Warum denn dass?quote:
Ik kan niet werken op een volgepakt bureauquote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is bij mij eigenlijk gewoon standaard
Dat hebben wel meer mensenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet werken op een volgepakt bureau
hoiquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi![]()
hier gaat het wel, had beter gekund..maar zometeen lekker naar het centrum genieten van het mooie weer
geestelijk of lichamelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe ik me voelen de temperatuur kan nog ietsjes beter
geestelijk, maar ach er komen wel betere tijdenquote:
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer opquote:Op maandag 21 maart 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet werken op een volgepakt bureau
Zo kan je het ook doenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer op
Ik maak elke dag een teringzooi bovenop de teringzooi van gisteren.....quote:Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer op
Alles in het rond archief!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een teringzooi bovenop de teringzooi van gisteren.....
soms zet ik de vuilnisbak ernaast en schuif ik alles erin en dan begin ik weer van voor af aan!
Werkt makkelijk, op de 1 of andere manier weet ik alsnog precies waar alles ligt.. al ligt het ergens onderquote:
Dat heb ik ook wel. Maar een opgeruimd bureau werkt prettiger, vind ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Werkt makkelijk, op de 1 of andere manier weet ik alsnog precies waar alles ligt.. al ligt het ergens onder
Het probleem verplaatst zich bij veel mensen dan gewoon naar de Desktopquote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
T voordeel van alles digitaal doen, is geen troep op je bureau hebbenalleen wat drinken, een snack, mn pc en mn laptop liggen er. En een paar tijdschriften en boek op 1 stapeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |