Ja want hij word ook al 40 jaar lang gebombardeerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken wel degebruiken maar voorlopig zit ie er al ruim 40 jaar.
Gave beelden! Waarom zie ik dat niet op de tv van CNN zelf?quote:
Omdat het van gisteravond is, heb het vannacht van hun site geslooptquote:Op maandag 21 maart 2011 01:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Gave beelden! Waarom zie ik dat niet op de tv van CNN zelf?
Ze hebben het er op dit moment weer overquote:Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Omdat het van gisteravond is, heb het vannacht van hun site gesloopt.
Ook dat heeft ie overleefd.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja want hij word ook al 40 jaar lang gebombardeerd.
Ik vermoed wel zoiets. De tweede staakt-het-vuren heeft natuurlijk wel een reden, en hij klinkt serieuzer dan de eerste.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:09 schreef yavanna het volgende:
Mja, zou het niet al te serieus nemen.
ShababLibya
BREAKING: It has been confirmed by a few sources and now also Al Manara, Khamis Gaddafi has died today, as a result of burns
We had been hearing it since the morning, Al Manara have now confirmed this. a result of the kamikaze attack on his residence few days ago
Aanvulling:quote:Op maandag 21 maart 2011 01:09 schreef yavanna het volgende:
Mja, zou het niet al te serieus nemen. Maar als het klopt is het niet iemand die erg gemist zal worden door het libische volk.
ShababLibya
BREAKING: It has been confirmed by a few sources and now also Al Manara, Khamis Gaddafi has died today, as a result of burns
We had been hearing it since the morning, Al Manara have now confirmed this. a result of the kamikaze attack on his residence few days ago
Khamis Gaddafi is one of the most brutal of Muammar's sons, his battalion had been involved in the killing of many civilians
Waarom wordt de 2e meer serieus genomen? Er is bij allebei nog flink schieten na het staakt-het-vuren geweest, dus lijkt me dat dan als "afroeper" het hele statement aan het ontkrachten bent. Niet dat Ghadaffi daar trouwens mee zit, de man heeft erg schijt aan álles.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik vermoed wel zoiets. De tweede staakt-het-vuren heeft natuurlijk wel een reden, en hij klinkt serieuzer dan de eerste.
Kadhafi probeert gewoon wat tijd te winnen en de coalitie te verdelen hiermee. Is gewoon een tactiek. Hij heeft al de mogelijkheid gehad om zich te houden aan zijn eigen staakt-het-vuren en heeft er gewoon schijt aan gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:15 schreef bokaal het volgende:
[..]
Waarom wordt de 2e meer serieus genomen? Er is bij allebei nog flink schieten na het staakt-het-vuren geweest, dus lijkt me dat dan als "afroeper" het hele statement aan het ontkrachten bent. Niet dat Ghadaffi daar trouwens mee zit, de man heeft erg schijt aan álles.
Ow hij heeft jou zojuist even gebeld om dat mede te delen?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kadhafi probeert gewoon wat tijd te winnen en de coalitie te verdelen hiermee. Is gewoon een tactiek. Hij heeft al de mogelijkheid gehad om zich te houden aan zijn eigen staakt-het-vuren en heeft er gewoon schijt aan gehad.
Nee dit is mijn analyse. Geef dan jouw analyse in plaats van domme FOK!-smilies.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow hij heeft jou zojuist even gebeld om dat mede te delen?
Omdat het een tijdstip geeft vind ik het beter klinken. Ook omdat de Afrikaanse Unie er toe heeft aangedrongen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:15 schreef bokaal het volgende:
[..]
Waarom wordt de 2e meer serieus genomen? Er is bij allebei nog flink schieten na het staakt-het-vuren geweest, dus lijkt me dat dan als "afroeper" het hele statement aan het ontkrachten bent. Niet dat Ghadaffi daar trouwens mee zit, de man heeft erg schijt aan álles.
Tactiek idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kadhafi probeert gewoon wat tijd te winnen en de coalitie te verdelen hiermee. Is gewoon een tactiek. Hij heeft al de mogelijkheid gehad om zich te houden aan zijn eigen staakt-het-vuren en heeft er gewoon schijt aan gehad.
Dat mag je best vinden, maar waarom wordt de 2e dan minder geaccepteerd dan de 1e? Puur en alleen omdat Ghadaffi z'n credits kwijt is?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat het een tijdstip geeft vind ik het beter klinken. Ook omdat de Afrikaanse Unie er toe heeft aangedrongen.
In elk geval geeft het meer details dan de vorige.
quote:http://nos.nl/artikel/227164-live-conflict-in-libie.html
00.18 uur: Witte Huis: aanvallen gaan door
De Amerikaanse regering gelooft niet in het nieuwe staakt-het-vuren dat Libië heeft afgekondigd. De aanvallen op doelen van het Libische leger gaan gewoon door, heeft het Witte Huis laten weten. Het Libische leger kondigde om gisteravond om 20.00 uur een bestand af. Eind vorige week was er ook een Libisch bestand, maar dat werd niet nageleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |