gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd wordenquote:
Zo dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Maik, Servio en Aafke eruit!! Graag...
Ja, ik lees het ook verkeerd, denk ik?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Chiara_StaR het volgende:
Maik, Servio en Aafke eruit!! Graag...
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***quote:En Laura zoent Joanna
blijft niet veel over dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Servio weer genomineerd zal staan. En ik hoop dat Philip, Joanna en Monique genomineerd zullen worden.
Ze is ook een ***quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Capt1caveman het volgende:
Omdat Joanna los wilde, heeft gerard genoeg van haar gezeur gekregen en de boeien losgemaakt. Hiervoor heeft hij de nominatie als sanctie mogen ontvangen.
Gerard mag blijkbaar nomineren, dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk Herr Flipp worden samen met Joanna...
Tja bang voor een nominatie he.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, en hoe ze net zo gearmd op de bank zaten... Ik vind die Laura ook maar een ***
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
Omdat ie al genomineerd staat. Dusquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gerard mag wel nomineren maar niet door anderen genomineerd worden
anders ik welquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat daar uit gaat komen.
zo zie ik dat ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in zijn voordeel. Nu moeten ze anderen noemen ipv Geer.
Er hoeft er maar 1 uit hoor. Gooi die hoogbegaafde maar over het hek. Dat gejank heb ik nou wel gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
blijft niet veel over dan.
Volgende week afgelopen??
laten we het hopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Day het volgende:
Als het gemengd nomineren is, zit Jo zeker op de bank. Niet dat ze eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |