Klopt, maar ik wil eigenlijk het liefst gewoon face 2 face introduceren. Alleen telkens als ik haar zie overdondert het me en meestal leent de situatie zich niet voor socializen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Niemand van je collegae weet hoe ze heet? Jullie hebben geen smoelenboek o.i.d. op het intraweb? Kan toch niet zo moeilijk zijn binnen 1 bedrijf?
Nieuw hierquote:
Nou en.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
In Singles is het niet nodig om in elk nieuw deel "hoi" ofzo te zeggen.
Voed ze op, die onwetende noobs!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
In Singles is het niet nodig om in elk nieuw deel "hoi" ofzo te zeggen.
Techno is old-skool! Die heeft het niet zo op nieuwelingen.quote:
Oke, oke, sorry.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als iedereen dat steeds doet, is het topic helemaal snel vol. Snappie?
Welkom terugquote:
Wie ben je? Wat doe je? En wat brengt je hier?quote:
D_K daarentegen is wel tof.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Techno is old-skool! Die heeft het niet zo op nieuwelingen.
Kort houden die nieuwelingen!quote:
is het newbie afzeik momentje?quote:
Gewoon terug zeiken.quote:
Nee hoor! We houden het beschaafd! Pas als de handschoenen uitgaan en de mouwen worden opgestroopt gaat het bloed vloeien en sproeien! Mijn woorden zijn zo scherp dat je er het gazon mee kan snoeien!quote:
Die is zo liefquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
'Yo, también' aan het kijken
http://www.imdb.com/title/tt1289449/
waar kom je vandaan dan?quote:
Ja he!quote:
Als ze afzeiken gewend is dan is het vast een toiletjuffrouwquote:
ik bedoelde dus welke SCquote:
scherpquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze afzeiken gewend is dan is het vast een toiletjuffrouw
Om daar nog even op terug te komen. Dat is dus wel degelijk een alternatief. Mail of telnr zien te krijgen oid. Maar is dat niet laf? T.o.v. direct aanspreken?quote:
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.quote:
Zegt me niks, maar ik kom dan ook heel apatisch niet buiten Singles en de PTA SCquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.
Negeer je deze regel dan zal hel en verdoemenis tot je komen.
Koffie SlowChatquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ik kom dan ook heel apatisch niet buiten Singles en de PTA SC
Ik heb toch wel degelijk gepost in KSC.quote:
Was het daar zo erg danquote:
Tenzij ze op oorlogspad is, dan berg je maar en blijf weg tot die bui over is. Dan zéker niet poezelig gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.
Negeer je deze regel dan zal hel en verdoemenis tot je komen.
O jee CSI: Yukiquote:
Met recht een newbiequote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gepost in KSC.En ik ben pas op FOK! sinds vandaag.
Ik wil je handje wel vasthouden en je wegwijs maken in singlesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen. Ik ben een newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |