Nee toch?? Heb gezien dat ze uit ging stappen en dat ze ging slapen ook volgens mijquote:
quote:
Truste PGRquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ja ik ga maar eens slapen.
Rotdag voor de boeg.
truste ootootjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Rotdag voor de boeg.
Dan moet je juist niet slapen en gezellig meeposten hierquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Rotdag voor de boeg.
truste kerelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Rotdag voor de boeg.
maar dan is ze nog niet thuisquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee toch?? Heb gezien dat ze uit ging stappen en dat ze ging slapen ook volgens mij![]()
Maar ik neem aan dat jij het beter weet
Middelbare schoolquote:
En maandag ben je vrij??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lekker buiten met luie stoel en sigaretje, het is bijna maandag!
Geweldig nummerquote:
1996quote:
Ik denk het welquote:
Oewh, lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk het welIk kijk morgen als ik wakker ben ff naar mn mail, als er geen gekke dingen bijzitten neem ik lekker een extra dagje
ONZ-Radio ---> Luister livequote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
url van die radio?
Waarom staan die nog steeds niet in de OP?
Hij had gelijk als ik van september, oktober, november of december wasquote:
Wat zou je dan gaan doen??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
damn, ik zou best een week of wat vrij willen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
url van die radio?
Waarom staan die nog steeds niet in de OP?
Nee, da's die van JOU.. Symph draait nu op ONZquote:
Klotezooiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ONZ-Radio ---> Luister live
Maar TOTO is dan al op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |