Wat zie jij onder 'normaal'?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, goed dat je dat zegt!
ik moet nog ff liedje downloaden![]()
2 liedjes zelfs, 1tje is meer als grap dalijk![]()
word trouwens gewoon normale muziek dalijk koelkast
DM zuigt echt. Kreeg jouw berichtjes van woensdag pas vanavondquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stuur de volgende keer een dm man! nu duurde het eeuwen voor mijn gevoel
oh ok.. nou heb geprobeerd zo gauw mogelijk een nieuwe te openenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DM zuigt echt. Kreeg jouw berichtjes van woensdag pas vanavond
Symphonicquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
Leuke classics worden er gedraaid!Wie draait er nu?
behoorlijk wat hard rock dingen gedraaid vandaag, en nu ff wat afbouwen anders kan ik niet slapen straksquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
Leuke classics worden er gedraaid!Wie draait er nu?
voor het slapen gaan??? wutt?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
Tina Turner is wel meesterlijk voor het slapen gaan. Die vrouw heeft echt de eeuwige jeugd
Viroquote:
Geweldig cadeauquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Driepink het volgende:
zo
morgen (dalijk dus) zijn mn ouders 25 jaar getrouwd
cadeau: week new york
New York pizza?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Driepink het volgende:
zo
morgen (dalijk dus) zijn mn ouders 25 jaar getrouwd
cadeau: week new york
driepinkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
Rooster wil niet mee werken op mijn telefoon. Wie draait na symphonic?
moiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
Rooster wil niet mee werken op mijn telefoon. Wie draait na symphonic?
Die ik nu heb gaan heel makkelijk open gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Kak, ik kan trouwens toch nooit fatsoenlijk die dingen open krijgen..
Ja dan kan ik ook ff snel wat drinken gaan pakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp wil je zo ff een kutliedje doen ofzo?
ik moet plassen maar je draait te leuke liedjes
Boudewijn de Groot goed genoeg?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp wil je zo ff een kutliedje doen ofzo?
ik moet plassen maar je draait te leuke liedjes
nee da vink ook mooi... ik hou anders wel vol tot het wachtmuziekje om 12 uurquote:
Verdronken Vlinderquote:
begrijpelijk..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
Heb vandaag vanaf 16.00 nie meer kunnen luisteren. Ben net thuis ,,dacht dus mooi ff naar onz te luisteren, ligt internet eruit vanwege een storing. Ben nu aan het internetten vanaf mijn telefoon. Zit bijna tegen mijn datalimiet aan. Viro is not amused right now.
Trustequote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
Ben kapot van de afgelopen ONZ skaipavonden
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
slaap lekker schatjenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
Doe je dat meteen na twaalven?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
begrijpelijk..
oproep aan iedereen:
ik heb dalijk een deuntje, en jullie moeten raden waar ie ook alweer van was
als je het week, herken je hem vanzelf wel..
ik geef 1 hint, en echt maar 1 hint.. hij komt uit een reclame
Verloren.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
begrijpelijk..
oproep aan iedereen:
ik heb dalijk een deuntje, en jullie moeten raden waar ie ook alweer van was
als je het week, herken je hem vanzelf wel..
ik geef 1 hint, en echt maar 1 hint.. hij komt uit een reclame
Kill it with firequote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
Heb vandaag vanaf 16.00 nie meer kunnen luisteren. Ben net thuis ,,dacht dus mooi ff naar onz te luisteren, ligt internet eruit vanwege een storing. Ben nu aan het internetten vanaf mijn telefoon. Zit bijna tegen mijn datalimiet aan. Viro is not amused right now.
Ook erg mooi jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had Avond in gedachten...
voor mijn lief ook
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Lama443 het volgende:
Ok ik ga slapen
oooooooooh..ik mis je nu alquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
amen broeder amen. Ik ga ook maar eens slapen. Voor het eerst sinds 14 januari 2011 zonder onz radio gaan slapen.
Dat is wel een negatieve mijlpaal zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
ik draai na deze nog 1 nummer, en die draai ik om 0:00 gewoon wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Driepink het volgende:
trouwens sympho, hoe laat is het nu bij jou? ik heb het: 23.53 nu net versprongen naar 53
okequote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai na deze nog 1 nummer, en die draai ik om 0:00 gewoon weg
sorry man, ik draai normale muziek zometeenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
And it goes a little something.............. like this.
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel een negatieve mijlpaal zeg.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
And it goes a little something.............. like this.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken incest liefhebbende schijt dier. Ik kill jou straks met een vurige neger piemel in je aars.
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okequote:
Heb ik je iets misdaan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
sry popje, heb een klote dag achter de rug, komt stokstaart eraan met zijn posts.
jaaaaaaaaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okedan kom ik ook op skype
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een mic/cam kopen okedan kom ik ook op skype
normaal wel, vandaag ff niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Driepink het volgende:
viro en stokstaart zijn elkaars beste vrienden, duidelijk te merken
volgens mij is je aanwezigheid al genoeg om viro te triggeren.. maar ik vind jou nog wel lievv hoorquote:
Eensch!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. net als normaal
super gedraaid
Dit dusquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Symp.. net als normaal
super gedraaid
okquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
sry popje, heb een klote dag achter de rug, komt stokstaart eraan met zijn posts.
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij is je aanwezigheid al genoeg om viro te triggeren.. maar ik vind jou nog wel lievv hoor
Trustequote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Dan ga ik slapen, teveel gezopen voor op een zondag
morgen werken, vroeg eruit
Dat weet alleen Driepinkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
en weer ingetunedwat gaat er gedraaid worden?
Ik bedoelde het niet zo hoor Viro. Maar misschien ben jij zo'n mongooltje die posts alleen snapt als er 4quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.
Ik heb dan zoiets van muil houden of zeg iets lief.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Dan ga ik slapen, teveel gezopen voor op een zondag
morgen werken, vroeg eruit
lieve dingen zeggen vind ik ook zie mijn sigquote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet. Hij reageert zo negatief op mijn posts met: kill it with fire en dat is een negatieve mijlpaal zeg.
Ik heb dan zoiets van muil houden of zeg iets lief.
hallo meneer groenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
en weer ingetunedwat gaat er gedraaid worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |