Aldoende leert menquote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
En weer een uitstekende balkontip van trovey.
Dan kunnen ze binnenkort weer langskomenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij in 2005 gedaan, mijn slaapkamer was een jungle met al die planten!
Vaste bakken van beton dan maar?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan kun je alleen maar dingen plaatsen die nauwelijks groeien, ik wil gecontroleerde wilderness op mijn balkon
Hier groeit en bloeit het anders primaquote:Op maandag 28 maart 2011 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan kun je alleen maar dingen plaatsen die nauwelijks groeien, ik wil gecontroleerde wilderness op mijn balkon
Oh ja, levels!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
Ik maak gewoon met allerlei verhogingen lagen groen en bloemen zodat het toch heel veel is maar wel hanteerbaar blijft.
Als je hoogteverschil wil op geheel natuurlijke wijze (en cheap), spit dan dit topic nog eens door.quote:
Ja, jij hebt nogal wat krukjes en dat soort spul er staan eh?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier groeit en bloeit het anders prima. Ik moet er gewoon rekening mee houden met mijn artrose dat ik niet meer zoveel kan tillen.
Ik maak gewoon met allerlei verhogingen lagen groen en bloemen zodat het toch heel veel is maar wel hanteerbaar blijft.
Linkquote:Op maandag 28 maart 2011 01:55 schreef Seven. het volgende:
Als je hoogteverschil wil op geheel natuurlijke wijze (en cheap), spit dan dit topic nog eens door.
Is toch ook handig en decoratief?quote:Ja, jij hebt nogal wat krukjes en dat soort spul er staan eh?
Van alles uit de kringloop ja, zo maak je verschillende hoogtes en staat niet alles op de grond.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je hoogteverschil wil op geheel natuurlijke wijze (en cheap), spit dan dit topic nog eens door.
[..]
Ja, jij hebt nogal wat krukjes en dat soort spul er staan eh?
Boomstammen gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Link
Time is money sleep![]()
Oh nee, direct links werken niet meer
[..]
Is toch ook handig en decoratief?
Sjiek hendig. Dat van die plank vind ik ook wel een goed plan, met dat tapijt erover. Of als het een mooie plank is: zonder tapijt.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Van alles uit de kringloop ja, zo maak je verschillende hoogtes en staat niet alles op de grond.
Ja.quote:
Bij mij waren het gewoon van die goedkope geïmpregneerde planken dus dan maar reststukje grastapijt erover...zie je er niets meer van.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sjiek hendig. Dat van die plank vind ik ook wel een goed plan, met dat tapijt erover. Of als het een mooie plank is: zonder tapijt.
Hier staat dat fonteintje alleen maar aan als de deur open is (en ik in de stemming ben voor fonteingeluidquote:Op maandag 28 maart 2011 02:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja.
En fonteintje vind ik ook wel een leuk idee maar alleen als de pomp op zonne-energie loopt. Geen stroom-aansluiting op of in de buurt van mijn balkon.
Je planten zijn verzonden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef Seven. het volgende:
Mja, ik ben bang dat ik ook nogal wat teveel van plan ben trouwens. Mijn planten zijn verzonden trouwens. Maar OK, wat niet op het balkon past, krijgt een ereplekje binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |