Jij kijkt weer ? Ik dacht dat je er de brui aan had gegeven na Guido's vertrek?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Laura wordt niet genomineerd door
Karim, Gerard, Maik en Alex
Philip is een zekerheid
Servio is ook redelijk zeker
Zal twee stemmen genoeg zijn voor nominatie? Ik denk het wel.
De vraag is wie komt erbij?
Hoelaatpakken wehetvliegtuigquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Fokforum zou een poging doen om in te breken denkt Mo!
Is al vaker ter sprake gekomen daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:
hoe kennen hun het fok forum nou weer
Waarom ken jij het fokforumquote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:
hoe kennen hun het fok forum nou weer
Wat ik denk dat de mannen gaan doen:quote:Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Laura wordt niet genomineerd door
Karim, Gerard, Maik en Alex
Philip is een zekerheid
Servio is ook redelijk zeker
Zal twee stemmen genoeg zijn voor nominatie? Ik denk het wel.
De vraag is wie komt erbij?
Dat denk ik ook..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gerard deze week mee doet maar gewoon volgende week een nominatie heeft.
Nee lees alleen de cossen. Ik heb alleen vrijdag de reguliere gezien maar streams niet meer aangehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jij kijkt weer ? Ik dacht dat je er de brui aan had gegeven na Guido's vertrek?
nou, lijkt me dat je nog wel enige géne hebt naar je nieuwe partner toe en niet meteen het hele bed onder wil lekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Jeetje ze zitten nog aan het begin van hun relatie dan neuk je normaal gesproken tegen de klippen op. Maakt niet uit wat waar of hoe geneukt wordt er.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:die Monique komt thuis pakt een willekeurige COS hier uit en gaat na de 4e post onbedaarlijk lopen janken als ze alles leest
' Doe hier een Mo als je streams het niet doen'quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
die Monique komt thuis pakt een willekeurige COS hier uit en gaat na de 4e post onbedaarlijk lopen janken als ze alles leest
ff zwaaien danquote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
die Monique komt thuis pakt een willekeurige COS hier uit en gaat na de 4e post onbedaarlijk lopen janken als ze alles leest
van het weekend vertelde Monique al dat Maik verleden week met thuis had gemaild, dus misschien dat familie ook wel terug maild en dingen los laat.ze mogen gewoon dus achter het internetquote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef iwannabehigh het volgende:
maar ze mogen toch geen contact met de ''buitenwereld'' ....
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |