of een boom..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik hoop van harte dat meneer de volgende keer een sloot of hek over het hoofd ziet...
Wat is er dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die van jullie komt straks gewoon weer thuis
dit Nijnaquote:Vrijspraak na doodrijden meisjes GRONINGEN - De 22-jarige man die vorig jaar twee meisjes doodreed in Wildervank is vrijgesproken van schuld aan het ongeluk.
Volgens de rechtbank kon de automobilist niet weten dat de meisjes op het wegdek zaten omdat ze achter een hoog bruggetje speelden.
De twee 10-jarige meisjes waren in juni achter een bol bruggetje aan het spelen toen ze werden aangereden door de automobilist. Het Openbaar Ministerie (OM) vond dat de man wel schuld heeft aan het ongeluk, omdat hij te ver onderuitgezakt achter het stuur zat en zijn snelheid aan had moeten passen. Volgens de rechtbank was er echter op dat moment geen reden om zijn snelheid aan te passen en is de lagere zithouding van de automobilist niet van invloed geweest op het ongeluk.
Nee, er is niet bewezen dat hij niet te hard heeft gereden, er kon niet bewezen worden dat hij te hard gereden heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef Ticootje het volgende:
. Blijkbaar is er bewezen dat hij niet te hard heeft gereden
Dank je voor de info.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vaag maar wel smerigsoms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
doet me een beetje denken aan een hamburger eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef Muks het volgende:
mmm
balen
deze link is het http://cobiestooker.punt.(...)heid/gewonde_teen_e_(Small).jpg dat small en zo hoort er ook bij
de teenquote:
linkje gefixtquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef Muks het volgende:
mmm
balen
deze link is het klikkerdeklik misschien doet deze het zo wel dat small en zo hoort er ook bij
interessant stukje inderdaad, dank je wel voor 't plaatsen van de link.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, er is niet bewezen dat hij niet te hard heeft gereden, er kon niet bewezen worden dat hij te hard gereden heeft.
Ik vond de gastblog van Nico Kwakman, universitair docent strafrecht, wel een interessante aanvulling. Natuurlijk zegt mijn gevoel dat hier groot onrecht is geschied door vrijspraak, maar ik weet, nu ik zijn blog gelezen heb, dat er geen plaats is voor risicoaansprakelijkheid in het strafrecht. In een civiele zaak ligt dat anders.
Op ma, di en do wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:55 schreef trui het volgende:
[..]
vrijwel dagelijks!!maar dan zit jij zeker in delluf.
Nee nog niet.quote:
hoe is die als hij buiten is? anders kan je overwegen om die buiten te laten en er zelf (proberen te) achteraan te gaan en kijken wattie doet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nog niet.Ik heb hem nu ook als vermist opgegeven bij het asiel hier. En er hangen pamfletten in de buurt. Siep, onze andere poes, loopt zoekend en dwalend door de kamer. Is erg onrustig. Zo sneu.
Zij gaat af en toe wel naar buiten en komt dan wel terug. Ik had daar ook al aan gedacht. Vanavond met Peace bespreken. Hij is wel bang dat zij dan ook (nog) niet terugkomt volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe is die als hij buiten is? anders kan je overwegen om die buiten te laten en er zelf (proberen te) achteraan te gaan en kijken wattie doet.
Och het is geen pretje maar als je 9 maanden lang kotsmisselijk bent en er zijn zetpillen die er tegen helpen dan wil je wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef mefke79 het volgende:
nou heb ik een enorme hekel aan pillen slikken, maar dat is nog niets vergeleken bij rectale medicatietoediening...
Als niemand anders ze wil zou ik ze graag willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij went elke vorm van medicatie wel. Ik kon zelfs "wennen" aan een infuus
Kan ik hier nog iemand blij maken met Mary Poppins zegels?
ja! Whatsup!quote:
Oh ik ging enorm aan de schijt van die dingen. Ik kon dus kiezen van welke kant het eruit kwam. Dan maar boven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och het is geen pretje maar als je 9 maanden lang kotsmisselijk bent en er zijn zetpillen die er tegen helpen dan wil je wel hoor
Oeh, dat is een echt olé!! moment!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zonet een GIGA goeie deal gemaakt! Heb mezelf lid gemaakt van de Linda (ik was vanaf het begin lid, maar heb me zo'n twee jaar geleden ont-lid omdat alleen nieuwe abonnees leuke cadeaus krijgen en vaste abonnees worden nooit beloond), en krijg als welkomstcadeau een speciale doos vol KOH nagellak, 18 flesjes!!! Ter waarde van 269 euro, en dat abonnement kost 88! Wiehoeoeoeoe.
ik vind de "Hoe overleef ik..." van René leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh jullie houden van Linda en nagellak. Stelletje wijven.
Jaiks. Dan liever een wijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga zo m'n kruis krabben, m'n biertje optrekken en en shaggie roken. *spuug.
Die juf zou nog een harde aan mij hebben, ik geloof dat Isa spontaan een verzwikte enkel zou hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef moussy het volgende:
ze mag wel 2 liter minder, maar ik ben morgen bij de start, dan kiep ik er als het nodig is gewoon nog 2 liter uit.
Juf vond wat ik aandroeg onzin, want duizenden kinderen doen het...
Linda ja, nagellak weet ik nog niet. voorlopig heb ik er de handen niet voor en/of het geduld. Het lijkt me wel heel leuk om het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh jullie houden van Linda en nagellak. Stelletje wijven.
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Moussy, wat is nou het punt vervolgens?nu weet je hoe zwaar de kindjes in Afrika het hebben. Thank you voor de waterput, tabé de groeten en eet volgens de schijf van vijf?
met 6 liter water in een rugak een route van minimaal 6 km lopen. ik vind een boodschappentas met 4 1,5 literflessen cola al een hele til van de auto naar de koelkast zeg maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb wat gemist. Wat moet ze precies doen dan??
landelijk projectquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Wat een onzin!. Daar is vast een stagiair heel lang mee bezig geweest om zo'n briljant en vernieuwend plan te verzinnen.
Stagiaires zitten overal! *insert Twilight Zone muziekje*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
landelijk project
http://www.wandelenvoorwater.nl/
Dat dus. Wat stom dat ze dat moet doen en met zoveel liter... Het gaat toch ook om het idee.. Dat kan ook wel met wat minder liters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Jelief het volgende:
Op basis van vrijwilligheid zou ik het wel ok vinden maar verplicht niet.
Ik heb er nog wel 20, zijn volgens mij 2 kaarten vol. PM me je adres maar... ga ik ze je toesturen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Saffier het volgende:
Inleven oké, maar je kan ook te ver gaan natuurlijk. Morgen alle kinderen thuis van school wegens rugpijn? Hebben ze dan bereikt wat ze willen?
Mary Poppins-zegels? Waar kan ik me aanmelden?
ow dat is echt asociaal zeg...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Vlindur het volgende:
Dat stelen dat ken ik jaDat vind ik echt zo asociaal.
Familie van ons hadden een mooie lieve poes en een paar buren vonden dat blijkbaar ook. Dus gelokt steeds met lekker eten en op een gegeven moment binnen gehouden. Weg poes![]()
Ik snap alleen nog steeds niet dat ze hem niet terug hebben gehaald.
Meh.. neequote:
wel mooie (mijn) muziek natuurlijk!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Meh.. nee![]()
Ik zit in huis in de muziek van iemand die zn radio in de tuin aan heeft staan, ik kan er niks aan doen, tis schijtmuziek en van bejaarden die al klagen als een kind speelt, ik word er agressief van
Hier kreeg ik kippenvel van... ik hoop ook op zo'n scenario.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Jambo het volgende:
Diaan, mijn Micky is vorig jaar ook weggeglipt tijdens een verjaardag. Een echte binnenkat en niet gewend om buiten te zijn. Hij is toen 8 dagen weggeweest en toen zat hij 's ochtends ineens op de vensterbank naar binnen te loeren.
Ik hoop dat jullie Micky ook gauw weer voor het raam staat.
Nou ja!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef mefke79 het volgende:
ik ben de laatste die zal zeuren over spelende kinderen, geloof me. Maar constant met een harde hockeybal tegen de schutting lijkt me niet goed voor de schutting. Bovendien, rare moeder die haar kinderen dus verteld dat ze nergens tegenaan mogen slaan behalve tegen onze schutting. Want ja, die is 'maar' van de buren terwijl de rest van de tuin van de mensen is van wie zij het huis huren.
Dat zegt nog niet veel. Gewoon nog eens bellen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier kreeg ik kippenvel van... ik hoop ook op zo'n scenario.
@Lady, ja, dat kan ik me nog herinneren. Vreselijk lijkt me dat..![]()
Peace en Twan zijn gaan kijken, maar het was Micky dus niet. Hij leek er wel veel op maar was een stuk jonger... misschien dat ik mrogen wel even langs het asiel ga. Maar daar is hij wel opgegeven als vermist.
Okay. Dan ga ik zo maar eens bellen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet veel. Gewoon nog eens bellen!
Ik had mijn kat ook opgegeven als vermist en hij is zeg maar op zondagavond al opgehaald door de dierenambulance, maar ze belden mij pas op woensdag...
die mocht ik niet, mijn haar krult en pluist maar toch mocht het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee wel die syoss shampoo, voorals nog ben ik erg tevreden
Ow dat is balen zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:11 schreef Vicky het volgende:
Ik mag al heel lang niet meer buzen.
gisteravond de vriezer niet goed dichtgedaan.. vanmorgen half ondooide rotzooi en een dikke ijslaag
Ja is goed. Dan leen ik ze een andere keer nog wel eens, want ze hebben van de Harry Potters er maar 2 gekekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Vicky het volgende:
uhh ik krijg nooit meer uitnodigingen trui.. snap er niks van.
TF, als je vanavond komt, wil je de dvdtjes meenemen?
whah is goed. Hebbie die vaak gekeken dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja dat kan ook. Neem iig de LOTR weer mee, die ken ik ondertussen uit m`n hoofd
ik heb blijkbaar de strikvragen in het ' eten vooronderzoek" fout beantwoord, want ik mag ook niet soepbuzzen *pruil* wel lillike keukenrolhouders trouwens. Dat wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik mag ook geen soep buzzen. Blijkbaar vinden ze dat ik daar geen behoefte aan heb
Hmm paar keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
whah is goed. Hebbie die vaak gekeken dan?
zoiets heb ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n apparaat aan de muur hangen waar je folie en bakpapier en een keukenrol in kwijt kan. Volgens mij had m`n oma er ook zo een
Maargoed, het werkt wel.
En als ik echt maar een hand beschikbaar heb gebruik ik m`n voorhoofd om de rol tegen te houden terwijl ik er een velletje af trek
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Estrys het volgende:
Bah wat naar Diaan.
Ik weet hoe je je voelt. Volgende maand is ze twee jaar wegDirkje
[ afbeelding ]
Ik blijf het voor je hopen. Al zal ze dan een hele andere poes zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Estrys het volgende:
Nee nooit meer iets van vernomen. Ze heeft wel een chip, dus wie weet komt ze ooit nog eens terug.
Is niet handigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef Vicky het volgende:
En toen zaten we op de EHBO..
Ik ben van de laatste trede van de trap gelazerd, door enkel gegaan..
Ik heb AUW!!!
ik wil juist graag zo'n torkrol in mijn keuken. ik griezel van handdoeken. ik doe ze al elke dag in de was en nog vind ik het onhygienische krengen. (al ben ik de enige met vergaande smetvrees op dat gebied. de rest vindt de handdoek prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar de strikvragen in het ' eten vooronderzoek" fout beantwoord, want ik mag ook niet soepbuzzen *pruil* wel lillike keukenrolhouders trouwens. Dat wel.Iemand nog belangstelling om een Easypull te kopen voor 5 euro? ik heb kortingsbonnen! Het is echt heel handig, maar ik vraag me af wat die rollen verder kosten. en ik vind zo'n Torksrollhouder in de keuken niet helemaal stylish verantwoord.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo`n apparaat aan de muur hangen waar je folie en bakpapier en een keukenrol in kwijt kan. Volgens mij had m`n oma er ook zo een
Maargoed, het werkt wel.
En als ik echt maar een hand beschikbaar heb gebruik ik m`n voorhoofd om de rol tegen te houden terwijl ik er een velletje af trek
wil je een kortingsbon?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil juist graag zo'n torkrol in mijn keuken. ik griezel van handdoeken. ik doe ze al elke dag in de was en nog vind ik het onhygienische krengen. (al ben ik de enige met vergaande smetvrees op dat gebied. de rest vindt de handdoek prima.
(ik moet ook niet zo vaak naar rob geus kijken)
oeh, thanks beeb. me like cheapassquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef moussy het volgende:
Dus ik had heul geen ban![]()
Buuf, aldi keukenrol, daar ruk je zo de koker uit en die prop je in je easypullhouder *cheapass*
ik ook niet dus. Vroeg het me wel af.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef moussy het volgende:
Dus ik had heul geen ban![]()
Buuf, aldi keukenrol, daar ruk je zo de koker uit en die prop je in je easypullhouder *cheapass*
wat een mooie uitlegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef moussy het volgende:
Ik vond dat P. hem zo mooi uitlegde, 1 rand is geborsteld staal, voor de ruwe tijden die we tot nu toe hebben gehad, de gladde voor de mooie dingen en de 3 steentjes, tja, de 3 blaagjesde 17de waren we 12,5 jr getrouwd, toen had hij er al moeten zijn, maar er ging het 1 en ander mis, uiteraard
![]()
![]()
![]()
wie weet is dat die ene kijker die het koopt! ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef amaranta het volgende:
Zo, dat was maarliefst 1 kijker vandaag tijdens de openhuizenroute, maar 1 is meer dan geen, zeg ik maar.
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Amaranta?
Hoe was het plafond dit keer?
Het waren maar kleine Nerderlandersch, dus dat is niet opgevallen. Ze waren zelfs zo klein dat ze de woonkamer groot en ruim vondenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Amaranta?
Hoe was het plafond dit keer?
Er hoeft er inderdaad maar 1tje tussen te zitten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie weet is dat die ene kijker die het koopt! ik hoop het voor je.
maar het schijnt bar en boos te zijn in huizenverkoopland
Oh verleiding! Zijn ze te klein, of zo machtig dat 1 glaasje genoeg is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een nieuwe verslaving:@ die hele kleine toetjes in glaasjes van de aldi
die double chocolate versie is goddelijk
Als er niemand was geweest, was ik echt diep, diep teleurgesteld geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
ze zijn wel machtig maar zoooooooooo lekker dat het naar meer smaakt.
ze zeggen net dat een huis gemiddeld 133 dagen te koop staat tegenwoordig.
poe, dat lijkt me zenuwslopend als je al een ander huis gekocht hebt.
o en ze zeiden dat bij een kwart van de open huizen helemaal niemand is geweest.
dat lijkt me helemaal zo
Ja, ik heb gezegd dat de buren ongeveer hun leeftijd waren, en dat wij erg blij waren met ze. Dat we altijd bij ze terecht konden (wat ook zo is). En dat het hele fijne mensen waren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog steeds geen uitslag, olé!!
Amaranta, heb je het wel ook over de matchende buren gehad?
Oeh dat vitamine water van de aldi is idd erg lekker, ik vind het lekkerder (omdat het minder zoet is) dan die van sourcy.
gruwelijke adrenaline stoot vvan de chocolaaj jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
en hoera voor de ring van moussy
valt het op dat ik vrolijk ben ?
volgens mij is dat de dillatatievoeg. Geen idee hoe je het schrijft, maar tegen breuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef amaranta het volgende:
jaaaaa
ziet u, links op de foto, die streep? De huizen staan los.
Dus in feite woon ik in een vrijstaande woning
[ afbeelding ]
Dat lijkt me inderdaad bluh...quote:Op zondag 27 maart 2011 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij is dat de dillatatievoeg. Geen idee hoe je het schrijft, maar tegen breuk.
Oh en goeiemorgen. Werd wakker van een zooi hulpdiensten. Blijkt er iemand verongelukt bij mijn vriendin voor het huis. :/ bluh.
Ja, snap het ook wel. Ze zijn bezig met de babykamer voor een tweeling. En hij doet alles zelf en vooral in het weekend.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef lady-wrb het volgende:
tja geef hem eens ongelijk. het is er weer voor
hier wordt straks ook weer verder getimmerd aan de schutting. die was aan de onderkant totaal doorgerot (de palen ook) hoe dat ding al die jaren is blijven staan is een raadsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |