quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Maar mag ik nu het nummer van je ouders
een BB serie, welke herinner ik me niet meer. En als ik me niet vergis veel lol gehad.Ik herinner me Bommie ook, helaas laat ik geen indruk achter bij jullie....snif.......propt tieten omhoog...dat zou real life wel anders zijn.....snif.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vergist je jij was degene met een attitude, ik kom hier om die de kop in te drukken![]()
Ik kan me jou voor de rest niet herinneren? Waar ging dat over dan volgens jou
slaap lekker lievvquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja,tijd voor mijn slaap.De rimpels even uit de plooi slapen. Morgen weer naar de auto's en directrice pakje. Morgen weer die Maandag.
Bleeehe.
Slaap lekker allemaal.
Trusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<<<Gewoon omdat het kan
kreeg jij er een boekie bijquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Weer 1 die het boekie niet gelezen had
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
een BB serie, welke herinner ik me niet meer. En als ik me niet vergis veel lol gehad.Ik herinner me Bommie ook, helaas laat ik geen indruk achter bij jullie....snif.......propt tieten omhoog...dat zou real life wel anders zijn.....snif.
Ben weg. We talk.
slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja,tijd voor mijn slaap.De rimpels even uit de plooi slapen. Morgen weer naar de auto's en directrice pakje. Morgen weer die Maandag.
Bleeehe.
Slaap lekker allemaal.
Trusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<<<Gewoon omdat het kan
trusteeeeeequote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Bleeehe.
Slaap lekker allemaal.
Trusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<<<Gewoon omdat het kan
Run forest RUNquote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
een BB serie, welke herinner ik me niet meer. En als ik me niet vergis veel lol gehad.Ik herinner me Bommie ook, helaas laat ik geen indruk achter bij jullie....snif.......propt tieten omhoog...dat zou real life wel anders zijn.....snif.
Ben weg. We talk.
piet, dat wil ik ook weten, ik heb noooooit een boekje erbij gehadquote:
Op mijn sloffen? Ben je wel wijs? Ik schrijd weg, de trap op der wanhoop,weer alleen in bed, Bommie zou al in zijn broek piezen van het lachen, dus nee, aan RUN doe ik niet. Alway's een lady.quote:
[/url] ]quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
[ [url=[quote]Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.goodreads.com/(...)_Baby_Owner_s_Manual
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef PC eend het volgende:
Tot de volgende keer lekkere zwaai-josties van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eeeeh, link doet het echt niet hoor, moet ik eerst lid worden, geen zin anquote:
maar een boekje erbij krijgen... dan is het toch al te laat of zat er ook niet goed duw hem terug garantie bij??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
eeeeh, link doet het echt niet hoor, moet ik eerst lid worden, geen zin an
nee, ik moet het vervolg hebben vrees ik. De luier en flesjesfase is hier allang voorbijquote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef pietpaniek het volgende:
http://www.amazon.com/Bab(...)ooting/dp/1931686238
doehet rustig aan pietje!quote:
www.mijnpuber.nl/ -quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik moet het vervolg hebben vrees ik. De luier en flesjesfase is hier allang voorbij
hahahahahaaaaa, zijn 7 en 9, hopelijk laat die tijd nog effe op zich wachten !quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
ik ga maar wat verloren slaap inhalen denk ik
truste kokkie, en beterschap alvast, voor vannacht (je bent vooral 's nachts ziek postte je)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
dan is het vast inlezen voo de toekomst!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahahahaaaaa, zijn 7 en 9, hopelijk laat die tijd nog effe op zich wachten !
eeeeeeh, kweenie of ik dat allemaal al wil wetenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is het vast inlezen voo de toekomst!
helaas wel jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kokkie, en beterschap alvast, voor vannacht (je bent vooral 's nachts ziek postte je)![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel heeft ook zijn charme!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeh, kweenie of ik dat allemaal al wil weten
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
ach ja hij mag het gewoon nog niet zeggen voor de niet streamers! ik word trouwens helemaal dol van al die tweets van sstnl!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
hahahahaaaaa, guido had toch getwitterd dat Gerard niet genomineerd zou zijn.
Ik twitter terug: Gerard is wel genomineerd, heb het hem zelf horen vertellen op de streams.
Hij reageert terug op veel tweets, maar op de mijne niet![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Bleeehe.
Slaap lekker allemaal.
Trusten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<<<Gewoon omdat het kan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
me too, tijdens een liveshow wordt je er helemaal tureluurs vanquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja hij mag het gewoon nog niet zeggen voor de niet streamers! ik word trouwens helemaal dol van al die tweets van sstnl!
op sommige momenten gewoon ff uit anders is min timeline helemaal vol:?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, tijdens een liveshow wordt je er helemaal tureluurs van
jo daaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
bol, ik ga er ook de pannen op gooien, morgen ook weer werken.
laterzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgequote:Op maandag 21 maart 2011 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga donderdag gewoon 18 dagen op vakantie..
Dus gewoon meer dan 2 weken zonder SST![]()
Nouja ik hoop dat er veel streamverslagen en nieuwsupdates worden geplaatst.
Dan kan ik nog een beetje op de hoogte blijven
Klinkt als een echte maandagquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef jesje1982 het volgende:
Mogge!
Ik kom ff hallo zeggen voor ik naar de dokter strompel![]()
hang ook nog in de wacht bij mn mobiele telefoon provider.
ben sinds vrijdagavond blijkbaar afgesloten
enne ja ik heb me rekening betaald![]()
dag begint lekker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |