ik meen dat er vandaag een soep van het huis op menu stondquote:
dat was lievquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren bekeek ik de wereld nog door 1 normaal en 1 knipperend en wazig oog,, vandaag heb ik al weer zicht uit beide gelukkig. Gisterenavond was ik de oppas, manlief had een verjaardag (ik ook, maar hij mocht gaan van me bij gebrek aan oppas) dus kon ik lekker SST kijken en Fok!ken.
Vanochtend lekker uitgeslapen, wasje gedaan, opgeruimd, vanmiddag met de kids in het bos gewandeld en lekker uit eten geweest
schilt weer fijnsnijden moet je maar denkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, Vannacht kwamen er wel andere dingenuit mijn mond
ja, ik ben dan ook heel lievquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dat was lievDat je je hebt opgeoffert zodat jij lekker sst kon kijken
![]()
Top dat je streamlock over is
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
schilt weer fijnsnijden moet je maar denken
Had ie zeker wel een massage verdiendquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik ben dan ook heel liev![]()
menneke had alleen 1 pech, hij moest zelf met de mijn fiets, kon 'm met m'n ene oog niet met de auto komen ophalen. Maar dat had hij er voor over, de bikkel, de hele 750 meter op de fiets afgelegd, heen en terug!
tuurlijk, heeft ie ook gekregenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Had ie zeker wel een massage verdiend
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
En lief geweest?
En Ceetje mijn wasgoed heeft tegenwoordig een eigen kamertje...de mand werd te klein.
haha, de mijne ook, en gelukkig kan de deur dichtquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
En lief geweest?
En Ceetje mijn wasgoed heeft tegenwoordig een eigen kamertje...de mand werd te klein.
er ligt nu schoon wasgoed op bed, het hangt aan een deur en de droger draait nog.......en nog zie ik de vloer nog niet.alsof er 12 mensen wonen hier....of een Joanne.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haha, de mijne ook, en gelukkig kan de deur dicht
doe ze de groetenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
effe naar de buren hoor, saailex en flaura liggen samen in bed zie ik nu ik terugzap
Neuh, die man heb ik jaren geleden al weg gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef pietpaniek het volgende:
En kijk dit is de hobby kamer van mijn vrouw![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
er ligt nu schoon wasgoed op bed, het hangt aan een deur en de droger draait nog.......en nog zie ik de vloer nog niet.alsof er 12 mensen wonen hier....of een Joanne.
De laatste telling had ik maar 2 zonen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
er ligt nu schoon wasgoed op bed, het hangt aan een deur en de droger draait nog.......en nog zie ik de vloer nog niet.alsof er 12 mensen wonen hier....of een Joanne.
het is hier ook onbegonnen werk, twee dochters, qua kleding lijken het wel een soort van Joanna's (vooral de jongste)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ik heb er geen en toch puilt die mand altijd uitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is hier ook onbegonnen werk, twee dochters, qua kleding lijken het wel een soort van Joanna's (vooral de jongste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |