzieken dat.
Ok, om dit tegen te komen kunnen we beter een wetsvoorstel indienen dat er na een seks-op-de-eerste-date-afspraak ook minstens drie keer daarna wordt afgesproken om de schijn dat het alleen om de seks te doen is weg te nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk erger me ook kapot aan mensen die alleen maar willen neuken. Datingsites zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen die willen daten en hopen dat daar een relatie uitkomt. De geile mannetjes verzieken dat.
Je kunt het niet tegengaan. Je kunt er alleen maar je walging over uitspreken dat sommige mensen jagen op mensen die zich kwetsbaar maken. En natuurlijk dat die mensen in het echte leven blijkbaar falen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok, om dit tegen te komen kunnen we beter een wetsvoorstel indienen dat er na een seks-op-de-eerste-date-afspraak ook minstens drie keer daarna wordt afgesproken om de schijn dat het alleen om de seks te doen is weg te nemen.
Maar even serieus, wat is jouw plan om deze aanpak tegen te gaan? Denk je dat iedereen die alleen wil neuken dan maar gewoon naar de hoeren gaat ofzo?
Tsja, wat is falen. Het werkt blijkbaar wel, anders zouden niet zoveel mensen het doen. Ik krijg zelf ook wel eens een 'aanbod'. Kan mij dat nou interesseren, ik erger me ook aan lelijke mensen op datingsites met spelfouten...maar die hoeven ook niet perse verwijderd te worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je kunt het niet tegengaan. Je kunt er alleen maar je walging over uitspreken dat sommige mensen jagen op mensen die zich kwetsbaar maken. En natuurlijk dat die mensen in het echte leven blijkbaar falen.
Omdat je hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom ga je dan niet naar de hoeren
Daar staat niet altijd wat leuks doordeweeks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom ga je dan niet naar de kroeg, gaat het nog sneller
Nou ja, ik had kunnen verwachten dat dit tegen dovemansoren gezegd was, want jij komt er natuurlijk om te neuken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, wat is falen. Het werkt blijkbaar wel, anders zouden niet zoveel mensen het doen. Ik krijg zelf ook wel eens een 'aanbod'. Kan mij dat nou interesseren, ik erger me ook aan lelijke mensen op datingsites met spelfouten...maar die hoeven ook niet perse verwijderd te worden.
En 'zich kwetsbaar maken' is natuurlijk gelul. Volgens mij wordt er niemand verkracht, als twee volwassenen met elkaar seksen zijn ze zelf oud genoeg om voor hun gevolgen in te staan. Je bent zelf wijs genoeg om de geilneefjes met hun hitsige vragen te blokkeren.
Datingsites zijn bedoeld voor mensen die dates willen, er wordt geen enkele uitspraak gedaan over wat het doel nu precies is. Verschillende sites targetten iets andere markten (e-match voornamelijk HBO en hoger) maar daar houdt het mee op. Relatieplanet mag dan door de naam en marketting de indruk maken dat je daar goed zit voor een "serieuze relatie" maar uiteindelijk is het gewoon een fotoboek en moeten mensen het lekker zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |