Mensen die betalen voor een UNIX osquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Op inferieure systemen zoals Windows moet dat wel. Anders kan je je zut nooit meer terug vinden. Windows heeft geen Spotlight..
OS X zat gratis bij mn MacBook hoor. En daarbij, je koopt Snow Leopard voor 29 euro. Een gewoon UNIX systeem (zoals FreeBSD) is voor normale mensen onbruikbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een UNIX os
Ik vind de zoekfunctie van Win7 anders traag en onbruikbaar. Hij indexeert ook nog steeds dramatisch slecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, w7 werkt prima, vista deed het opzich ook prima, maar dat was niet zo best voor de rest.
Ik heb liever dat er over nagedacht is ipv een zooi nerds die allemaal hun stukje code bij elkaar flikkeren, allemaal in hun eigen " engels" en dat dan Linux noemenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een UNIX os
Gratisquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
OS X zat gratis bij mn MacBook hoor. En daarbij, je koopt Snow Leopard voor 29 euro. Een gewoon UNIX systeem (zoals FreeBSD) is voor normale mensen onbruikbaar.
- "Mijn geluidskaart doet het niet"quote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er over nagedacht is ipv een zooi nerds die allemaal hun stukje code bij elkaar flikkeren, allemaal in hun eigen " engels" en dat dan Linux noemen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
Toch best relaxted, met je laptoppie op het balkon in de zon zitten.
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
De hele dag zon op het balkon en 's avonds op het dakterras
Ja. Maar nu lijkt het alsof ik één of ander spinnenweb van mappen heb, maar dat valt reuze meequote:
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
Is het verstandig om Windows 7 aan te schaffen?
Ik vind het een best fijn systeem. Beter dan Vista.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
Als je geen andere manier hebt om eraan te komen welquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
Dat is net zoiets als zeggen dat je liever Opel hebt dan een kapotte fiets zonder wielen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een best fijn systeem. Beter dan Vista.
Nou, die is er vast. Maar ik bedoel, is het slim die nu te nemen terwijl er misschien een betere is of eraan komtquote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je geen andere manier hebt om eraan te komen wel.
Ouwe zemelaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je liever Opel hebt dan een kapotte fiets zonder wielen.
Ja zeker als je nu Vista gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die is er vast. Maar ik bedoel, is het slim die nu te nemen terwijl er misschien een betere is of eraan komt
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een best fijn systeem. Beter dan Vista.
Waarom wel?quote:
Oke. Dan ga ik toch eens kijken hoe ik daaraan kan komen. Volgens mij hebben we nog wel een cd liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zeker als je nu Vista gebruikt.
Windows 7 werkt zoveel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |