Wat zie jij onder 'normaal'?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, goed dat je dat zegt!
ik moet nog ff liedje downloaden![]()
2 liedjes zelfs, 1tje is meer als grap dalijk![]()
word trouwens gewoon normale muziek dalijk koelkast
DM zuigt echt. Kreeg jouw berichtjes van woensdag pas vanavondquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stuur de volgende keer een dm man! nu duurde het eeuwen voor mijn gevoel
oh ok.. nou heb geprobeerd zo gauw mogelijk een nieuwe te openenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DM zuigt echt. Kreeg jouw berichtjes van woensdag pas vanavond
Symphonicquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
Leuke classics worden er gedraaid!Wie draait er nu?
behoorlijk wat hard rock dingen gedraaid vandaag, en nu ff wat afbouwen anders kan ik niet slapen straksquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
Leuke classics worden er gedraaid!Wie draait er nu?
voor het slapen gaan??? wutt?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
Tina Turner is wel meesterlijk voor het slapen gaan. Die vrouw heeft echt de eeuwige jeugd
Viroquote:
Geweldig cadeauquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Driepink het volgende:
zo
morgen (dalijk dus) zijn mn ouders 25 jaar getrouwd
cadeau: week new york
New York pizza?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Driepink het volgende:
zo
morgen (dalijk dus) zijn mn ouders 25 jaar getrouwd
cadeau: week new york
driepinkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
Rooster wil niet mee werken op mijn telefoon. Wie draait na symphonic?
moiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
Rooster wil niet mee werken op mijn telefoon. Wie draait na symphonic?
Die ik nu heb gaan heel makkelijk open gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Kak, ik kan trouwens toch nooit fatsoenlijk die dingen open krijgen..
Ja dan kan ik ook ff snel wat drinken gaan pakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp wil je zo ff een kutliedje doen ofzo?
ik moet plassen maar je draait te leuke liedjes
Boudewijn de Groot goed genoeg?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp wil je zo ff een kutliedje doen ofzo?
ik moet plassen maar je draait te leuke liedjes
nee da vink ook mooi... ik hou anders wel vol tot het wachtmuziekje om 12 uurquote:
Verdronken Vlinderquote:
begrijpelijk..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
Heb vandaag vanaf 16.00 nie meer kunnen luisteren. Ben net thuis ,,dacht dus mooi ff naar onz te luisteren, ligt internet eruit vanwege een storing. Ben nu aan het internetten vanaf mijn telefoon. Zit bijna tegen mijn datalimiet aan. Viro is not amused right now.
Trustequote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
Ben kapot van de afgelopen ONZ skaipavonden
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
slaap lekker schatjenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
Doe je dat meteen na twaalven?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
begrijpelijk..
oproep aan iedereen:
ik heb dalijk een deuntje, en jullie moeten raden waar ie ook alweer van was
als je het week, herken je hem vanzelf wel..
ik geef 1 hint, en echt maar 1 hint.. hij komt uit een reclame
Verloren.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
begrijpelijk..
oproep aan iedereen:
ik heb dalijk een deuntje, en jullie moeten raden waar ie ook alweer van was
als je het week, herken je hem vanzelf wel..
ik geef 1 hint, en echt maar 1 hint.. hij komt uit een reclame
Kill it with firequote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
Heb vandaag vanaf 16.00 nie meer kunnen luisteren. Ben net thuis ,,dacht dus mooi ff naar onz te luisteren, ligt internet eruit vanwege een storing. Ben nu aan het internetten vanaf mijn telefoon. Zit bijna tegen mijn datalimiet aan. Viro is not amused right now.
Ook erg mooi jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had Avond in gedachten...
voor mijn lief ook
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
oooooooooh..ik mis je nu alquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.
Dat is wel een negatieve mijlpaal zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai na deze nog 1 nummer, en die draai ik om 0:00 gewoon wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Driepink het volgende:
trouwens sympho, hoe laat is het nu bij jou? ik heb het: 23.53 nu net versprongen naar 53
okequote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai na deze nog 1 nummer, en die draai ik om 0:00 gewoon weg
sorry man, ik draai normale muziek zometeenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
And it goes a little something.............. like this.
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel een negatieve mijlpaal zeg.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
And it goes a little something.............. like this.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okequote:
Heb ik je iets misdaan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
sry popje, heb een klote dag achter de rug, komt stokstaart eraan met zijn posts.
jaaaaaaaaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okedan kom ik ook op skype
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okedan kom ik ook op skype
normaal wel, vandaag ff niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Driepink het volgende:
viro en stokstaart zijn elkaars beste vrienden, duidelijk te merken
volgens mij is je aanwezigheid al genoeg om viro te triggeren.. maar ik vind jou nog wel lievv hoorquote:
Eensch!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. net als normaal
super gedraaid
Dit dusquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. net als normaal
super gedraaid
okquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
sry popje, heb een klote dag achter de rug, komt stokstaart eraan met zijn posts.
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij is je aanwezigheid al genoeg om viro te triggeren.. maar ik vind jou nog wel lievv hoor
Trustequote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Dan ga ik slapen, teveel gezopen voor op een zondag
morgen werken, vroeg eruit
Dat weet alleen Driepinkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
en weer ingetunedwat gaat er gedraaid worden?
Ik bedoelde het niet zo hoor Viro. Maar misschien ben jij zo'n mongooltje die posts alleen snapt als er 4quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.
Ik heb dan zoiets van muil houden of zeg iets lief.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
lieve dingen zeggen vind ik ook zie mijn sigquote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.
Ik heb dan zoiets van muil houden of zeg iets lief.
hallo meneer groenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
en weer ingetunedwat gaat er gedraaid worden?
slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
mij een mongooltje noemen terwijl jij altijd hier in de reeks users aan het afkatten bent wanneer ze iets niet snappen. Logisch dat ik dan ervan uit ga dat jij het allemaal negatief bedoelt. Ooit van zelf reflectie gehoord? Blijkbaar niet anders had je er wel stil bij gestaan hoe jij overkomt met je eigen posts.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo hoor Viro. Maar misschien ben jij zo'n mongooltje die posts alleen snapt als er 4![]()
![]()
![]()
bij staan.
beter ?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
ik hoor alleen iets teveel boem boem tok tok oink oink
eensch met klachtquote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
ik hoor alleen iets teveel boem boem tok tok oink oink
zijn die dingen eigenlijk lekker?quote:
Bacardi mojitoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef Driepink het volgende:
en niemand weet waar dit nummer van is ?
Zekersquote:Op maandag 21 maart 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn die dingen eigenlijk lekker?
hmm toch maar een x proberen danquote:
Djees wat voor huilie ben jij nou weer. Dacht dat je wel cool wasquote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
mij een mongooltje noemen terwijl jij altijd hier in de reeks users aan het afkatten bent wanneer ze iets niet snappen. Logisch dat ik dan ervan uit ga dat jij het allemaal negatief bedoelt. Ooit van zelf reflectie gehoord? Blijkbaar niet anders had je er wel stil bij gestaan hoe jij overkomt met je eigen posts.
ik dacht net hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm toch maar een x proberen dan
samen op een terrasje proberenquote:
Breda graagquote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samen op een terrasje proberen![]()
![]()
ik heb ov dus kom wel een x naar je toe
Dat is een datequote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samen op een terrasje proberen![]()
![]()
ik heb ov dus kom wel een x naar je toe
jawel maar ik ga dat niet bij elk nummer vertellenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef Driepink het volgende:
vinden jullie deze muziek eigenlijk wel leuk ?
Zeker zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef Driepink het volgende:
doe het dan aub voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
jawel maar ik ga dat niet bij elk nummer vertellen
mn set is nog niet voorbijquote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef dockx het volgende:
[..]
Zeker zekerBeter als datgene wat je eerst aangaf te draaien
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:18 schreef mr-green het volgende:
kijk nu draai je iets van Bloody beetrootsDaar moet gewoon op gepost worden
Wel gevarieerd. Waar blijft die steen nouquote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef Driepink het volgende:
geduld is een schone zaak, het is de enige nederlandse rap die je bij me gaat horen dusquote:Op maandag 21 maart 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel gevarieerd. Waar blijft die steen nou
toch niet die gozer die zijn waardering uitspreekt met Stenen ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, het is de enige nederlandse rap die je bij me gaat horen dusje herkent het snel genoeg
wut ? ik ga een 101 barz setje van hem draaienquote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
toch niet die gozer die zijn waardering uitspreekt met Stenen ofzo
Haha 10 barz leipe shit ouwequote:Op maandag 21 maart 2011 00:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
wut ? ik ga een 101 barz setje van hem draaien
ONZ Radio liefhebbersquote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 365 Knetterkrankjorum
02. 361 Huppelmuts
03. 331 djkoelkast
quote:
Zodat jullie samen kunnen posten zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bovenaan
![]()
ik moet een vent zoeken..
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:23 schreef Driepink het volgende:
ik was gisteren straalbezopen, normaal doe ik niet veel op deze muziek, maar voor mn gevoel was ik een professionele salsa danser
ik ga ervan uit dat ik dan geen tijd heb om te postenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zodat jullie samen kunnen posten zeker
Ik wil ook op salsaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik moet door deze muziek weer denken aan de kleine periode (half jaartje) dat ik op salsa les zat
Dan zijn er vast leukere dingen te doen dan hier rond te hangenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat ik dan geen tijd heb om te posten
Dit is waar ik het over had. Je doet precies wat ik zei in mijn vorige post. Meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Djees wat voor huilie ben jij nou weer. Dacht dat je wel cool was
Open er een topic over in R&P man. Stokstaart kwetst mijn gevoelens in ONZ
iedereen kan Salsaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook op salsamaar ben er te lomp voor ben ik bang
Zelfs mij hebben ze salsa kunnen leren.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook op salsamaar ben er te lomp voor ben ik bang
Dat is toch juist leukquote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
iedereen kan Salsaik kan alleen niet tegen die pasjes instuderen
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs mij hebben ze salsa kunnen leren.
Dus dan kan iedereen het
nino- hou je bek = perfectquote:Op maandag 21 maart 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
viro + stokstaart ik heb een nummer en de artiest z'n naam past perfect bij jullie 2..
alleen de rest niet
wordt er een beetje verdrietig vanquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt er een beetje verdrietig van![]()
ik hou van lievde niet van haat
quote:
flauw, heel flauw pinkiequote:Op maandag 21 maart 2011 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent toch surinaams?
is die trafassi dat ook? zoja: wtf betekent waka waka ?
Haten op NL rapquote:
Keizerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haten op NL rap![]()
![]()
THC
Nino
LexXxus
Keizer
ik vind behalve steen de rest van nederlandse rap ook ruk hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haten op NL rap![]()
![]()
THC
Nino
LexXxus
Keizer
Ik bewijs dat je een haatdragende conjo bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
en je bewijst weer wat ik net heb gepost.
Lekker schuddenquote:
Tofquote:
De hele bedoeling van rap is dat het over ellende en bullshit gaat. Anders moet je gewoon hiphop of soul opzetten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het probleem met NL rap dat het altijd zo'n negatieve ondertoon heeft en dat het altijd maar moet gaan over de problemen die een rapper heeft gehad... En dan is meneer de rapper binnen door een hit en dan laat meneer alle problemen achter zich...
Ik luister, koelkast nietquote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef Driepink het volgende:
luisteren popje en koelkast mee?
hierna komt een bevel voor koelkast namelijk(zit in een liedje verwerkt)
en hoe wil jij dat bewijzen als jij alleen maar komt aanzetten met posts zoals: je bent een mongool, je bent een huillie,hou je bek & open een topic in r&p? Want inhoudelijker reageren dan het bovenstaande kan jij niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bewijs dat je een haatdragende conjo bent.
Wat is dit allemaal man ben je verliefd op me Ga gewoon beter je vriendin lastig vallen met je psychische onzin.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
[..]
en hoe wil jij dat bewijzen als jij alleen maar komt aanzetten met posts zoals: je bent een mongool, je bent een huillie,hou je bek & open een topic in r&p? Want inhoudelijker reageren dan het bovenstaande kan jij niet.
ik ben verliefd op jequote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal man ben je verliefd op me Ga gewoon beter je vriendin lastig vallen met je psychische onzin.
quote:
blijkbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Kutmuziek zeg. Zelfs Knetter zou dit niet waarderen
Ja dit, het kan ook best via DM.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro en Stokstaart![]()
Doe lieffff![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Kutmuziek zeg. Zelfs Knetter zou dit niet waarderen
Kleine of grote?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef Driepink het volgende:
mr-green.. rara waar ben ik gister geweest?
Die balhaar komt me uit het niets uitschelden in het topic en dan moet ik hem PM sturen. Hij moet gewoon zn bek houden voor ik hem ga slaan straks.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dit, het kan ook best via DM.
dit dus, zodra ze geld hebben zijn opeens alle problemen weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het probleem met NL rap dat het altijd zo'n negatieve ondertoon heeft en dat het altijd maar moet gaan over de problemen die een rapper heeft gehad... En dan is meneer de rapper binnen door een hit en dan laat meneer alle problemen achter zich...
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart gast hou je bek! ennieweej.. nu lievv doen
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart gast hou je bek! ennieweej.. nu lievv doen
jij lokt het uit, dus doe niet zo verontwaardigd.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die balhaar komt me uit het niets uitschelden in het topic en dan moet ik hem PM sturen. Hij moet gewoon zn bek houden voor ik hem ga slaan straks.
dont feedquote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
jij lokt het uit, dus doe niet zo verontwaardigd.
Ja prima, maar nu is het wel klaar, jullie zijn de hele tijd al bezig.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die balhaar komt me uit het niets uitschelden in het topic en dan moet ik hem PM sturen. Hij moet gewoon zn bek houden voor ik hem ga slaan straks.
Jij begon met schelden dus bedenk je dat volgende keer maar iets eerder dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
jij lokt het uit, dus doe niet zo verontwaardigd.
Ok naar jou luister ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja prima, maar nu is het wel klaar, jullie zijn de hele tijd al bezig.
en anders ben ik genoodzaakt jullie te
na mij komt draakje automatisch he ?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja prima, maar nu is het wel klaar, jullie zijn de hele tijd al bezig.
en anders ben ik genoodzaakt jullie te
Koop maar een hontquote:
nee, moet jij maar niets uitlokken en zielig gaan doen als ik wat ervan zeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij begon met schelden dus bedenk je dat volgende keer maar iets eerder dan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
na mij komt draakje automatisch he ?
dan moet ik die uitlaten en zulksquote:
waarom niet? Ik ga ervan uit dat het een goeie isquote:
selah sue ofzo? maar ik ga nu deze = dub hierna early daarna hardcore -> setje is overquote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? Ik ga ervan uit dat het een goeie is
dat is juist leuk, dat jij dat niet leuk vind :Squote:Op maandag 21 maart 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik die uitlaten en zulks
Wat heb je verzocht dat?quote:
Ja is een mooi liedje maar draai het zelf wel van de weekquote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet? Ik ga ervan uit dat het een goeie is
oh ok.. laatste minuten zijn dus kut..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
selah sue ofzo? maar ik ga nu deze = dub hierna early daarna hardcore -> setje is over
hoeft niet..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ok.. laatste minuten zijn dus kut..
wij hebben altijd honden gehad.. ben meer een kattenmens.. heb dan ook een katquote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is juist leuk, dat jij dat niet leuk vind :S
Katten zijn liev mits ze niet in tuinen schijten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben altijd honden gehad.. ben meer een kattenmens.. heb dan ook een kat
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eenschquote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Katten zijn liev mits ze niet in tuinen schijten.
Dan zijn onze poessies liev, die komen niet buitenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Katten zijn liev mits ze niet in tuinen schijten.
katten zijn ook toffe huisdieren. Kan altijd lachen vanwege hun gekke acties.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En wat is dat dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen muziek al weer aanstaan
Goede kattenbezitters zijn goedquote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan zijn onze poessies liev, die komen niet buiten
met katten weet je het nooit, dat maakt ze juist zo leuk.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Driepink het volgende:
katten zijn alleen leuk mits ze geen stembanden hebben
die van ons miauwt aan 1 takke stuk door, ook als je der geen aandacht geeft.. eten -> buiten -> miauwen + aan deur krabben -> eten - > buiten enzovoortjes
Ga je nou ook nog haten op DJ Isaacquote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
takkenherrievond het begin van de show toch beter
natuurlijk.. we moeten niet teveel dezelfde smaak krijgen hequote:Op maandag 21 maart 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog haten op DJ Isaac
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. we moeten niet teveel dezelfde smaak krijgen he
dit dus. Ik vind katten ook iets mysterieus hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
katten zijn de enige dieren die zo slim zijn dat ze de mensen voor hun laten werken zonder er iets voor terug te doen
een hond moet nog wel eens apporteren enzo
Iedereen houdt van de Earringsquote:Op maandag 21 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. we moeten niet teveel dezelfde smaak krijgen he
Ik word altijd een beetje chagrijnig van zijn muziekquote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Geen zin om te gaan slapen en weer vroeg wakker te worden om naar werk te gaan...
Voordeel is wel dat ik wakker wordt met zijn Trolololo zijn muziek automaat
en van de mijnes?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje chagrijnig van zijn muziek
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje chagrijnig van zijn muziek
die was gister de weg helemaal kwijt, hij begreep helemaal niets van wat er werd gezegd op skype.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Geen zin om te gaan slapen en weer vroeg wakker te worden om naar werk te gaan...
Voordeel is wel dat ik wakker wordt met zijn Trolololo zijn muziek automaat
Braincrackingquote:Op maandag 21 maart 2011 01:03 schreef Driepink het volgende:
weet je wat, ik haak hem lekker af en tyf nog serieus 1 nummer erin
die vind iedereen leuk
Zeg dan niet dat ik alles om 1u klaar moet hebben, ik stel dat net allemaal in.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef Driepink het volgende:
dan ga ik stiekem verder, of vind koelkast dat niet tof?
1 liedje..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik alles om 1u klaar moet hebben, ik stel dat net allemaal in.
Tot hoe laat wil je door?
hij had bijna een webhawkje gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik alles om 1u klaar moet hebben, ik stel dat net allemaal in.
Tot hoe laat wil je door?
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |