Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze zit mobielquote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe... ik wilde er ook al 1 openen omdat het konijn wat traag was.
Dat konijn is vast omgevallen wegens gebrek aan wortelsquote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe... ik wilde er ook al 1 openen omdat het konijn wat traag was.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat konijn is vast omgevallen wegens gebrek aan wortels.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En meestal is ze er als een haas bij om een nieuwe te openen als degene met de lapo dat niet binnen een minuut doet... de omgekeerde wereld vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
een trage nijnquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
En sorry dat ik geen nieuwe opende, maar zit mobiel
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze zit mobiel
Ik mocht er een aanmaken van der.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En meestal is ze er als een haas bij om een nieuwe te openen als degene met de lapo dat niet binnen een minuut doet... de omgekeerde wereld vandaag.
Dit zijn geen mensen in de schuldsaneringquote:Op maandag 21 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje kopt er nog eentje in:
als je slim bent zit je niet in de schuldsanering.. dus dat klopt wel
Nuut!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn lelijke onbetrouwbare krengen!![]()
Lekker vroegquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor:
[ afbeelding ]
operatie stofwolk
jaloers isquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor:
[ afbeelding ]
operatie stofwolk
ik begin vroegquote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
vroeg beginnen, mag je eerder weg
net als boring: ga je dan de diepte in of is het saai?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
storing, is dat nou een fout of zet ie iets neer, engels of nederlands![]()
ik ga gauw weg
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als boring: ga je dan de diepte in of is het saai?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff sollicitatiebrief afleveren, tot later allemaal![]()
Haiquote:
Haiquote:Op maandag 21 maart 2011 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai O*
Hier valt het een beetje tegen.
Het was afgelopen weekend wel heerlijk weer om een rondje over de veluwe te wandelen. Echt heerlijk was dat
Geen wolkje te zien hierquote:
Welke wolken?quote:
Waarom moet dat dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Aah de hele tijd je been rechthouden is irritant
Wond op knie brandt als de pleister er tegenaan gedrukt wordtquote:
was het wel leuk het concert?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
Ik ben afgelopen weekend veel te weinig buiten geweest i.v.m. klusjes in en om het huis en het concert
[..]
Geen wolkje te zien hier
De Turkse appelthee is in de anabieding bij Kruidvat trouwens
zit wel wat in jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wond op knie brandt als de pleister er tegenaan gedrukt wordt
Ja, ging ook heel erg goedquote:
idd..quote:
oke topquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
zit wel wat in ja
[..]
Ja, ging ook heel erg goed
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Straks slagroomsoezen.
Vanavond pizza.
Daarna hardlopen.
Life is good
hoe is het inmiddels met het UWV??quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
Boh, als ik het goed heb gedaan, krijg ik 33 euro terug van de belasting
ohja.. heb je haar weerquote:
lastige training vandaag??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk maar even lekker gehaktballetjes draaien, hopelijk kan ik daar wat positieve energie in kwijt
quote:
Wat voor balletjes? Pittige, provencaalse, indische, iets anders?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk maar even lekker gehaktballetjes draaien, hopelijk kan ik daar wat positieve energie in kwijt
Ik heb een hangbuikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. heb je haar weer
en je hebt ook nog een figuur om door een ringetje te halen..
life is not fair!
Omdat Murphyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
Gruwels... waarom stappen mensen nou altijd net voordat ik weg ga nog binnen met een vraag
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.quote:
Confrontatie is a bitchquote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.
Wil ik het niet eens over hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe is het inmiddels met het UWV??
Ik wilde er nog onder zetten: nou niet meteen Peter Koelewijn gaan sturenquote:
Ik volg een Persoonlijk Effectifiteits training. Kort gezegd de moeilijkheden die je in het dagelijks leven ervaart worden in de groep gebracht en er wordt naar een oplossing gezocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Confrontatie is a bitch
Wat had je voor training?
sorryquote:
Hoe lang ben je daar nu mee bezig? Heb je het gevoel dat het je helpt?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik volg een Persoonlijk Effectifiteits training. Kort gezegd de moeilijkheden die je in het dagelijks leven ervaart worden in de groep gebracht en er wordt naar een oplossing gezocht.
Mja, na ruim 5 maanden heb ik nog steeds echt helemaal nietsquote:
daar is de cursus voor toch??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.
Diep en diep triestquote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, na ruim 5 maanden heb ik nog steeds echt helemaal niets
Dit was pas de derde keer. Dus kan nog weinig zeggen. Wel kwam een van de trainers na afloop even naar me toe (in de pauze haddenw e het er al kort over). Volgende week wordt dit waarschijnlijk wel besproken..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar nu mee bezig? Heb je het gevoel dat het je helpt?
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden zequote:
Zie je daar tegenop?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was pas de derde keer. Dus kan nog weinig zeggen. Wel kwam een van de trainers na afloop even naar me toe (in de pauze haddenw e het er al kort over). Volgende week wordt dit waarschijnlijk wel besproken..
huh???quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden ze
Je had een klacht ingediend nadat ze je papieren niet meer konden vinden en je het hele zooitje opnieuw kon insturen of eerder al?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden ze
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.quote:
wat heeft dat met elkaar te maken??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.
Dat is een beetje te persoonlijk om op internet te gooien, maar ik heb een klacht ingediend over het functioneren van mijn 'werkcoach'. Ik voelde me niet serieus genomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh???
wat was je klacht en waarom past dat bij de sociale dienst??
Eerder alquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had een klacht ingediend nadat ze je papieren niet meer konden vinden en je het hele zooitje opnieuw kon insturen of eerder al?
Ik zie de link nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.
moet je eens in Rotterdam komen slapen.quote:
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWVquote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is een beetje te persoonlijk om op internet te gooien, maar ik heb een klacht ingediend over het functioneren van mijn 'werkcoach'. Ik voelde me niet serieus genomen.
[..]
Eerder al
Dat van vorig jaar, was vooral na drukke dagen. Als vanavond weer mocht gebeuren wat er in de zomer gebeurt is, Ja dan zie ik er waarschijnlijk wel tegenop jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heeft dat met elkaar te maken??![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je eens in Rotterdam komen slapen.
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWV
Echt schandalig vind ik dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWV
Je zou er maar mee samenwonenquote:
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopen
Schrale troost voor Muck natuurlijk
Murphy was an optimist...quote:
Ik van nature ook eigenlijk....quote:
Je gaat solliciteren bij het UWV, je positie veilig stellen en vervolgens na de grote ontslaggolf (waar je dus zelf niet bijzit) hun even een koekje van eigen deeg geven?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn wraak zal zoet zijn
[ afbeelding ]
Ik begrijp er steeds minder vanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat van vorig jaar, was vooral na drukke dagen. Als vanavond weer mocht gebeuren wat er in de zomer gebeurt is, Ja dan zie ik er waarschijnlijk wel tegenop ja
Ben jij de zus van danquote:
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopen
Schrale troost voor Muck natuurlijk
Dat zegt niets over zijn boodschapquote:
Ik ookquote:
Dat zou zooooo lekker zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat solliciteren bij het UWV, je positie veilig stellen en vervolgens na de grote ontslaggolf (waar je dus zelf niet bijzit) hun even een koekje van eigen deeg geven?
begint erop te lijkenquote:
Betaald van wat ik niet krijgquote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgen![]()
Ik denk niet dat ze het daarmee tot hun pensioen gaan volhouden. Ooit zullen ze toch weer aan de bak moeten. En wie wil er nou zo'n ex-UWV-nazi aannemen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgen![]()
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en als je sommige dingen niet online wilt gooien prima, dat respecteer ik maar ga dan niet zo enorm vaag ouwehoeren. Pm elkaar dan even
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en een eikel, ik kom hem veel te vaak tegen
No big deal.. maar als je er niet teveel over wilt uitwijken pm dan even ofzo. Ik snap best dat je niet alles online wil gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.
Dit kan echt niet meer hoor... misschien tijd om je rechtsbijstand eens te vragen wat zij kunnen betekenen voor je? Er zijn volgens mij al tig termijnen verstreken inmiddels, dus ik ben benieuwd wat een rechter hier van zou zeggen!quote:
quote:
PGR and RN sitting in a tree..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree..
Nee, gevalletje 'Get a roomquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Gevalletje 'verkeerde account de eerste keer'?
RN fell out and hurt her knee!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree.. op het dak
ik heb geen rechtsbijstand meerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer hoor... misschien tijd om je rechtsbijstand eens te vragen wat zij kunnen betekenen voor je? Er zijn volgens mij al tig termijnen verstreken inmiddels, dus ik ben benieuwd wat een rechter hier van zou zeggen!
eet smakelijk straksquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Gehaktballen draaien en champignons snijden
Serieus?quote:
Meer een gevalletje: Op msn bespreken wat ze in het topic tegelijk gaan zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
Gevalletje 'verkeerde account de eerste keer'?
Nee, op het dakquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
Oeh wij eten ook gehaktballenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Gehaktballen draaien en champignons snijden
Zonde, want die had je echt kunnen gebruiken. Maar dit valt ook voor een groot deel buiten mijn kennisgebied. Ik kan wel een boze brief sturen namens jou, maar daar houdt het ook een beetje op... heb je ook al eens een juridisch loket geraadpleegd?quote:
en de rechtswinkel dan ??quote:
Dat kwam niet door een boomquote:
Mja, na dat akkefietje met Vodafone heb ik uit pure frustratie mijn rechtsbijstand opgezegd, omdat ze m.i. toch niets deden en ik dat zonde van het geld vond.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonde, want die had je echt kunnen gebruiken. Maar dit valt ook voor een groot deel buiten mijn kennisgebied. Ik kan wel een boze brief sturen namens jou, maar daar houdt het ook een beetje op... heb je ook al eens een juridisch loket geraadpleegd?
Kan ik me voorstellen ja. Ik heb nog nooit iets positiefs over het UWV gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou zooooo lekker zijn
[..]
begint erop te lijken
[..]
Betaald van wat ik niet krijg
Je mag uitleg geven via PMquote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.
Goeie oplossingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
HET IS HIER NOG STEEDS DRUK![]()
* PriemGirl gooit alle computers de deur uit.
Zo. Alle problemen in 1 keer opgelost![]()
Nou als dat zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Uit het niets? Er is altijd een reden. Ook al zie je die wellicht zelf niet directquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Okee. van de zomer had ik een paar keer vanuit het niets een woede aanval. Dat kwam vandaag n.a.v. een ander incident even boven drijven. En sindsdien voel ik me weer een klein beetje zoals afgelopen zomer.
goed ideequote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Ik heb nog nooit iets positiefs over het UWV gehoord
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar als je door ziekte je baan en opleiding kwijtraakt en van ellende maar weer bij je ouders intrekt (hele beknopte versie), dan mag je toch wel verwachten dat je een béétje hulp kunt krijgen?
Zo snel mogelijk even langs gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Oeh, het juridisch loket in Rotterdam zit vlakbij ons
PEBKACquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ook allemaal van die nietszeggende non-problemen "Ja hoi; mijn outlook is vast gelopen". Ik: "Heb je outlook al eens afgesloten en opnieuw opgestart?" Zij: "Jaja tuurlijk; maar loopt vast".
Ik maak verbinding zodat ik haar pc even kan overnemen.. Sluit outlook af en start em weer op. Outlook doet het weer.
Zij: "O maar daarnet deed ie dit echt niet hoor ! Echt!!"
het is vandaag domme mensen dagquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ook allemaal van die nietszeggende non-problemen "Ja hoi; mijn outlook is vast gelopen". Ik: "Heb je outlook al eens afgesloten en opnieuw opgestart?" Zij: "Jaja tuurlijk; maar loopt vast".
Ik maak verbinding zodat ik haar pc even kan overnemen.. Sluit outlook af en start em weer op. Outlook doet het weer.
Da's niet hun probleem he!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar als je door ziekte je baan en opleiding kwijtraakt en van ellende maar weer bij je ouders intrekt (hele beknopte versie), dan mag je toch wel verwachten dat je een béétje hulp kunt krijgen?
Vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigt...
That would explain a lotquote:
quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
PM ik je dan zo wel even over. Eerst mijn eten gaan bereiden en op etenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit het niets? Er is altijd een reden. Ook al zie je die wellicht zelf niet direct
Ja maar afwijzen is makkelijk he... dan hoeven ze niets te doen voor je. En waarschijnlijk hopen ze dat je het erbij laat zitten. Maar dit gaat heel erg richting bestuursrecht, en daar ben ik niet echt in thuisquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, na dat akkefietje met Vodafone heb ik uit pure frustratie mijn rechtsbijstand opgezegd, omdat ze m.i. toch niets deden en ik dat zonde van het geld vond.
Ik heb zelf ook al een boze brief gestuurd, maar die is afgewezen. Juridisch loket is misschien wel een optie ja....
Ik ben systeembeheerder.quote:
Je weet in ieder geval wel prioriteiten te stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PM ik je dan zo wel even over. Eerst mijn eten gaan bereiden en op eten
Dat is altijd een klotebaan jaquote:
Werkgever failliet, ongekende administratieve teringbende, en een UWV-consulent die ervoor zorgde dat vakantiedagen en -geld dat de werkgever gedurende drie jaar verzuimd had te betalen alsnog uitgekeerd werd, terwijl ik eigenlijk maar recht had op hetgeen opgebouwd was in de 6 maanden voor het faillissement.quote:
Oh want rechts van me poepte een vogelquote:
Das waar ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigt...
Dat wordt dan wel donderdag (want: dinsdag én woensdag keuringsarts, donderdagochtend beugel happen), maar ik ga het zeker even doen jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk even langs gaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh want rechts van me poepte een vogel
Dan had je vast een kort rokje aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkgever failliet, ongekende administratieve teringbende, en een UWV-consulent die ervoor zorgde dat vakantiedagen en -geld dat de werkgever gedurende drie jaar verzuimd had te betalen alsnog uitgekeerd werd, terwijl ik eigenlijk maar recht had op hetgeen opgebouwd was in de 6 maanden voor het faillissement.
Geeft niet joh, dat je erover nadenkt betekent al veel voor mequote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar afwijzen is makkelijk he... dan hoeven ze niets te doen voor je. En waarschijnlijk hopen ze dat je het erbij laat zitten. Maar dit gaat heel erg richting bestuursrecht, en daar ben ik niet echt in thuis.
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehad![]()
![]()
![]()
.
Vind het een ubertoffe baanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is altijd een klotebaan ja
Over het algemeen heb je plezier in je werk?
Ik kon het nog net ontwijkenquote:
Liebchenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisWat een k-dag
Hoe is het hier?
marijkequote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisWat een k-dag
Hoe is het hier?
Niet iedereen is daar blijkbaar vatbaar voor. Murphy enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehad![]()
![]()
![]()
.
Murphy is een homoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar blijkbaar vatbaar voor. Murphy enzo
Paper jam? Kun je dat eten?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind het een ubertoffe baanMaar ze zullen niet bellen dat alles goed werkt idd
Maar sommige dagen bellen ze echt om het kleinste frut dingetje en dan moet ik even op mijn tanden bijten.
Nog een voorbeeld van vandaag:
Klant: "Onze printer doet het niet meer en geeft een melding"
Ik: "Op de display? Kun je even voorlezen wat er staat?"
Klant: "Paper jam"
Ik: "..."
Nouja ik heb netjes geantwoord hoor; maar toch.......
Een optimistische homo. OK. Anything else?quote:
ohh..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
Marijke
Wel okee hoor
Geld terug van de belasting als het goed is
Ik ben blij dat ik het gedaan hebquote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
de belastingaangifte 1 die moet ik ook nog doen!
morgen avond dan maar
gimme money!!!![]()
ohh..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het gedaan heb
Wel makkelijk dat je het alleen maar hoeft te controleren
Eet smakelijkquote:
Mensen worden er niet voor betaald om zoiets te weten. En voor jou is het EN een gelegenheid om weer iemand blij te maken EN je weet dat je er niet veel voor hoeft te doenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind het een ubertoffe baanMaar ze zullen niet bellen dat alles goed werkt idd
Maar sommige dagen bellen ze echt om het kleinste frut dingetje en dan moet ik even op mijn tanden bijten.
Nog een voorbeeld van vandaag:
Klant: "Onze printer doet het niet meer en geeft een melding"
Ik: "Op de display? Kun je even voorlezen wat er staat?"
Klant: "Paper jam"
Ik: "..."
Nouja ik heb netjes geantwoord hoor; maar toch.......
Over Murphy gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh..
hoe werkt dat??
ik moet die koop-huis dingen even allemaal opzoekenwant daar kunnen we meer uithalen dan ik denk
ohh.. en nu hebben we een nieuwe auto gekocht voor Barman z'n werk, krijgt ie TOCH ene bedrijfswagen![]()
een zware dag gehadquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga je ff sollicitatiebrief wegbrenge, kom je ¤ 90 aeuro armer terug
Het zit je niet echt mee hequote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een zware dag gehad![]()
sta ik net eindelijk bij de bank is de kas dicht en de automaat kapot
Winkel binnengelopen en een jasje/vestje en een tas gekochtquote:
zeg dat welquote:
de wet van murphyquote:
hoe ver was het om??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
De soezen zijn ontdooid, maar nog wel te koud
toekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verquote:
quote:
Muckjequote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Muck het volgende:
Marijke
Wel okee hoor
Geld terug van de belasting als het goed is
Kom maar op danquote:
niks gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
Oeh nice![]()
En heb je al wat gehoord van je uitkering?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
nog ff en dan is deze werkdag ook weer over
quote:
.thcid dnoMquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
.tnup nee tem tein tnigeb niz nee ,irarrefrgP
Mooi zo, klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
De nieuwe FOK! Banner![]()
Het weer![]()
M'nwaar ik net vandaan kom
![]()
M'n Natuurkunde cijfer![]()
M'n geschiedenis cijfer![]()
M'n nieuwe gitaar![]()
M'n weinige huiswerk![]()
M'n vele tussenuren vandaag![]()
![]()
M'n eerste drie uur vrij morgen![]()
![]()
Het is een mooie dag
HoiHoi!
jaaaaquote:
Hahahahah, de TT ook nuquote:
Ga je ons nu voor eeuwig verlatenquote:
Van mij mag het ook wel weer normaal jaquote:
define normaalquote:
ik stem ook voorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel weer normaal ja
Ik vind die van jou nog wel origineelquote:
Gewoon negeren en doorgaan met posten, de lol is er dan vast snel afquote:
Ik vind vooral de TT van Vraari origineelquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die van jou nog wel origineel
Hoe is het daar dan?
Naja,quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het daar dan?
dat dus, en ook wel weer steeds beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ik had die nog eens niet door tot jij er iets van zeiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het daar dan?
das ook weer zoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon negeren en doorgaan met posten, de lol is er dan vast snel afOf niet, / care
![]()
gewoon zoals jij en ik zeg maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
define normaal
want jouw standaards ...![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon negeren en doorgaan met posten, de lol is er dan vast snel afOf niet, / care
![]()
Je mond valt open ....quote:
quote:
quote:
Nelli plaatst op ene parterretrap ene pot staalpillen.quote:
Het is een hint dat we een keer met een meet moeten gaan eten in Nijmegen, bij de Dromaaiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Barreltje postte vorensteachter, moeten we dat dan allemaal gaan doen?.
Ik begonquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Barreltje postte vorensteachter, moeten we dat dan allemaal gaan doen?.
Dat heb ik al eens gedaan tijdens een minimeet!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een hint dat we een keer met een meet moeten gaan eten in Nijmegen, bij de Dromaai.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja,FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus, en ook wel weer steeds beter
Nieuwe medicijnen, minder sterke dosis dus ik voel me voorlopig niet meer zo beroerdIk vond ze wel coolquote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, ik had die nog eens niet door tot jij er iets van zei
[..]
das ook weer zo
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wootquote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan tijdens een minimeet!
Ik twijfelde toch bij de wc's, moest ik nou naar binnen lopen bij Hames of bij Deren?.
Gewoon die knappe dame achterna lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan tijdens een minimeet!
Ik twijfelde toch bij de wc's, moest ik nou naar binnen lopen bij Hames of bij Deren?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |