Had ik ook, ben ook echt oprecht blij dat alles uit de wereld is, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan ruzie, en jullie zijn echt hele fijne mensen waar ik ook oprecht van houquote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik viel echt met een fijn gevoel in slaap, ben echt zo dankbaar.
Yep, en nu weer genoeg klefquote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook blij dat alles weer goed is
Dat is wederzijds. We zijn weer echt een.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik ook, ben ook echt oprecht blij dat alles uit de wereld is, ik he zo'n gruwelijke hekel aan ruzie, en jullie zijn echt hele fijne mensen waar ik ook oprecht van hou
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. We zijn weer echt een.
quote:
Ruzie is een groot woord maar laten we het zo zeggen, het was hier niet voor niks stil, maar dit weekend heeft alles uit de wereld geholpenquote:
Oud wiefke dat ge er bentquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het eerst ook jammer wat er gebeurd was en dacht dat dat misschien invloed zou hebben op het weekend. Ik heb er toen niet veel van meegekregen maar ik heb er dit weekend ook niets van gemerkt. Ik vind dat we dit vaker moeten doen.
Gretoejsn van Ria
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strandquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het eerst ook jammer wat er gebeurd was en dacht dat dat misschien invloed zou hebben op het weekend. Ik heb er toen niet veel van meegekregen maar ik heb er dit weekend ook niets van gemerkt. Ik vind dat we dit vaker moeten doen.
Gretoejsn van Ria
Ik kan nu een hele slechte grap maken maar dat doe ik niet, maar kampvuurtje op het strand met macaroni klinkt heerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strand
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens in Zeeland ofzo, kampvuurtje op het strand
Ja daarom ga ik er ook niet dicht bij zittenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik er ook niet dicht bij zitten![]()
Maar dan kunnen Wander en patje losgaan en dan hebben we geen vuurkorf nodig
Ik zat er net serieus aan te denkenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
In zeeland gaan er ook veel duitsers op vakantie, ben benieuwd hoe ze reageren als Wander losgaat met zijn machinegeweer
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom jij effe onder een steen vandaan
Hoe was je date?
Jullie gaan elkaar nog wel zien? Zo ja dan mag je best toenadering zoeken, 3 x is scheepsrechtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.
Date was oké, beetje verwarrend voor me omdat ik niet echt toenadering durfde te zoeken. Al wilde ik op zich wel.
maar wel gezellig gehad ?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok heb echt geen idee over wie het gaat maar goed. Beter misschien om het niet op te rakelen.
Date was oké, beetje verwarrend voor me omdat ik niet echt toenadering durfde te zoeken. Al wilde ik op zich wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |