Wat goed van jou!!quote:
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Otis Redding
Ja ben ik Suarez ?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Suarez ook
[..]
Verhoeven coacht de verediging slecht
Ja laten we weer over muziek praten ipv voetbalquote:
Kom op, al die 3 ballen waren te houden jongen. Geen lulkoekquote:Op maandag 21 maart 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ben ik Suarez ?
Het gaat er om dat het een mega kans was, maar waarschijnlijk ging er zoooo veel adrenaline door zijn lijf heen op dat moment !
En Verhoeven coachte en keepte super goed hoor !
Ik weet niet of je verstand van voetbal hebt of niet, maar afgelopen zondag was NIET de schuld van Verhoeven.
Je zag zelf toch ook wel dat vd Wiel en Vertonghen gewoon faalde in het 1 op 1 verdedigen van de spits en vleugelaanvallers van ADO?
Die ken ik niet geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
jammer dat sigarettes and coffee van Otis er niet in staat
Nee. hij had de reactietijd van een nanoseconde manquote:Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, al die 3 ballen waren te houden jongen. Geen lulkoek
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja laten we weer over muziek praten ipv voetbal
kom op, die 3e goal dan, die derijck moest gewoon gedekt worden door iemandquote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee. hij had de reactietijd van een nanoseconde man
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom op, die 3e goal dan, die derijck moest gewoon gedekt worden door iemand
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu is het klaar![]()
Jullie jagen koelkast weg
Braafquote:
Mmm teveel kledingquote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als het vanaf nu in dit topic nog over sport gaat, MOET dit over dameshockey zijn en uiteraard met plaatjes
[ afbeelding ]
Bah hockeyquote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als het vanaf nu in dit topic nog over sport gaat, MOET dit over dameshockey zijn en uiteraard met plaatjes
[ afbeelding ]
Ik zeg praten over beachvolleyquote:
Tof weekend gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf![]()
Hoe was je weekend? Je hebt zaterdagnacht weer een meesterlijk skypegesprek gemist he
Niet gelezen, linkje?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tof weekend gehad
Had het uitgebreid beschreven in het vorige topicen die van jou ?
En waar ging het Skype gesprek over, en wie deden er mee ?
quote:
Nog 1 keer danquote:
Mjuh maar wel weinig kleding aan.quote:
Dit is niet eens van Livequote:
Gewoon dik 1.5 topic voor jou teruggelezen om deze post te vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet gelezen, linkje?
Saai![]()
Uhm nergens over en koelkast, ik, eggs, spaghettivreter, viro, knetter, aircomonteur ez
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vrijdagavond biertjes gedronken met een maat, toen toch nog naar de stad gegaan, baapje gerookt, en daar de kroeg in gegaan met beide maar een tientje, zodat we het niet laat zouden maken
Toen kwamen we er achter dat je er ook kon pinnen, dus werd laat
Zaterdagmiddag iPhone 4 gehaald, 's avonds uit eten.
Zondag naar het strand in Bergen geweest en daar een beetje gevoetbald.
Toen pizza besteld en filmpje gekeken
Ik gaf het weekend een uhm 8, vooral door het lekkere weer van zondag
Veelste strak topje aanquote:Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjuh maar wel weinig kleding aan.
En die vetrollen bij dr topje zijn ook niet jammie
Liefde, ik voel hetquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon dik 1.5 topic voor jou teruggelezen om deze post te vinden
[..]
Ja iddquote:
Dat heb ik lekker nietquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die vanaf het begin 1 UI hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |