Ik moet ook nog is een kaartlezer regelen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heb een fototas erbij gekregen en een kaartlezer.
Ahw. Dat is liefquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heb een fototas erbij gekregen en een kaartlezer.
nah geen zin, ben kapot. Doe morgen wel ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog is een kaartlezer regelen denk ik.
Laat is zien dan, wat je nu hebt?
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nah geen zin, ben kapot. Doe morgen wel ofzo.
Waren verdomme een stuk of 3* motorlessenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?
5?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waren verdomme een stuk of 3* motorlessen.
*Gokje.
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles dus da's beetje jammer hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?
dslr werkt echt zoooooooo lekker.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles dus da's beetje jammer hehe.
Wat gek joh!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles
Ja maar van mijn camera weet ik álles hoe het moet. En heb geen tijd het uit te vinden voor Berlijn dus er zullen wel wat kutte foto's tussen zitten als ik terugkom hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dslr werkt echt zoooooooo lekker.
Zoiets gokte ik idd.. betaalde destijds 40 per uur, vroeger was alles beter </opa>.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je motorles 50 euro noemt althans.
Nieuwe lens kopen!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je motorles 50 euro noemt althans.
Jongens ik ben gewoon uitgekomen met geld deze maand, vraag me niet hoe want heb er totaaaal niet op gelet, maar ik heb gewoon geld over.
Tja, oefenenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar van mijn camera weet ik álles hoe het moet. En heb geen tijd het uit te vinden voor Berlijn dus er zullen wel wat kutte foto's tussen zitten als ik terugkom hehe.
Voor 35 euro?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe lens kopen!
[..]
Tja, oefenen
Statief heb je niet nodig joh. Of wil je zoveel aan nachtfotografie gaan doen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor 35 euro?![]()
Nah mijn komende geld gaat allemaal naar m'n motorrijbewijs. Zorg wel dat ik een lens en het statief van mijn ouders kan lenen.
Ja, en ze hebben er toch eentje hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Statief heb je niet nodig joh. Of wil je zoveel aan nachtfotografie gaan doen?
Jamaar da's 7/10 rijlessssquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Genoeg leuk (oud) spul voor 35 euro te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |