quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh want rechts van me poepte een vogel
Dan had je vast een kort rokje aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkgever failliet, ongekende administratieve teringbende, en een UWV-consulent die ervoor zorgde dat vakantiedagen en -geld dat de werkgever gedurende drie jaar verzuimd had te betalen alsnog uitgekeerd werd, terwijl ik eigenlijk maar recht had op hetgeen opgebouwd was in de 6 maanden voor het faillissement.
Geeft niet joh, dat je erover nadenkt betekent al veel voor mequote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar afwijzen is makkelijk he... dan hoeven ze niets te doen voor je. En waarschijnlijk hopen ze dat je het erbij laat zitten. Maar dit gaat heel erg richting bestuursrecht, en daar ben ik niet echt in thuis.
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehad![]()
![]()
![]()
.
Vind het een ubertoffe baanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is altijd een klotebaan ja
Over het algemeen heb je plezier in je werk?
Ik kon het nog net ontwijkenquote:
Liebchenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisWat een k-dag
Hoe is het hier?
marijkequote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisWat een k-dag
Hoe is het hier?
Niet iedereen is daar blijkbaar vatbaar voor. Murphy enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehad![]()
![]()
![]()
.
Murphy is een homoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar blijkbaar vatbaar voor. Murphy enzo
Paper jam? Kun je dat eten?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind het een ubertoffe baanMaar ze zullen niet bellen dat alles goed werkt idd
Maar sommige dagen bellen ze echt om het kleinste frut dingetje en dan moet ik even op mijn tanden bijten.
Nog een voorbeeld van vandaag:
Klant: "Onze printer doet het niet meer en geeft een melding"
Ik: "Op de display? Kun je even voorlezen wat er staat?"
Klant: "Paper jam"
Ik: "..."
Nouja ik heb netjes geantwoord hoor; maar toch.......
Een optimistische homo. OK. Anything else?quote:
ohh..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
Marijke
Wel okee hoor
Geld terug van de belasting als het goed is
Ik ben blij dat ik het gedaan hebquote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
de belastingaangifte 1 die moet ik ook nog doen!
morgen avond dan maar
gimme money!!!![]()
ohh..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het gedaan heb
Wel makkelijk dat je het alleen maar hoeft te controleren
Eet smakelijkquote:
Mensen worden er niet voor betaald om zoiets te weten. En voor jou is het EN een gelegenheid om weer iemand blij te maken EN je weet dat je er niet veel voor hoeft te doenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind het een ubertoffe baanMaar ze zullen niet bellen dat alles goed werkt idd
Maar sommige dagen bellen ze echt om het kleinste frut dingetje en dan moet ik even op mijn tanden bijten.
Nog een voorbeeld van vandaag:
Klant: "Onze printer doet het niet meer en geeft een melding"
Ik: "Op de display? Kun je even voorlezen wat er staat?"
Klant: "Paper jam"
Ik: "..."
Nouja ik heb netjes geantwoord hoor; maar toch.......
Over Murphy gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
hoe werkt dat??
ik moet die koop-huis dingen even allemaal opzoekenwant daar kunnen we meer uithalen dan ik denk
ohh.. en nu hebben we een nieuwe auto gekocht voor Barman z'n werk, krijgt ie TOCH ene bedrijfswagen![]()
een zware dag gehadquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga je ff sollicitatiebrief wegbrenge, kom je ¤ 90 aeuro armer terug
Het zit je niet echt mee hequote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een zware dag gehad![]()
sta ik net eindelijk bij de bank is de kas dicht en de automaat kapot
Winkel binnengelopen en een jasje/vestje en een tas gekochtquote:
zeg dat welquote:
de wet van murphyquote:
hoe ver was het om??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
De soezen zijn ontdooid, maar nog wel te koud
toekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verquote:
quote:
Muckjequote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
Marijke
Wel okee hoor
Geld terug van de belasting als het goed is
Kom maar op danquote:
niks gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
Oeh nice![]()
En heb je al wat gehoord van je uitkering?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
nog ff en dan is deze werkdag ook weer over
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |