eerder 06. dj alex - in controlquote:Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Dat was het begin van Bald Terror - Drummachine
Kan toch al?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanaf wanneer kunnen we aanvragen?
blijven draaien totdat trolololo ochtend automaat draait en die ene luisteraar voor de gek houden dat draakje straks draait.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef Driepink het volgende: + ik ben eruit en wat is een webhawkje?
O die heb ook zo'n geluidje erinquote:
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijkquote:
Was maar 1 nummertje hoor, er komt er ook zo 1 speciaal voor jou!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijk
oh ok.. zal zo geluid weer aanzettenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was maar 1 nummertje hoor, er komt er ook zo 1 speciaal voor jou!
Je hebt ook Youtube met neukende mensen. Klinkt als zeg maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je.. kut muziek luisteren natuurlijk
Nothing else matters ?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:13 schreef Driepink het volgende:
zany + dv8 .. welke was dat ook alweer?
ik hoor dat eigenlijk gewoon te weten maar nu ff niet
grote kans inderdaadquote:
ja is het ook.. alleen nu moet ik poosje wachten.. en ik hou niet van wachtenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 lijkt me wel effe genoeg voorlopig.
heb ook al 1 andere gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij doet altijd die van het 1 album, die leadzanger vind ik niet zo.
Oeh slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. morgenochtend sollicitatie gesprek![]()
Slaap lekker
Geen dank hoor driepikquote:
ik lees kut en pik.. gaat weer lekkerquote:
Spannend succes. En anders kort rokje aan doenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.. morgenochtend sollicitatie gesprek![]()
Slaap lekker
inkijk helpt ookquote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spannend succes. En anders kort rokje aan doen
Dragems noemt mij ook zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lees kut en pik.. gaat weer lekker
O de requestjens staan aan. Geef ik Koelkastjen weer de schuldquote:
Bij de eerste klarinet zet ik het mutequote:Op maandag 21 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
begin je het al mooier te vinden stok?
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij de eerste klarinet zet ik het mute
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
zo tering.. ik dacht dat ik snel was met requesten.. blijkbaar niet..
Er stond in Draakje toch iets over geen verzoekjens doen om mensen te pesten of terug te pakken...............quote:
dit is omdat ik het mooi vind, en dat weet je dondersgoedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er stond in Draakje toch iets over geen verzoekjens doen om mensen te pesten of terug te pakken...............
knetter staat al in de startblokken als ze hoort dat draakje straks gaat draaien.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Driepink het volgende:
zo tering.. ik dacht dat ik snel was met requesten.. blijkbaar niet..
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die jingle klinkt gewoon steeds slechter
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is omdat ik het mooi vind, en dat weet je dondersgoed
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
knetter staat al in de startblokken als ze hoort dat draakje straks gaat draaien.
oh ja.. dat wist je niet.. dan weet je het nu.. ik vind dat mooiquote:
Zo te zien mist hij je enormquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Kan niet slapen. Zit niet goed in mijn vel en voel me kut. Laat mij even van dit muziekje genieten voordat ik nog depressiever word.
Ragboer
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje is na djkoelkast, robdriessen de beste DJ
nee jho doe maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben bijna geneigd woonboot voor hem aan te vragen.
bijna.
die van gisteren is zo bazig. Vooral het einde.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die jingle klinkt gewoon steeds slechter
ja en symp is ook heul goed hequote:
ja vooral het einde jaquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
die van gisteren is zo bazig. Vooral het einde.
Die moet nog even leren babbelenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en symp is ook heul goed he
Sowiesoquote:Op maandag 21 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en symp is ook heul goed he
Dragems hoe hij die vragen gaat beantwoorden is echt baasquote:
hij is vandaag ook geweest, ik heb hem genegeert en hij mij.. ging heul goedquote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
ragboer komt wel terug joh die kan niet zonder zijn haat jegens knetter
Ik heb een nieuwe showopener voor hem gemaakt waar hij al zo lang op zat te wachten. Morgen de premiere!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems hoe hij die vragen gaat beantwoorden is echt baas
MEER? hoe kan dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
nu 5 luisteraars meer dan tijdens driepink
Ze vinden Draakje beter dan jouquote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
MEER? hoe kan dat?
tijdns mn terror set had ik hoger dan de dj na me..
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
MEER? hoe kan dat?
tijdns mn terror set had ik hoger dan de dj na me..
ik luister dubbelquote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
Ik kan mijn eigen verzoek niet eens beluisteren
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste kwartier had je er 8, nu zijn er 13.
Slecht hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen was ik er ook niet meer
niet slecht, bescherming van mijn orenquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor knetter omdat ik gay ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
oh je bent echt gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Driepink het volgende:
waarom klikte ik op de link
naakte kerstman
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Driepink het volgende:
waarom klikte ik op de link
naakte kerstman
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Met zijn baard, wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |