hoiquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi![]()
hier gaat het wel, had beter gekund..maar zometeen lekker naar het centrum genieten van het mooie weer
geestelijk of lichamelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe ik me voelen de temperatuur kan nog ietsjes beter
geestelijk, maar ach er komen wel betere tijdenquote:
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer opquote:Op maandag 21 maart 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet werken op een volgepakt bureau
Zo kan je het ook doenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer op
Ik maak elke dag een teringzooi bovenop de teringzooi van gisteren.....quote:Op maandag 21 maart 2011 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een ongelooflijke teringzooi van mijn bureau en elke middag ruim ik het weer op
Alles in het rond archief!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maak elke dag een teringzooi bovenop de teringzooi van gisteren.....
soms zet ik de vuilnisbak ernaast en schuif ik alles erin en dan begin ik weer van voor af aan!
Werkt makkelijk, op de 1 of andere manier weet ik alsnog precies waar alles ligt.. al ligt het ergens onderquote:
Dat heb ik ook wel. Maar een opgeruimd bureau werkt prettiger, vind ikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Werkt makkelijk, op de 1 of andere manier weet ik alsnog precies waar alles ligt.. al ligt het ergens onder
Het probleem verplaatst zich bij veel mensen dan gewoon naar de Desktopquote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
T voordeel van alles digitaal doen, is geen troep op je bureau hebbenalleen wat drinken, een snack, mn pc en mn laptop liggen er. En een paar tijdschriften en boek op 1 stapeltje.
6 icoontjesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Het probleem verplaatst zich bij veel mensen dan gewoon naar de Desktop
Dan ben ik juist langer aan het zoeken naar dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Maar een opgeruimd bureau werkt prettiger, vind ik
mijn desktop staat inderdaad helemaal volquote:Op maandag 21 maart 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Het probleem verplaatst zich bij veel mensen dan gewoon naar de Desktop
Maar jij hebt dan ook geen werkquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 icoontjeswaarvan 3 bestanden welke ik vrijwel dagelijks gebruik. De drie andere iconen krijg ik niet weg
Hoe kan dat nou? Zelfs ik kan dingen verwijderen die ik volgens de computer niet mag verwijderenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 icoontjeswaarvan 3 bestanden welke ik vrijwel dagelijks gebruik. De drie andere iconen krijg ik niet weg
Wat een nep-nerd is het toch ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zelfs ik kan dingen verwijderen die ik volgens de computer niet mag verwijderen
Toen ik wel werkte stonden er maar 3 opquote:
Nouja, ook nooit veel moeite voor gedaan moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zelfs ik kan dingen verwijderen die ik volgens de computer niet mag verwijderen
Gussiequote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk ook teveel icoontjes op m'n desktop... Maar ik ben bang dat ik de programma's anders niet weer kan vinden, dus ik laat ze maar staan
Bij Win7 typ je gewoon de naam in, komt die vanzelf te voorschijnquote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk ook teveel icoontjes op m'n desktop... Maar ik ben bang dat ik de programma's anders niet weer kan vinden, dus ik laat ze maar staan
Ik heb Vistaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij Win7 typ je gewoon de naam in, komt die vanzelf te voorschijn
Ik heb een dubbele taakblak, dus één 'rand' snelstart voor alle programma's die ik vaak gebruik.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
De meeste van mijn bestanden staan online, daar werk ik niet met mappen, maar met "tags" wel fijn, want een bestand kan maar in 1 map, terwijl je em soms in meerdere zou willen stoppen. Terwijl er oneindig veel tags aan een bestand kunnen zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben op de computer wonderbaarlijk netjesAlles in mapjes en soms ga ik er echt voor zitten om alles goed op te bergen en weg te gooien
Gisteren nog met mijn externe harde schijf gedaan..
Oh... Dat klinkt handig. Misschien dat ik daar ook wat mee kan!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele taakblak, dus één 'rand' snelstart voor alle programma's die ik vaak gebruik.
Een bestand kan in meerdere mappen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
De meeste van mijn bestanden staan online, daar werk ik niet met mappen, maar met "tags" wel fijn, want een bestand kan maar in 1 map, terwijl je em soms in meerdere zou willen stoppen. Terwijl er oneindig veel tags aan een bestand kunnen zitten.
Je maakt dan snelkoppelingen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een bestand kan in meerdere mappen hoor
Op inferieure systemen zoals Windows moet dat wel. Anders kan je je zut nooit meer terug vinden. Windows heeft geen Spotlight.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Mappen, welkom in 2011 zeg, wel eens van Libraries/Bibliotheken gehoord?
vaste locaties voor bestanden, komop zeg.
Neuh, w7 werkt prima, vista deed het opzich ook prima, maar dat was niet zo best voor de restquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Op inferieure systemen zoals Windows moet dat wel. Anders kan je je zut nooit meer terug vinden. Windows heeft geen Spotlight..
Mensen die betalen voor een UNIX osquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Op inferieure systemen zoals Windows moet dat wel. Anders kan je je zut nooit meer terug vinden. Windows heeft geen Spotlight..
OS X zat gratis bij mn MacBook hoor. En daarbij, je koopt Snow Leopard voor 29 euro. Een gewoon UNIX systeem (zoals FreeBSD) is voor normale mensen onbruikbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een UNIX os
Ik vind de zoekfunctie van Win7 anders traag en onbruikbaar. Hij indexeert ook nog steeds dramatisch slecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, w7 werkt prima, vista deed het opzich ook prima, maar dat was niet zo best voor de rest.
Ik heb liever dat er over nagedacht is ipv een zooi nerds die allemaal hun stukje code bij elkaar flikkeren, allemaal in hun eigen " engels" en dat dan Linux noemenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor een UNIX os
Gratisquote:Op maandag 21 maart 2011 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
OS X zat gratis bij mn MacBook hoor. En daarbij, je koopt Snow Leopard voor 29 euro. Een gewoon UNIX systeem (zoals FreeBSD) is voor normale mensen onbruikbaar.
- "Mijn geluidskaart doet het niet"quote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er over nagedacht is ipv een zooi nerds die allemaal hun stukje code bij elkaar flikkeren, allemaal in hun eigen " engels" en dat dan Linux noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |