Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Gillingham het volgende:
Geen moeilijke keuze, hoewel Bob le Flambeur best leuk is. Gelukkig staan Le Samouraï, L'Armée des Ombres en Le Cercle Rouge niet tegenover elkaar.
Dat was geen toeval. Ik heb net als bij de eerste ronde twee pooltjes gemaakt, van de vier hoogst en de vier laagst gewaardeerde films dus. Dat is dus nogal IMDb-afhankelijk natuurlijk, maar dat kon - vond ik - niet zoveel kwaadquote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Gillingham het volgende:
* de kwartfinales
![]()
Le Samouraï (1967) - Les Enfants Terribles (1950)
L'Armée des Ombres (1969) - Bob le Flambeur (1956)
Le Cercle Rouge (1970) - Un Flic (1972)
Le Deuxième Souffle (1966) - Le Doulos (1962)
Geen moeilijke keuze, hoewel Bob le Flambeur best leuk is. Gelukkig staan Le Samouraï, L'Armée des Ombres en Le Cercle Rouge niet tegenover elkaar.
maakt het wel een beetje voorspelbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat was geen toeval. Ik heb net als bij de eerste ronde twee pooltjes gemaakt, van de vier hoogst en de vier laagst gewaardeerde films dus. Dat is dus nogal IMDb-afhankelijk natuurlijk, maar dat kon - vond ik - niet zoveel kwaad
Zo dacht ik er ook ongeveer over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef Doff het volgende:
Le Samouraï (1967) - Les Enfants Terribles (1950)
Les Enfants Terribles is geen slechte film vond ik. Er wordt prima geacteerd en ik vond het een vrij consistente film. Aan de andere kant vond ik 'm echter gewoon wat vervelend. De karakters zijn onsympathiek en het verhaal (of beter het gegeven) boeide me niet. Dan houdt het gauw op.
Zit er voorlopig niet in vrees ik...quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Doff het volgende:
Ik verwacht nog minimaal een update van Gillingham
Op naar de volgende ronde, zeg ik. Zo veel kan het ook niet uitmaken met deze loting.;)quote:Op zondag 17 april 2011 12:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zit er voorlopig niet in vrees ik...
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef Gillingham het volgende:
Bedankt voor de organisatie Doff! Mooie winnaar.
Plaatje doet het hier niet.
Wat hij zegt. Behalve dan het stuk over het plaatje.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef Gillingham het volgende:
Bedankt voor de organisatie Doff! Mooie winnaar.
Plaatje doet het hier niet.
Dank voor de organisatie Doffquote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mooie winnaar, al had ik liever gezien dat de samoerai had gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |