ik hoop niet dat zij ooit een orgasme gaat krijgen....of ze moet een goede glasverzekering hebben!quote:
Nee hoor, ik doe dat ook! Daarnaast radio luisteren, facebooken, hyven, twitteren, enz enz... Studeren en afleiding!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Watjes zijn jullie allemaal. Ik leer altijd gewoon onder het fokken (of hoort et andersom?)
nee, ze wordt tijdens het zingen diep anaal gepenetreerd door Bubba "Big Dick" Blackquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
Ok, ging ik toch even dat clipje kijken van die Rebecca Black... Ze heeft echt zo'n gruwelijke stem en ik maar *hopen* dat ze één of ander effectje over haar stem hadden gegooid
Die ga ik dus niet live zien!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze wordt tijdens het zingen diep anaal gepenetreerd door Bubba "Big Dick" Black
Inderdaad, voor elk uur leren ben ik ongeveer 2 uur met iets anders bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe dat ook! Daarnaast radio luisteren, facebooken, hyven, twitteren, enz enz... Studeren en afleiding!
Zo erg doe ik het dan ook weer niet, maar ik laat me erg graag afleiden door allerlei niet-nuttige zakenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Inderdaad, voor elk uur leren ben ik ongeveer 2 uur met iets anders bezig
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
Ik ga inderdaad maar eens, zoals Pino al zei, het hele pluggebeuren terug kijken/luisteren via youtube ofzo. Slaap lekker allen!
ik ben op van de zenuwen joh!quote:
mijn naam is al genoemd!quote:
wat zij Annemieke nog tegen je nadat je op de radio was (ze pakte de hoorn nog even op)quote:
niet heel veel. dat ze verwacht dat ie het wel een paar dagen vol gaat houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zij Annemieke nog tegen je nadat je op de radio was (ze pakte de hoorn nog even op)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
ik moet wel even de poll fucken merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |