Wat goed van jou!!quote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Otis Redding
Ja ben ik Suarez ?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Suarez ook
[..]
Verhoeven coacht de verediging slecht
Ja laten we weer over muziek praten ipv voetbalquote:
Kom op, al die 3 ballen waren te houden jongen. Geen lulkoekquote:Op maandag 21 maart 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ben ik Suarez ?
Het gaat er om dat het een mega kans was, maar waarschijnlijk ging er zoooo veel adrenaline door zijn lijf heen op dat moment !
En Verhoeven coachte en keepte super goed hoor !
Ik weet niet of je verstand van voetbal hebt of niet, maar afgelopen zondag was NIET de schuld van Verhoeven.
Je zag zelf toch ook wel dat vd Wiel en Vertonghen gewoon faalde in het 1 op 1 verdedigen van de spits en vleugelaanvallers van ADO?
Die ken ik niet geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
jammer dat sigarettes and coffee van Otis er niet in staat
Nee. hij had de reactietijd van een nanoseconde manquote:Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, al die 3 ballen waren te houden jongen. Geen lulkoek
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja laten we weer over muziek praten ipv voetbal
kom op, die 3e goal dan, die derijck moest gewoon gedekt worden door iemandquote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee. hij had de reactietijd van een nanoseconde man
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom op, die 3e goal dan, die derijck moest gewoon gedekt worden door iemand
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu is het klaar![]()
Jullie jagen koelkast weg
Braafquote:
Mmm teveel kledingquote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als het vanaf nu in dit topic nog over sport gaat, MOET dit over dameshockey zijn en uiteraard met plaatjes
[ afbeelding ]
Bah hockeyquote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als het vanaf nu in dit topic nog over sport gaat, MOET dit over dameshockey zijn en uiteraard met plaatjes
[ afbeelding ]
Ik zeg praten over beachvolleyquote:
Tof weekend gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf![]()
Hoe was je weekend? Je hebt zaterdagnacht weer een meesterlijk skypegesprek gemist he
Niet gelezen, linkje?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tof weekend gehad
Had het uitgebreid beschreven in het vorige topicen die van jou ?
En waar ging het Skype gesprek over, en wie deden er mee ?
quote:
Nog 1 keer danquote:
Mjuh maar wel weinig kleding aan.quote:
Dit is niet eens van Livequote:
Gewoon dik 1.5 topic voor jou teruggelezen om deze post te vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet gelezen, linkje?
Saai![]()
Uhm nergens over en koelkast, ik, eggs, spaghettivreter, viro, knetter, aircomonteur ez
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vrijdagavond biertjes gedronken met een maat, toen toch nog naar de stad gegaan, baapje gerookt, en daar de kroeg in gegaan met beide maar een tientje, zodat we het niet laat zouden maken
Toen kwamen we er achter dat je er ook kon pinnen, dus werd laat
Zaterdagmiddag iPhone 4 gehaald, 's avonds uit eten.
Zondag naar het strand in Bergen geweest en daar een beetje gevoetbald.
Toen pizza besteld en filmpje gekeken
Ik gaf het weekend een uhm 8, vooral door het lekkere weer van zondag
Veelste strak topje aanquote:Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjuh maar wel weinig kleding aan.
En die vetrollen bij dr topje zijn ook niet jammie
Liefde, ik voel hetquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon dik 1.5 topic voor jou teruggelezen om deze post te vinden
[..]
Ja iddquote:
Dat heb ik lekker nietquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die vanaf het begin 1 UI hebben
Ik heb 5 uien, ik ga ze zo doorsnijden, moet je van huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die vanaf het begin 1 UI hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remlof of Yvonne of Pirania even pmen. Die kunnen je helpenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In het fobo van mijn vorige account staan nog foto's van mezelf, maar heb het wachtwoord aan iemand anders gegeven omdat ik in die tijd niet meer wilde fokken
Wat nu ?!
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 5 uien, ik ga ze zo doorsnijden, moet je van huilenWat dat je humor hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nee dat dacht ik inderdaad niethaha
ja het account staat ook op iemands anders e-mail, dus ik kan weinig doen ben ik bangquote:Op maandag 21 maart 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remlof of Yvonne of Pirania even pmen. Die kunnen je helpen
Je kan via de foto's aantonen dat jij het bent en dus kunnen ze op zn minst die foto's verwijderenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja het account staat ook op iemands anders e-mail, dus ik kan weinig doen ben ik bang
Fotoboek van KudFokker
Stomme foto's ook nog!
wat is dat apple tekentje raarquote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja het account staat ook op iemands anders e-mail, dus ik kan weinig doen ben ik bang
Fotoboek van KudFokker
Stomme foto's ook nog!
neequote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef utopie het volgende:
[..]
wat is dat apple tekentje raarzo is die van mij niet
ben ik opgelicht ?
Gewoon laten staan, lekker boeiendquote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Fotoboek van KudFokker
Stomme foto's ook nog!
Het is een kotsend Appeltjequote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef utopie het volgende:
[..]
wat is dat apple tekentje raarzo is die van mij niet
ben ik opgelicht ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat het maar aan Psalms over om de weinige hiphop die in draak staat te vinden
Neequote:
Van mij welquote:
Hardstyle is ook niet leukquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vind er voor de rest weinig leuke hardstyle nummertjes inzitten![]()
Volgens mij alleen een beetje Headhunterz, Noisecontrollers, en The Pitcher
maar dit is hele zachte vrolijke zomerse hardstyle tochquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe duidelijk wil je het nog hebben dan_!
[..]
Dan moet je gewoon draaien, dan mag het
Voor na 22u en voor voor 10u ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
maar dit is hele zachte vrolijke zomerse hardstyle toch?
Hier word ik niet vrolijk van hoor als ik dit rond een uur of 8 's ochtends hoorquote:
Tussen 7-10 hoor je troloquote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier word ik niet vrolijk van hoor als ik dit rond een uur of 8 's ochtends hoor
Die heb ik vanochtend gemist. Er moest geskyped wordenquote:
House ook niet echtquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vind er voor de rest weinig leuke hardstyle nummertjes inzitten![]()
Volgens mij alleen een beetje Headhunterz, Noisecontrollers, en The Pitcher
happy meal van de Mc Donalds ken ik jahquote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha het volgende verzoekje wat ik aangevraagd heb zat vroeger bij de Happy Meal
Kent iemand hem nog?
[ afbeelding ]
Ja die ken ik nog jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha het volgende verzoekje wat ik aangevraagd heb zat vroeger bij de Happy Meal
Kent iemand hem nog?
[ afbeelding ]
Maar ken je die single van die 3 homo's die je er destijds bij kreeg ook ?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef utopie het volgende:
[..]
happy meal van de Mc Donalds ken ik jah
weet ik veel. ik denk dat laatstequote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar ken je die single van die 3 homo's die je er destijds bij kreeg ook ?
Of zat je toen nog in je vaders verrekijker ?
Broekiequote:
Wat is het nou? Voor 91 of erna?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben van 1991. als die plaat van voor na 1991 is dan ken ik 'm wel
van na 1991. ik ben in 1991 geborenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het nou? Voor 91 of erna?
Je bent echt een broekie he
Ksst weg van draak jijquote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricky Martin's el vida loca zit in mijn hoofd doordat ik las dat hij de gayprijs heeft gewonnen
Darnitquote:
Succes!!quote:
als je alle citys de leaders killt krijg je een black war bear en een achievementquote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan de dwergen
Wat krijg je ook alweer als je al die city leaders killt?
Dus jij hebt NIET ricky martn aangevraagdquote:
Mjah klotemaandag so farquote:
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij hebt NIET ricky martn aangevraagd
Zijn er al mensen met die mount dan ?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef utopie het volgende:
[..]
als je alle citys de leaders killt krijg je een black war bear en een achievement!
maar die zijn echt kk moeilijk nu die hebben iets van 200 miljoen HP pst
je gaat er zo achter komen denk ikquote:
jah man. ik had 'm een jaar geleden alquote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn er al mensen met die mount dan ?
Het zal nietquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dit wel een leuk liedje
Blijft de hele dag hangenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dit wel een leuk liedje
Ik was hetquote:
Ik zeg ban want aanvragen onder de naam van een anderquote:
oh daar heb ik geen last vanquote:
Valt me tegen van je hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was het
Maar heb hem niet op een andere naam aangevraagd hoor
Alleen zijn naam bij de comment gezet.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan ook nog de verkeerde, ik las heel vlug Livin la vida loca ipv La Copa De La Vida
leuk manquote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik quote wat jij zegt en opeens verander je het. Kan ik toch niets aan doen.
Goed geregeldquote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Auto disconnect present voor 15:00:00 uur
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik dom al ik niet meer wil jailbreaken met mijn iPhone maar applicaties gewoon ga kopen?
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik dom al ik niet meer wil jailbreaken met mijn iPhone maar applicaties gewoon ga kopen?
Mijn neus was in de winter stukquote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
De zon schijnt en meteen is mijn neus weer stuk
Ik heb er een beetje genoeg van, dat moeten wachten met upgraden enzo, en steeds met niet werkende applicaties zitten omdat hij niet automatisch update.quote:
Het zal wel weer door de hooikoorts komen, paar jaar geleden had ik serieus dagelijks een bloedneus. Vorig jaar was het allemaal iets minder gelukkig maar nu begint het weerquote:
Dan jailbreak je hem idd niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje genoeg van, dat moeten wachten met upgraden enzo, en steeds met niet werkende applicaties zitten omdat hij niet automatisch update.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het zal wel weer door de hooikoorts komen, paar jaar geleden had ik serieus dagelijks een bloedneus. Vorig jaar was het allemaal iets minder gelukkig maar nu begint het weer
Dat dus!!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Meatloaf![]()
Als er iets kapotgedraaid is is het deze kutplaat wel.
Dit is van RUIM voor 1991, dit hoor jij niet te kennen Utopie.
Foutvis_quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
wat is verhoeven en waarom krijgt het een gehaktbal?
Jeroen verhoeven en hij is een dikke vetzak die niet kan kiepenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoi Goudvisjequote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
Oeh! Kraftwerkquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Hierna wel een goed muziekje koelkast
Mijn schoonouders destijds gingen hem karaoken in Griekenlandquote:Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Meatloaf![]()
Als er iets kapotgedraaid is is het deze kutplaat wel.
Dit is van RUIM voor 1991, dit hoor jij niet te kennen Utopie.
voetbal, keeper, ajax, dik.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
keeper van ajax en omdat hij dik isquote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Goudvis_ het volgende:
Werkt hij in de kiepwagen op de bouw?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeroen verhoeven en hij is een dikke vetzak die niet kan kiepen
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werkt hij in de kiepwagen op de bouw?
verhoeven moet als beroep afslanken nemen en afslankcoachquote:Op maandag 21 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zegt "kiepen" en dat doe je op een kiepwagen.
omdat ie altijd achter de schermen aan de zuurstof zat tochquote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Het ergste is nog dat dat mens wat je in die clip ziet geen noot in dit nummer gezongen heeft.
Zij, niet hij.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ie altijd achter de schermen aan de zuurstof zat toch?
Lees nou eerst voor je typt man.quote:
Graag gedaanquote:
liggen helpt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik ga nog even liggen en hopen dat mn geld snel gestort wordt![]()
Niet? Ik draai vaker Kraftwerkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef dockx het volgende:
Zowaar een liedje dat ik nog niet eerder gehoord heb op ONZ-Radio![]()
hap hapquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees nou eerst voor je typt man.
DIE VROUW in de clip IS NIET dezelfde vrouw als de vrouw DIE ZINGT
quote:
ik was beneden toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En daar moest je ook serieus 5 minuten over nadenken.
En toen wist je niks.
En toen dacht je: ik zeg: hap hap
Nu hopen dat het klinktquote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef dockx het volgende:
Webcam met microfoon voor 9 euro gehaald.. Het moet niet gekker worden..
Trustquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef dockx het volgende:
[..]
Trustdus dat zal wel niet..
![]()
Maar toch, ik kon het niet laten liggen..
Precies.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Trust![]()
Voor 15 heb je een Logitech. Maargoed
Ging mij meer om de webcamquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral het design is nodig he, Pizzalucht wil de site wel bouwen met de nieuwe functiesquote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben begonnen aan de html.. bijna af dus..
Stage gaat wel goed.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke vrienden wij
Wie?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Viro het volgende:
Welcome to the danger zone, this boy is super natural. Remeber the name, its Viro.
is goed manquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoor het verzoekje na Marco Borsato
zeker wij zullen altijd vrienden zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoor het verzoekje na Marco Borsato
Ik heb in België california dreaming gezongen met de moeder van een lekker wijf wat ook nog bij mij in het dorp bleek te wonen. Ik mocht op de koffie, echter nooit gebeurdquote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha ik hoor nu pas die text
Dat dat wijf dit met mij wilde zingen, en ik dat nog gedaan heb ook!!
Zo ongeveer in die strekking ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
[..]
zeker wij zullen altijd vrienden zijn?
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom vraag je voor mij Do aanIk heb de pest aan Do!
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
Gastquote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
Check die hangtieten en die dikke pens.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie riete hoedquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mIJN OGENquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangtieten en een dikke pensquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Check die hangtieten en die dikke pens.
Tja, dat is de natuur.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Check die hangtieten en die dikke pens.
En een paardenbek.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hangtieten en een dikke pens?!
Die plaat is gewoon te vaak gedraaid over de jaren.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutplaat van Blur
Wees blij dat ie maar 2 minuten duurtquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die plaat is gewoon te vaak gedraaid over de jaren.
quote:
Blijft 2 minuten kutherrie.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wees blij dat ie maar 2 minuten duurt
Godver, waarom keek ikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef utopie het volgende:
dit doet mij denken aan http://www.skoften.net/index/uploaded/hoeba_hoeba_hop_hop__
Ik kliktequote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef utopie het volgende:
dit doet mij denken aan http://www.skoften.net/index/uploaded/hoeba_hoeba_hop_hop__
Dat valt reuze mee en iedereen vind hem gewoon awesome, want dat is ie ookquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijft 2 minuten kutherrie.
Het is eigenlijk ook een harde plaat.
Song2 of zo ?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijft 2 minuten kutherrie.
Het is eigenlijk ook een harde plaat.
Niet iedereenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Heb maar niet op play gedrukt
[..]
Dat valt reuze mee en iedereen vind hem gewoon awesome, want dat is ie ook
En popjequote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen behalve koelkastje
leuk, hoe oud word je?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht zeker. maar komende nacht ook! Morgne jarig
Ik heb gewoon een gezonde rivaliteit tegen feyenoord. Ik heb zelfs vrienden die voor geyenoord zijn. geen problems meequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
[..]
leuk, hoe oud word je?
Alvast gefeliciteerd.
13quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
[..]
leuk, hoe oud word je?
Alvast gefeliciteerd.
Mensen die nog niet weten dat Ajacied 13 wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
[..]
leuk, hoe oud word je?
Alvast gefeliciteerd.
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zijn 1, dus die hoef ik niet apart te noemen, toch?
Zelfs KSC weet hetquote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die nog niet weten dat Ajacied 13 wordt
euhm ik vraag niet iedere user hoe oud/jong hij/zij is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die nog niet weten dat Ajacied 13 wordt
Ik bak alle taarten altijd zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn oma maakt appeltaart vriend. zo lekker
ik heb het zovaak geschald. maar het geeft niet mien jongquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm ik vraag niet iedere user hoe oud/jong hij/zij is.
Jij maakt alles zelf: bier, brood, pizza's, tomaten, taarten, etcquote:
Dat laat ik wel aan de experts over, ga een beetje zelf taarten bakken...quote:
Al het bovenstaande heb ik wel eens zelf gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij maakt alles zelf: bier, brood, pizza's, tomaten, taarten, etc
Kasthomo.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij maakt alles zelf: bier, brood, pizza's, tomaten, taarten, etc
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan de experts over, ga een beetje zelf taarten bakken...
Ik wil graag precies weten wat er in zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan de experts over, ga een beetje zelf taarten bakken...
Dan neem hou je een monster apart en demonteer die helemaalquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil graag precies weten wat er in zit.
Ik ook behalve bierquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al het bovenstaande heb ik wel eens zelf gemaakt![]()
Tomatenplanten gehad
Onjuistquote:
ontleed hetquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil graag precies weten wat er in zit.
De site laadt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef utopie het volgende:
SSB: Kijk deze... ik ging echt zo vlak heh![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)m_huijbregts_na.html
dus jij bent een slankequote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Right. Jij weet precies welk vet in de bodem zit__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |