Tuttut, kunnen we het niet meer leuk hebben met z'n allen zonder Hans?quote:
huh? waarmee dan??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tuttut, kunnen we het niet meer leuk hebben met z'n allen zonder Hans?'t Scheelt wel een stukje dat bijv. Rockiej en Minthy afwezig zijn bij andere bezigheden
Geldt overigens ook voor Mattie en mij
![]()
Enneh...
MUSE
En ik hoor overdag al genoeg 3FM zodat ik in de avond meestal wat anders ga doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik ga ook veeel eerder naar bed en ik zit in mn examenjaar dus ook minder online enzo..
doe net als je vader en begin een dag vantevoren met leren. behalve geschiedenis, daarmee begin je een week vantevoren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
En ik ga ook veeel eerder naar bed en ik zit in mn examenjaar dus ook minder online enzo..
+ een retweet van Fraue Krausequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
3rdrocknl
vanavond rond 23.30u mag ik Follow Me van @thisiskrause aankondigen als Plugplaat bij #3voor12radio met @annemieke3fm op #3fm!
4 hours ago Favorite Reply Delete
in reply to
@thisiskrause
Krause
@3rdrocknl wauwie wat gaaf!! Ik ga luisteren!
Ik heb ook een beter ritme tegenwoordig, lig regelmatig al voor 11en in m'n nest! En binnenkort tentamenwekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dan weet ik weer hoe dat gaat. Topicje lezen hier, topicje lezen daar en voor 't weet ben ik weer een uur verderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Watjes zijn jullie allemaal. Ik leer altijd gewoon onder het fokken (of hoort et andersom?)
Dat eerste doe ik ook, tweede niet want ik heb geen geschiedenisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe net als je vader en begin een dag vantevoren met leren. behalve geschiedenis, daarmee begin je een week vantevoren!
lees jij topics onder t fokken??? ik heb mn handen al vol genoeg om nog te kunnen klikken en scrollenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook een beter ritme tegenwoordig, lig regelmatig al voor 11en in m'n nest! En binnenkort tentamenweken
[..]
Nee, dan weet ik weer hoe dat gaat. Topicje lezen hier, topicje lezen daar en voor 't weet ben ik weer een uur verder
Ja, die lees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees jij topics onder t fokken??? ik heb mn handen al vol genoeg om nog te kunnen klikken en scrollen
nja, tussen half 12 en 12 waarschijnlijk......ik probeer wel ff te posten of te tweeten als t bijna zover is.....posten is voor mij het makkelijkste denk ik. en anders wil Hole het vast wel cappen en dan kan het bij mijn youtubecollectiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die lees ikHalf12 je plugplaatje Rockiej?
De hele CDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
Rumour has it! Een nummer van Adele dat ik ook kan waarderen.
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:
Hmm... Mijn nieuwe aangeleerde ritme vindt dat wel erg laatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tussen half 12 en 12 waarschijnlijk......ik probeer wel ff te posten of te tweeten als t bijna zover is.....posten is voor mij het makkelijkste denk ik. en anders wil Hole het vast wel cappen en dan kan het bij mijn youtubecollectie
Sorry, ik ben niet zo'n Adele-fan. Hier en daar wat nummertjes, zoals dit pareltje!quote:
Dit dus, oftewel jij gaat het ook gewoon op YT kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm... Mijn nieuwe aangeleerde ritme vindt dat wel erg laatIk slaap nu al zo'n beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |