hahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zegt precies hoe ze is; heel erg lief en aardig en zeker geen dictator en Maik mag alles doen wat ie maar wil want ze is toch niet verliefd en zelfs met zijn bisexualiteit heeft ze geen moeite want ze is al 30 en als ze iets mensonterend vindt weigert ze om mee te doen want ze heeft immers normen en waarden en iedereen die dat niet ziet snapt niet dat het allemaal gescript is want zo is ze helemaal niet , zo wordt ze neergezet, dat snapt toch iedereen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat dusssquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Beter een saai kind dan een snolliebollie die dondersgoed weet hoe het werkt, ach jaren en jaren later zal monique nog met leuke beelden worden opgezadeld..........
Laura is gewoon verstandig ( en hoop dat ze dat blijft natuurlijk) geen gerommel in dat huis
Inderdaad, de show is geflopt, en niet zo'n beetje ook..... Casting heeft gefaald, met die uberpisnicht en Herr Flipp, verwend nest Joanna en onhygienische rest van de bewoners.....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Beter een saai kind dan een snolliebollie die dondersgoed weet hoe het werkt, ach jaren en jaren later zal monique nog met leuke beelden worden opgezadeld..........
Laura is gewoon verstandig ( en hoop dat ze dat blijft natuurlijk) geen gerommel in dat huis
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hummie wordt ook een dagje ouder begrijp dat nu toch eens, die is het een beetje verleerdquote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, de show is geflopt, en niet zo'n beetje ook..... Casting heeft gefaald, met die uberpisnicht en Herr Flipp, verwend nest Joanna en onhygienische rest van de bewoners.....
Hummie dikke fail deze keer
En dan graag een exit als sanctiequote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanctie voor Laura, die spreekt hardop uit dat ze twijfelt wie te nomineren, Aafke of Sharon.
als je ze allemaal samen voegt dan heb je hummie zelf....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, de show is geflopt, en niet zo'n beetje ook..... Casting heeft gefaald, met die uberpisnicht en Herr Flipp, verwend nest Joanna en onhygienische rest van de bewoners.....
Hummie dikke fail deze keer
Dan gewoon stoppen met die shit en rente trekken op je geld Hummie......quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hummie wordt ook een dagje ouder begrijp dat nu toch eens, die is het een beetje verleerd
helemaal mee eens, snap ook echt niet hoe sommige van die mensen door de selectie zijn gekomen, had er ook oudere in gezet, mensen met een verleden en die wat konden vertellen, alle kleuren gewonen mensen die je buurvrouw/man konden wezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan gewoon stoppen met die shit en rente trekken op je geld Hummie......
Ik vind het ook jammer dat er geen oudere mensen tussen zitten. Die hebben vaak toch een andere kijk, of andere verhalen. Dat zou ik graag gezien hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, snap ook echt niet hoe sommige van die mensen door de selectie zijn gekomen, had er ook oudere in gezet, mensen met een verleden en die wat konden vertellen, alle kleuren gewonen mensen die je buurvrouw/man konden wezen.
Aaf doet dat in opdracht voor Mo, Mo heeft haar gisteren gevraagd of Aafke wilde peilen wie haar zou nomineren. Als er iemand constant bezig is met de nominaties, is het Mo wel, ook wil ze overal een goed woordje doen voor Maik, gisteren had ze ellenlange kwijlverhalen over Maik tegen Philip, hoe geweldig Maik wel niet was en tegen Maik dat ie absoluut moest blijven omdat zij er anders niks aan zou vinden en ook weg zou lopen. Philip zei gisteren letterlijk tegen Aafke; waarom komt Monique me dat zelf niet vragen , ze is toch al 30 en kan dat best zelf?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef angeljacky het volgende:
Aaf is weer ff aan t peilen wie genomineerd zou kunnen worden. Ze mogen geen afspraken maken, maar Aaf denkt zo op die manier ff beinvloeden wie er op de stoel komt. En dan ook nog een Mo de schuld geven dat die de hele tijd met de nominaties bezig is![]()
Laura is gewoon een bitch, achter iemand z´n rug hem afvallen en zodra ze die persoon tegenkomt gelijk knuffelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, het is echt gecast op het complete plaatje, paar domme blondjes, snelle jongens al vind ik Alex en maik nu niet echt snel maar je snapt me wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat er geen oudere mensen tussen zitten. Die hebben vaak toch een andere kijk, of andere verhalen. Dat zou ik graag gezien hebben![]()
Kon leuke discussies opleveren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, het is echt gecast op het complete plaatje, paar domme blondjes, snelle jongens al vind ik Alex en maik nu niet echt snel maar je snapt me wel.
en laten we eerlijk wezen laura is dan saai maar ze lijkt me ontzettend lief in het dagelijks leven rustig en overdenkt wat ze gaat doen en is lief voor kinderen denk ik.
liever zo iemand in mijn omgeving dan O.B.`tje of een Stientje Sorbo die je naaien waar je bijstaat.
helemaal geen domme blondjes.... 1 is hoogbegaafdquote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, het is echt gecast op het complete plaatje, paar domme blondjes, snelle jongens al vind ik Alex en maik nu niet echt snel maar je snapt me wel.
en laten we eerlijk wezen laura is dan saai maar ze lijkt me ontzettend lief in het dagelijks leven rustig en overdenkt wat ze gaat doen en is lief voor kinderen denk ik.
liever zo iemand in mijn omgeving dan O.B.`tje of een Stientje Sorbo die je naaien waar je bijstaat.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
helemaal geen domme blondjes.... 1 is hoogbegaafd
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou leuk zijn als Karim vraagt of er ook visvleeswaren zijn, omdat het naar vis stinkt.
Psies.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alsof Servio zoveel meer invloed heeft op het programma dan Guido.
Stervio is alleen maar irritant, terwijl guido hoewel hij een beetje lui was wel degene was met de meeste humor in het huis.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker de scriptgirl van achteren of de koffiejuffrouw die bij de regie de broodjes smeert
quote:Maandag, nominatiedag
21 maart om 10.18
Het is weer zover, de week is begonnen.
Na een heftig weekend maken de bewoners zich op om aan een nieuwe week te beginnen. Na het ontbijt is het gesprek van de dag al snel bepaald, nominaties. De mannen mogen deze week de vrouwen weer nomineren. Zal het weekend invloed hebben op de nominatiekeuze? Sommige bewoners zijn door de handboeien dichter naar elkaar gegroeid, maar er waren ook veel ergernissen. De bewoners vragen zich ook af of De Stem misschien iets nieuws voor ze in petto heeft. Niets is wat het lijkt in het Huis der Geheimen, er valt dus pas iets zinnigs over te zeggen op het moment dat de nominaties achter de rug zijn.
Brrr moet er niet aan denken dat zo´n grijze muis als Laura mijn kind zou opvoeden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat sms enzo stelt echt geen reet voor, het staat al vast wie het huis moet verlaten, de bewoners weten dat misschien niet maar *achter* kijken ze wie er op dat moment populair is of het spel goed mee speelt, en zo vallen elke week iemand af.........dat sms is gewoon zakkenvullen en wie daar nog intrapt verklaar ik echt voor gek.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef marky het volgende:
De vraag is of de casting gefaald heeft of dat de opdracht niet duidelijk was. Op zich zitten er mensen bij die goed geheimen zouden kunnen raden maar misschien op emotioneel vlak wat anders in elkaar zitten. Als men onderwijl het programma ook nog veranderd omdat men aankijkt tegen dramatische kijkcijfers dan weet men natuurlijk wel genoeg. We kijken nu naar een DGK2 met een twist en het had een BB met een twist moeten zijn. Erg jammer dit. En wat natuurlijk helemaal een doodsteek is als je overduidelijk gaat rommelen met procenten om iemand er maar in te houden. Mensen hebben er dan helemaal geen vertrouwen meer in.
En Joan was hoog bijgeschaafd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
in dit geval is hoogbegaafd dus onbeschaafd
uiteindelijk kijken we gewoon naar een programma waarin mensen laten zien dat ze werkelijk alles doen voor geld, al moeten ze der eigen moeder vermoorden......het lijkt de samenleving wel.....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat mensen met een uitgesproken mening, een kutkarakter, een asociale instelling en noem maar op zo'n programma "leuk' maken om naar te kijken. Dan gebeurt er tenminsten iets; leuk omdat ze initiatief nemen en gesprekken voeren, minder leuk vanwege ruzies en botsingen maar dan heb je iets om je aan te ergeren.
Aleen maar lieve mensen die anderen niet willen kwetsen hebben niet zoveel te melden en zijn saai om naar te kijken maar dat zijn vaak wel de winnaars van zulke programma's omdat uiteindelijk de rotzakken er in de finale op afgerekend worden
ga je achter je pc mee eten? zeg maar..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat sms enzo stelt echt geen reet voor, het staat al vast wie het huis moet verlaten, de bewoners weten dat misschien niet maar *achter* kijken ze wie er op dat moment populair is of het spel goed mee speelt, en zo vallen elke week iemand af.........dat sms is gewoon zakkenvullen en wie daar nog intrapt verklaar ik echt voor gek.
Maar wat me wel opviel, op tv dan bij de livesjow, de reklameblokken tussendoor waren er afgelopen donderdag weer meer dan de 2 weken daarvoor, reklame in komsten zijn het belangrijkste voor tv, let maar eens goed op, op bepaalde prog. ik geef voorbeeld P&W of DWDD hebben veel reklame voordat het prog. begint omdat er heel veel mensen naar kijken, reklame is gewoon de beste inkomstebron en net5 hoopte echt dat dat het verlies zou dekken.
en nu ga ik met hun maar even een boterhammetje mee eten
ik vermoord mijn moeder voor geen enkel bedrag, jij danquote:Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
uiteindelijk kijken we gewoon naar een programma waarin mensen laten zien dat ze werkelijk alles doen voor geld, al moeten ze der eigen moeder vermoorden......het lijkt de samenleving wel.....
Als het klaar is.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
![]()
ennuh;
SERVIO
![]()
maar wanneer gaat dit programma van de buis af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |