Duo sprongetje wagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is wel gaaf![]()
als je weer op de grond staat dan ben je nog helemaal hyper van de adrenaline
[..]
dat wil ik ook nog eens doen
Das lekker vlotquote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, was binnen 10 minuten klaar, want ik hoefde geen parkeergeld te betalen
quote:De grote tokkelbaan:
komt ook in zeer veel routings voor. Vaak vormt zij na de hoge abseil het klapstuk van een survivaltour. De staalkabel vertrekt vanaf een hoogte van 65 meter en heeft een totale lengte van 150 meter. Op het rempunt worden snelheden tot 60 km/u bereikt! Op het moment dat je vertrekt giert de adrenaline door je lichaam, maar eenmaal in volle vaart voel je jezelf zo vrij als een vogel.
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik blijf toch liever met de benen op de grond
Dat hoge gedoe is niks voor mij
Heyquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb al 2 weken geen koffie meer gehad![]()
*warm water drinkt*
JF heeft (met hoogtevrees) gisten geprobeerd of hij durfde te abseilen van de 9m wand..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Symphonic het volgende:
hoiquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef DR34M3R het volgende:
*warm water drinkt*
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef DR34M3R het volgende:
*warm water drinkt*
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Symphonic het volgende:
VET! Waar is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Ladylike het volgende:
deze wil ik ook nog eens gaan doen (kon gisteren niet)
[..]
[ afbeelding ]
ik zou onder geen voorwaarde over die rand stappenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft (met hoogtevrees) gisten geprobeerd of hij durfde te abseilen van de 9m wand..
tot boven gekomen (hetgeen al een prestatie is) maar kon zichzelf helaas niet bewegen om ov er de rand te stappen
nog een verstandig iemandquote:
droompjequote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt , maar ik ben jullie niet vergeten hoor
Niet als ik van de ladder afmoetquote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dakgoot schilderen doe je ook niet?
Ik ben ook verstandig hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou onder geen voorwaarde over die rand stappen
[..]
nog een verstandig iemand
Ga es wat eten jijquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En ik heb vandaag nog niet gegeten, had geen tijd meer om te ontbijten en boterhammen voor school te smeren
Dat lijkt me zo leuk om te doenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Via een survival groep genaamd Survive-All
http://www.survive-all.com/index.htm
en zo is elke dag weer andersquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
droompje
vandaag is de dag van oude bekende
misschien had je dan niet zoveel moeten fokkenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En ik heb vandaag nog niet gegeten, had geen tijd meer om te ontbijten en boterhammen voor school te smeren
Ik ben thuis sinds ik op msn kwamquote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga es wat eten jij![]()
Ben je op school nu?
Oh?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
droompje
vandaag is de dag van oude bekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |