eerder 06. dj alex - in controlquote:Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Dat was het begin van Bald Terror - Drummachine
Kan toch al?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanaf wanneer kunnen we aanvragen?
blijven draaien totdat trolololo ochtend automaat draait en die ene luisteraar voor de gek houden dat draakje straks draait.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef Driepink het volgende: + ik ben eruit en wat is een webhawkje?
O die heb ook zo'n geluidje erinquote:
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijkquote:
Was maar 1 nummertje hoor, er komt er ook zo 1 speciaal voor jou!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijk
oh ok.. zal zo geluid weer aanzettenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was maar 1 nummertje hoor, er komt er ook zo 1 speciaal voor jou!
Je hebt ook Youtube met neukende mensen. Klinkt als zeg maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijk
Nothing else matters ?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:13 schreef Driepink het volgende:
zany + dv8 .. welke was dat ook alweer?
ik hoor dat eigenlijk gewoon te weten maar nu ff niet
grote kans inderdaadquote:
ja is het ook.. alleen nu moet ik poosje wachten.. en ik hou niet van wachtenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 lijkt me wel effe genoeg voorlopig.
heb ook al 1 andere gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij doet altijd die van het 1 album, die leadzanger vind ik niet zo.
Oeh slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. morgenochtend sollicitatie gesprek![]()
Slaap lekker
Geen dank hoor driepikquote:
ik lees kut en pik.. gaat weer lekkerquote:
Spannend succes. En anders kort rokje aan doenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. morgenochtend sollicitatie gesprek![]()
Slaap lekker
inkijk helpt ookquote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spannend succes. En anders kort rokje aan doen
Dragems noemt mij ook zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lees kut en pik.. gaat weer lekker
O de requestjens staan aan. Geef ik Koelkastjen weer de schuldquote:
Bij de eerste klarinet zet ik het mutequote:Op maandag 21 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
begin je het al mooier te vinden stok?
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij de eerste klarinet zet ik het mute
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
zo tering.. ik dacht dat ik snel was met requesten.. blijkbaar niet..
Er stond in Draakje toch iets over geen verzoekjens doen om mensen te pesten of terug te pakken...............quote:
dit is omdat ik het mooi vind, en dat weet je dondersgoedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er stond in Draakje toch iets over geen verzoekjens doen om mensen te pesten of terug te pakken...............
knetter staat al in de startblokken als ze hoort dat draakje straks gaat draaien.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
zo tering.. ik dacht dat ik snel was met requesten.. blijkbaar niet..
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die jingle klinkt gewoon steeds slechter
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is omdat ik het mooi vind, en dat weet je dondersgoed
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
knetter staat al in de startblokken als ze hoort dat draakje straks gaat draaien.
oh ja.. dat wist je niet.. dan weet je het nu.. ik vind dat mooiquote:
Zo te zien mist hij je enormquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Kan niet slapen. Zit niet goed in mijn vel en voel me kut. Laat mij even van dit muziekje genieten voordat ik nog depressiever word.
Ragboer
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje is na djkoelkast, robdriessen de beste DJ
nee jho doe maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben bijna geneigd woonboot voor hem aan te vragen.
bijna.
die van gisteren is zo bazig. Vooral het einde.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die jingle klinkt gewoon steeds slechter
ja en symp is ook heul goed hequote:
ja vooral het einde jaquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
die van gisteren is zo bazig. Vooral het einde.
Die moet nog even leren babbelenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en symp is ook heul goed he
Sowiesoquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en symp is ook heul goed he
Dragems hoe hij die vragen gaat beantwoorden is echt baasquote:
hij is vandaag ook geweest, ik heb hem genegeert en hij mij.. ging heul goedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
ragboer komt wel terug joh die kan niet zonder zijn haat jegens knetter
Ik heb een nieuwe showopener voor hem gemaakt waar hij al zo lang op zat te wachten. Morgen de premiere!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems hoe hij die vragen gaat beantwoorden is echt baas
MEER? hoe kan dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
nu 5 luisteraars meer dan tijdens driepink
Ze vinden Draakje beter dan jouquote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
MEER? hoe kan dat?
tijdns mn terror set had ik hoger dan de dj na me..
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
MEER? hoe kan dat?
tijdns mn terror set had ik hoger dan de dj na me..
ik luister dubbelquote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
Ik kan mijn eigen verzoek niet eens beluisteren
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.
Slecht hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen was ik er ook niet meer
niet slecht, bescherming van mijn orenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor knetter omdat ik gay ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
oh je bent echt gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Driepink het volgende:
waarom klikte ik op de link
naakte kerstman
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Driepink het volgende:
waarom klikte ik op de link
naakte kerstman
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Met zijn baard, wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
Je blijft ook gewoon kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
wtf die man klinkt als een neushoorn die verkracht wordt
![]()
![]()
ervaring mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je mag het na 10 seconden wel wegklikken hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Zie ik eindelijk een naakte vent en dan moet ik het wegklikken?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag het na 10 seconden wel wegklikken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Oe dit is betereensch maar je ziet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
quote:
Ben je gek of zoquote:Op maandag 21 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg goeden rekwest, later kom jij met KUTnummer
we passen goed bij elkaar
wie is knoeter?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Knoeter
Nja je komt er wel eerlijk voor uit.quote:
Kap eens met bevestiging zoeken en aandacht van Koelkastquote:
dat moet van mijn psychiaterquote:Op maandag 21 maart 2011 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja je komt er wel eerlijk voor uit.
ik wil aandacht van iedereen vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kap eens met bevestiging zoeken en aandacht van Koelkast
oh ok coowlquote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knoeterkroenkjoeroem
Je turkse evenbeeld.
fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil aandacht van iedereen vandaag altijd en overal
Allejando . Die blijft zo lekker in je kop hangenquote:
* dockx geeftquote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil aandacht van iedereen vandaag
heb je woonboot voor hem er al ingezet? of lekker op de trekker geval?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Ik voel me nog steeds kut. Ik probeer mijzelf hier maar mee op te vrolijken. Als dat niet lukt weet ik het ook niet meer...
Ragboer![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
Ik leef met Ragboer mee en knetter sry voor het volgende nummer.
Ik wissel hem wel even voor Lady Gagaquote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
Ik leef met Ragboer mee en knetter sry voor het volgende nummer.
Allebei voor de zekerheid omdat ragboerquote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je woonboot voor hem er al ingezet? of lekker op de trekker geval?
vind ik ook.. niemand hoort zich kut te voelen.. zelfs ragboer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allebei voor de zekerheid omdat ragboer
Waarom doe je dan verzoekjesquote:Op maandag 21 maart 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan toch niet luisteren so be my guest.
donequote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
Nou vraag maar aan voor hem
Ik schuif ze wel even omhoog![]()
Je kunt een verzoekje extra doen
nee doe je niet, ook al kan ik niet luisterenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wissel hem wel even voor Lady Gaga
slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 01:47 schreef Driepink het volgende:
weltrusten mensenslaap lekker en tot morgen
van hellogoodbye?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik absoluut niet![]()
Died in your arms tonight
Deed hij die altijd of iemand anders?
hij deed lekker op de trekker natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik absoluut niet![]()
LAterzzzzzzZ pikquote:Op maandag 21 maart 2011 01:47 schreef Driepink het volgende:
weltrusten mensenslaap lekker en tot morgen
en boer harms deed hij ook, en woonboot en die zigeunerplaat ookquote:Op maandag 21 maart 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hij deed lekker op de trekker natuurlijk
Ik weet het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik absoluut niet![]()
Trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Naja ik heb die ene maar gedaan, hoop dat het goed is.
Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker ouwequote:Op maandag 21 maart 2011 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Naja ik heb die ene maar gedaan, hoop dat het goed is.
Slaap lekker allemaal![]()
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet meer aanvragen nu![]()
wie vraagt leef als een zigeuner voor ragboer aan?
slaap lekker koelkast
Moest van jou hequote:
je luistert toch nooit naar mijquote:
Lekker op de trekker doe ik wel..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dus dan hebben we boer harms en lekker op de trekker nog over voor hem toch?
Woeha Ragboer snel beters worden heb ik er bij gezetquote:
toedels, kusje voor popje, hand voor jouquote:Op maandag 21 maart 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed ik hoop dat hij het waardeert en weet dat we echt allemaal het beste met hem voor hebben![]()
Tot morgen ragboer.
Tot morgen alle anderen
Ewa knetters dat is niet waar hequote:Op maandag 21 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je luistert toch nooit naar mij
Tot morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed ik hoop dat hij het waardeert en weet dat we echt allemaal het beste met hem voor hebben![]()
Tot morgen ragboer.
Tot morgen alle anderen
je zei vanavond nog dat ik een hont moest kopen als ik wou dat iemand naar mij luisterdequote:
Je bent anders altijd zo liev tegen iedereen..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om een keer echt ruzie met stokstaart te makenlijkt me best leuk
dat is the interwebzzz hequote:Op maandag 21 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
[..]
Je bent anders altijd zo liev tegen iedereen..
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is the interwebzzz he![]()
irl ben ik een gigantische bitch
We kunnen ook neuken zonder ruzie hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om een keer echt ruzie met stokstaart te makenlijkt me best leuk
godverquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Shake that booty shake that ass
waarom diequote:Op maandag 21 maart 2011 01:56 schreef dockx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon mezelf op het internet hoor
Mooi moment om jullie samen te laten..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We kunnen ook neuken zonder ruzie hoor
Ik ook altijd alleen mense denke dat je gemeen doet terwijl je het lief bedoeldt hierquote:Op maandag 21 maart 2011 01:56 schreef dockx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon mezelf op het internet hoor
neuken.. maar das viesjquote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We kunnen ook neuken zonder ruzie hoor
slaap lekker dockxquote:Op maandag 21 maart 2011 01:59 schreef dockx het volgende:
[..]
Mooi moment om jullie samen te laten..
trusten!![]()
Was maar een garpje knetters en ik zijn geen kliekjesquote:Op maandag 21 maart 2011 01:59 schreef dockx het volgende:
[..]
Mooi moment om jullie samen te laten..
trusten!![]()
Bedoelde ik ook niet lekkere stokstaart! Weltrustenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was maar een garpje knetters en ik zijn geen kliekjes
kom je na het fappen weer?quote:
Trusten keizertjequote:Op maandag 21 maart 2011 02:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook niet lekkere stokstaart! Weltrusten
Sorry?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je na het fappen weer?
kliekjesquote:Op maandag 21 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was maar een garpje knetters en ik zijn geen kliekjes
Trustenquote:
dat je stiekem heulemaal niet gaat slapen en toch blijft luisteren tot 3 uur, en of je na het fappen over 10 minuten weerkometquote:
slaap lekker popjequote:
Een hand?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker popjevoor jou en hand voor koelkast
Hahaquote:
ja kusjens zijn op rantsoen vandaagquote:
waarom onthoud jij dat soort dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter jij ging toch een keer dansen op ONZ radio en toen was je op je bek gegaan
awww en ik krijg er wel een van jouquote:Op maandag 21 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kusjens zijn op rantsoen vandaag
ja want jij bent popjequote:Op maandag 21 maart 2011 02:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
awww en ik krijg er wel een van jou
Because ur "special"quote:Op maandag 21 maart 2011 02:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
awww en ik krijg er wel een van jou
Haha dat zei iemand net in een ander topicquote:Op maandag 21 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom onthoud jij dat soort dingen
stil van verwonderingquote:Op maandag 21 maart 2011 02:09 schreef Redskillz het volgende:
[..]
ik wist het topic stil te krijgen.. zo kut vond de rest het
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 02:09 schreef Redskillz het volgende:
[..]
ik wist het topic stil te krijgen.. zo kut vond de rest het
sorry, had dat vooraf moeten meldenquote:Op maandag 21 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
altijd leuk.. msn uitnodigingen terwijl je niet weet wie het is
Altijd doen misschien zijn het stratenmakersquote:Op maandag 21 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
altijd leuk.. msn uitnodigingen terwijl je niet weet wie het is
die hebben heul mijn msn nietquote:Op maandag 21 maart 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Altijd doen misschien zijn het stratenmakers
Dokwerkers?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die hebben heul mijn msn niet
Ik ken wel een jongen die bouwt kramen op de markt en die zoekt meisjesquote:Op maandag 21 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die hebben heul mijn msn niet
gefeliquote:Op maandag 21 maart 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die bouwt kramen op de markt en die zoekt meisjes
Nou ik dacht eigenlijk meer aan jouquote:
Ik ben het maarquote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet ik nou accepteren of nietstraks is het een engerd ofzow
uhm.. ik bedank bij dezen voor uw suggestiequote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou ik dacht eigenlijk meer aan jou
ik heb geaccepteerd omdat het email adres zo coowl isquote:
Jouw kennende wil je het toch wel weten dus waarom accepteer je het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat is nu de 2e uitnodiging vandaag die ik niet kon plaatsen wie het nou kon zijn![]()
die ander heb ik niet aangenomen
deze heb ik nu wel aangenomen omdat het email adres zo grapsig was.. die andere van vandaag heb ik niet aangenomen.. maar vraag me nu idd af wie het wasquote:Op maandag 21 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw kennende wil je het toch wel weten dus waarom accepteer je het niet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Relakst nummer voor rustiche mensen die wille slape someteen
Kusjeknuffel ragboehoer
Meisje accepteer die onzin gewoon het is maar fakking msn toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze heb ik nu wel aangenomen omdat het email adres zo grapsig was.. die andere van vandaag heb ik niet aangenomen.. maar vraag me nu idd af wie het was
ik kan die eerste toch niet meer accepteren jonguh.. die heb ik toch al geweigert vanmiddagquote:Op maandag 21 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meisje accepteer die onzin gewoon het is maar fakking msn toch.Als het een lullo is tief je hem weer er uit
wrom ragboer is een van de enigen die wel ok is hier dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat bericht
![]()
kusjeknuffel en dat van stokstaart... een moment dat maar zelden meegemaakt kan wordenen ik ben erbij
jij bent raarquote:Op maandag 21 maart 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wrom ragboer is een van de enigen die wel ok is hier dus zo raar is dat niet.
Dat zegt mijn psychiater ook altijd. Kan me niet peilenquote:
ik krijg bij die zin hele rare gedachtesquote:Op maandag 21 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zegt mijn psychiater ook altijd. Kan me niet peilen
Geen oliepeilen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg bij die zin hele rare gedachtes![]()
natura betalen hequote:Op maandag 21 maart 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen oliepeilen hoor![]()
K weet niet wat jij allemaal met je psych doet dat je aan zulke dingen denkt trouwens
quote:Op maandag 21 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natura betalen hemoet wel, is goed voor mijn geestetoestand zegt hij
K bespreek altijd vanalles serieus maar hij moet meestal lachen. Hij vindt me een soort komediant geloof ik.quote:
en daar betaal je voor?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K bespreek altijd vanalles serieus maar hij moet meestal lachen. Hij vindt me een soort komediant geloof ik.
Geen idee gaat toch via de zorgverzekering?quote:
jij normaalquote:Op maandag 21 maart 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Mja k heb een keer zo een hele dag testen gehad. Ook die vlekkentest (geen idee hoe dat heet) en die kan je faken. En ik was helemaal normaal.
Kon zo in het leger volgens diegene die de resulataten besprak.![]()
Mja alles is feilbaar he
Waarom is die zolang dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dat de tijd van de verzoekjes weer te lang is.. ik wil meer aanvragen
omdat toen koelkast het instelde er meer mensen wakker waren en aanvroegenquote:
Het is onderzocht dus dan zal het welquote:
Kan je hem morgen niet lief aankijken dat hij in de nacht weer wat korter mag?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat toen koelkast het instelde er meer mensen wakker waren en aanvroegenen hij anders gelijk dondersvol komt te staan
Kun je nog steeds worden tochquote:Op maandag 21 maart 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is onderzocht dus dan zal het wel
Misschien een of andere roeping gemist ergens. Denk dat ik acteur zou moeten worden. Of Cliniclown
ik en lief kijken?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan je hem morgen niet lief aankijken dat hij in de nacht weer wat korter mag?![]()
![]()
Ben jij nooit gestest op gestoordheid dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun je nog steeds worden toch![]()
ik heb geen onderzoek gehad.. was zo al duidelijk dat ik knetter ben
Of niet lief vragen danquote:
ik zal er wel met hem over beginnen.. maar krijg het zelfde antwoord als altijd denk ik..quote:
Wedden dat je straks op je nest ligt te denken wie het kunnen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou zijn allebei die gasten offline.. waarom nodigen ze me uit dan![]()
heb die eerste die ik geweigert had weergevonden.. maar nu moet ik tot weet ik veel wanneer wachten tot ik weet wie ze zijn![]()
ik haat geduldig zijn
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 21 maart 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wedden dat je straks op je nest ligt te denken wie het kunnen zijn.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarschijnlijk wel ja
![]()
-insert koosnaampje-
Nja is wel te begrijpen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal er wel met hem over beginnen.. maar krijg het zelfde antwoord als altijd denk ik..
hij kan dat nog niet in het script zetten bladiebla dat komt nog.. als hij korter doet en het is druk als hij weggaat dan zit hij zo vol en kun je een uur later al niet meer aanvragen bla die bla
ja het is totaal begrijpelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja is wel te begrijpen toch?Vond het alleen eerst wel toffer hoe het was
Zo desperate ben je toch nietquote:Op maandag 21 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop toch echt op 2 heerlijke kerels.. maar ben bang dat dat alleen maar tegen kan vallen
heerlijke kerels is toch nooit verkeerd?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
O dit is ook wel baas voor wie dit heeft aangevraagd
Voor ragboer.... hmmmm....quote:
ik mag hem niet zo en doe toch zoo lieff.. als hij mij nou nog weer gaat uitschelden dan zoek ik hem op in utrechtquote:Op maandag 21 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor ragboer.... hmmmm....
Als hij deze liefde niet accepteert dan komt het niet meer goed
niet alleen caro danquote:Op maandag 21 maart 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Als jij jarig bent kunnen we wel een Caro-emerald dagje houden op ONZ-Radio
Hee nog iemand wakkerquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil iets van clouseau aanvragen maar moet weer wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |