slaap lekker Barquote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Barretje80 het volgende:
nou... ik ga slapen!
trusten allemaal!
en koen,..![]()
Truste Barquote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Barretje80 het volgende:
nou... ik ga slapen!
trusten allemaal!
en koen,..![]()
ik zal hem er wel even in pleuren als dat mag van friemelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
url van die radio?
Waarom staan die nog steeds niet in de OP?
Wat fijn dat je me mistquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
is MArijke gaan slapen(jaja, moet ff een Koentje doen af en toe he
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Barretje80 het volgende:
nou... ik ga slapen!
trusten allemaal!
en koen,..![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn dat je me mist![]()
Nee, ik moest even met de bus enzo
Heb net nog even snel een was opgehangen en bed opgemaakt en lig nu heerlijk in mijn schone bed
Truste Barretjequote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Barretje80 het volgende:
nou... ik ga slapen!
trusten allemaal!
en koen,..![]()
Hai lieverdquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb net nog even snel een was opgehangen en bed opgemaakt en lig nu heerlijk in mijn schone bed
Welcome backquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag welquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal hem er wel even in pleuren als dat mag van friemel
Heerlijk zo'n fris en schoon bedquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vingers in de oren danquote:
nee dat gaat ff niet zo lekker..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
idd. en (als het goed is) zal hij nu minder bufferen
Nope, hoor meer stilte dan muziekquote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
idd. en (als het goed is) zal hij nu minder bufferen
http://mijnmooistekiekjes.nl:8000/live.m3uquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat gaat ff niet zo lekker..
wat was het linkje voor winamp ook alweer?
staat erinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |