Ik ken alleen de afkortingen (die zeggen niet zoveel) verder weet ik er eigenlijk ook niks vanquote:
Schiet op danquote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, daarom. Even nog een paar betalingen de deur uit werken
Goed voorbereid op je toekomst dusquote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken alleen de afkortingen (die zeggen niet zoveel) verder weet ik er eigenlijk ook niks van
Muckiequote:
Ik spreek je over 20 jaar wel als je opleidingsloos in de goot ligtquote:
Ntyquote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek je over 20 jaar wel als je opleidingsloos in de goot ligt
Nou hup, ga je verdiepen danquote:
welke cursus is dat, want ik moet dat ook leren.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Barreltje het volgende:
zo..
wekelijkse meeting is weer voorbij
* Barreltje moet echt leren om niet altijd maar tegen d'r baas in te willen gaan
Daar is ie alquote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ik ga de zon maar is op sleeptouw nemen naar het zuiden des lands
Weer lekker naar huis toe
Dat hangt er vanaf. Doe je het omdat je een punt hebt of doe je het omdat je gewoon tegen hem in wilt gaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Barreltje het volgende:
zo..
wekelijkse meeting is weer voorbij
* Barreltje moet echt leren om niet altijd maar tegen d'r baas in te willen gaan
publiekelijk afbranden van je baas is NIET goed voor je carrierequote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke cursus is dat, want ik moet dat ook leren.
omdat ik vind dat ik een punt heb en hij altijd vind dat hij een tegengesteld punt moet hebben.. of ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Doe je het omdat je een punt hebt of doe je het omdat je gewoon tegen hem in wilt gaan?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
publiekelijk afbranden van je baas is NIET goed voor je carriere
brand hem niet af. Maar ben dat altijd maar positief doen over de werkwijze hier enzulks wel eens goed beu.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ligt eraan of er nog een baas boven zitquote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wie heeft er meestal gelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat ik vind dat ik een punt heb en hij altijd vind dat hij een tegengesteld punt moet hebben.. of ik.
jawel..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan of er nog een baas boven zit
hahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |