Nee, want ik heb niks tegen Mel C.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je hebt doodsbedreiging aan Mel C geuit wegens een duet een dikke 10 jaar geleden?
quote:doe maar wat meer Rob Stenders, Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, Bert van Lent en Eric corton op de radio dan wordt het tenminste weer de moeite en niet van die mainstream gezever
Domien, Giel, Timur (natuurlijk met die miet van Ramon) en Paul rabbering het liefst preventief ruimen
Eens behalve Giel en Paul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
ik wil het volgende nog even melden:
[..]
ja naar, die ging ervandoor met DE BRYAN ADAMS!quote:
timur en Rabbering mogen wat mij betreft blijven!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef densmee het volgende:
ik wil het volgende nog even melden:
[..]
Paul zou inderdaad mogen blijven als hij zijn programma eens met verse items versiertquote:
skatje!quote:
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja naar, die ging ervandoor met DE BRYAN ADAMS!
[..]
timur en Rabbering mogen wat mij betreft blijven!
laat Giel eerst maar eens die afgezaagde Frankrijkjingle en begin de dag met een dansje eruit pleurenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdt
Sorry, maar elke keer als ik weer die Frankrijkjingle hoor schiet ik weer in de lachquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat Giel eerst maar eens die afgezaagde Frankrijkjingle en begin de dag met een dansje eruit pleurenmaar idd, rab mag wel wat vernieuwen, hoewel het popduel mag blijven
en eigenlijk heb ik ook niet zon probleem met de de ujdt....
ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als ik weer die Frankrijkjingle hoor schiet ik weer in de lach
King's Speech is een geweldige filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
Zijn en blijven prima items.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rabbering mag na een jaartje of 8 wel eens een keer wat anders bedenken dan de popquiz en de ujdt
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff tussendoor...wat is Black Swan een geweldige film. ik vraag me af hoe goed King's Speech wel niet moet zien daar die de Oscar heeft gewonnen.
slaap lekekr en handjes boven de dekens!quote:
lijkt me ook absoluut een goede film hoor. ik ben gewoon benieuwd of ik em beter vind dan Black Swan. Dat vond ik echt een beklemmend, goed in elkaar gezet meesterwerkjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
King's Speech heeft Colin Firth. Voor die man is de term man crush uitgevonden zo'n beetje.
Niets minder dan briljant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat blackmetalcoverding van Friday Friday:D:D
damn, wat flauwquote:
hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
GoeiavondIk kom even meeluisteren, ik begreep dat Rockiej wederom op de radio te beluisteren is vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |