Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
en Aafke raadt het geheim... slaapwandelen van Joanna en Joanna kan daar niet tegen en gaat boel kort en klein slaan, valt Aafke aan en Aafke neemt haar in de houtgreep en houdt haar net zo lang vast tot Joanna zich moet aftikken, Daarna gaan de brulboeien aan bij Joanna want nu heeft ze van rode vlekken er ook nog blauwe bij en wordt ze Mams toverbal.
Buiten onder een deken met Flip telt zeker weer niet mee, omdat het niet in haar straatje past?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Noemen ze Aafke nou een paard?quote:"Waarom denkt iedereen dat?"
21 maart om 16.00
Joanna snapt niet waarom ze aan Philip wordt gelinkt.
Nadat Joanna heeft gebroken met Philip komen de rest van de bewoners kijken wat er aan de hand is. Laura probeert de blondine tot rust te manen, maar Joanna wil weten waarom iedereen haar aan mannen koppelt. Aafke komt er ook bij en Joanna valt de Fries gelijk aan door te zeggen dat Joanna nog nooit zo bloot als Aafke bij één van de mannen heeft gelegen. De discussie galt door het Huis der Geheimen heen.
IK dacht dat illegaal was nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
Ik ik ik laat niemand onder me deken,alleen mijn hond,DIERENBEUL!!!
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Mag voor jou hopen dat je die ziekte nooit krijgt want dan klets je wel anders .
Dit was een grapje en ze gaat niet dood aan die vlekken .
Het paard uit DGK wordt er zelfs aan de manen bijgesleept om Jo's gelijk te halen.quote:
Op de maan....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef bergenzand het volgende:
whahhah geinig maar slaapwandelende flekken bestaan die dan lol
ze is toch een slaapwandelaar geen maan wandelaarquote:
oh het ging om het slaapwandelen dacht echt dat je het over vlekken hadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb zelf geslaapwandeld en praat ook in mijn slaap, dus wat heb je te miepen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
Kwartjes vallen hier soms iets later. Wat nou, prettige 8 weken? Die 2 weten dus al dat ze samen in de finale zitten.
dit dus, we mogen gewoon niet zien hoe jo verder flipt.............quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef NenaLois het volgende:
Als er zodadelijk weer beeld is dan zit iedereen weer rustig (lees: saai) op een handoekje.
Ze heeft altijd gelijk ook als ze ongelijk heeft, dat heet eigen beeld creëren, Ze zei toch gister dat er een beeld van haar is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Chiara_StaR het volgende:
Jongens, als Jo het zegt, is het zo!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |