Na grondige inspectie van mijn schoenencollectie heb ik besloten om een aantal schoenen hier aan te bieden om zo plaats te maken voor nieuwe aanwinsten.
Mos/legergroene hoge suede Converse schoenenIk heb deze Converse destijds gekocht omdat ik ze zo apart vond. De buitenkant is gemaakt van mosgroen/legergroen suede en ze hebben een aparte 'tweed-achtige' voering. Je kunt ze dus zowel als hoge schoenen dragen maar je kunt ze ook omslaan zodat de aparte voering zichtbaar is. Wat betreft de maatvoering: ik heb zelf maat 40-41 maar ik heb een foto van de maattabel gemaakt, mensen die al Converse schoenen hebben kunnen zo bepalen of het hun maat is.
Ik heb ze uiteindelijk zelden gedragen, ze zijn dus zo goed als nieuw!
![2011-03-21%2012.01.12.jpg]()
![2011-03-21%2012.21.03.jpg]()
Richtprijs: 30 excl verzenden Adidas sneakersIk heb deze schoenen hier van iemand overgenomen, maar het bleek toch niet echt mijn ding te zijn. Ik vind de neus iets te rond. Ben zelf meer gecharmeerd van de nieuwe Adidas Sleek modellen. De print vind ik zelf weer heel gaaf, maar ik vind het zonde om ze te houden puur en alleen om er naar te kijken

Maat 40/41, maar wederom een foto van de maattabel bijgevoegd.
![2011-03-21%2011.59.04.jpg]()
Richtprijs: 25 euro excl verzenden