Alsof dat pinnen altijd zo snel gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef STING het volgende:
Ooh, jij bent er zo een, die de hele rij ophoudt.
Er zijn er genoeg die het wel kunnen. In het winkelcentrum riepen we wel vaker " Het is een wonder, weer iemand die kan lopen. " als er een scootmobiel langs je heen scheurde, naast de deur van de winkel werd gezet en dan de winkel of het cafetaria binnen liep.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die mensen uberhaupt niet kunnen lopen?
Goed punt jaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof dat pinnen altijd zo snel gaat.
Veel sneller dan dat gepiel met kleingeldquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof dat pinnen altijd zo snel gaat.
Ik betaal meestal cash en ik doe niet aan muntjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef MissMSX het volgende:
Goed punt ja
Maar meestal nog net iets sneller dan dat geklooi met muntjes
Juist, 1 cent, 2 cent, 3 cent..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan zijn ze eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiindelijk klaar. Zegt de cassiere: heeft u er 10 cent bij?
En dan hup, weeeeeeeeeeeeeeeer 5 minuten in dat buideltje zoeken
Je rond ook altijd af naar 5, 10, 20, 50 euro, etc?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik betaal meestal cash en ik doe niet aan muntjes.
M'n moeder is een keer letterlijk aangereden door zo'n scootmobiel op d'r werk. Hup, enkelbanden gescheurd. En dat mens scheurt nog steeds met een noodgang door het winkelcentrum hier. Ze heeft ook al een keer de schuifdeur op het werk van m'n moeder gemold: het was heel warm dus de deur was open gezet, maar net niet breed genoeg voor die scootmobiel dus. Lompe wijf ook met volle vaart erdoorheen he, hele deur ontwricht. Schuld van de zaak, ook nog, want dan hadden ze hem maar verder open moeten zetten. Zelf uitkijken zit er niet meer in.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die dat echt wel kunnen. Vooral in de gemeente Enschede, die jaren lang onterecht mensen karretjes heeft verstrekt
Ik zal mijn hand in eigen boezem steken (quote:
Nadeel van de Aldi: ik had laatst een portemonnee vol centen, geen idee waar ik die moest latenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je rond ook altijd af naar 5, 10, 20, 50 euro, etc?
Keep the change baby
Ogenblik geduld aub..................................quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
Soms duurt de transactie alleen al enkele minuten.
Doen die nog aan centen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel van de Aldi: ik had laatst een portemonnee vol centen, geen idee waar ik die moest latenMaar blijkbaar was m'n vader er wel blij mee voor zijn klanten.
Dat had ik vorige weekquote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal mijn hand in eigen boezem steken (), ik vergeet soms wel eens op 'ja' te drukken tijdens het pinnen
Ik vind dat echt erg gewoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder is een keer letterlijk aangereden door zo'n scootmobiel op d'r werk. Hup, enkelbanden gescheurd. En dat mens scheurt nog steeds met een noodgang door het winkelcentrum hier. Ze heeft ook al een keer de schuifdeur op het werk van m'n moeder gemold: het was heel warm dus de deur was open gezet, maar net niet breed genoeg voor die scootmobiel dus. Lompe wijf ook met volle vaart erdoorheen he, hele deur ontwricht. Schuld van de zaak, ook nog, want dan hadden ze hem maar verder open moeten zetten. Zelf uitkijken zit er niet meer in.
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Je rond ook altijd af naar 5, 10, 20, 50 euro, etc?
Keep the change baby
Ja, en de klanten staan ook alle centen uit hun portemonnee te tellen, zo'n wijk is het wel.quote:
Dat inderdaad. Met contanten betalen duurt bij mij niks langer dan met de pin.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms duurt de transactie alleen al enkele minuten.
Ik ben van de zomer ook zowat aangereden door zo'n ding. Ik liep gewoon door het centrum en werd net geschampt toen hij me inhaalde, voelde de banden net langs m'n enkels gaan (had slippers aan) en de man zelf ramde langs de rest van m'n lijf. Lamme zak. Leuk dat die oudjes nog mobiel kunnen zijn met zo'n ding, maar zet er even een begrenzer op zodat ze stapvoets kunnen rijden, max 10 km/uur ofzo. Zelfde tempo als de rest van het winkelend volk. Niet als een mongool door de winkelstraat sjeezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt erg gewoon.Er zijn echt genoeg mensen die wel gewoon kunnen lopen. Helemaal die 10 tot 30 minuten die je in een winkel doorbrengt.
Ik heb het de laatste tijd vaker. Ik ben een bejaarde gewordenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vorige weekIk wachten, kassamiepje kijkt me aan, duurt een paar seconden. 'U moet op akkoord drukken.'
Alsof ik nooit pin
Daarom altijd pinnenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
En muntgeld in je broekzak of portemonnee is sowieso irritant.
10km / uur? Dan loop je best hardquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de zomer ook zowat aangereden door zo'n ding. Ik liep gewoon door het centrum en werd net geschampt toen hij me inhaalde, voelde de banden net langs m'n enkels gaan (had slippers aan) en de man zelf ramde langs de rest van m'n lijf. Lamme zak. Leuk dat die oudjes nog mobiel kunnen zijn met zo'n ding, maar zet er even een begrenzer op zodat ze stapvoets kunnen rijden, max 10 km/uur ofzo. Zelfde tempo als de rest van het winkelend volk. Niet als een mongool door de winkelstraat sjeezen.
Als ik cash geld over heb wil ik dat zo snel mogelijk kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |