Jij luistert te weinigquote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik voel de liefde, het gaat tot diep in mijn botten
Ik doe mijn best hoor, kan nu ook via mobiel luisteren!quote:
Ja godsamme!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben stiekem heel gespierd en in vorm enzo, net als iedereen op FOK!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef quaas het volgende:
Wat dacht men van een viro-smile.gif?Hey komt me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
pics van je spierenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel gespierd en in vorm enzo, net als iedereen op FOK!
Piemel van 30 cmquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
wanneer was jij in de uitzending?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een topnacht, ik vond het echt leuk dat ik nog ff in de uitzending was.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een topnacht, ik vond het echt leuk dat ik nog ff in de uitzending was.
Dan ben je geen eindbaas. Eindbazen zijn dik.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Had je mn msn al geadd? Dan kom ik even online namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totzo schatjepatatjes!
kusjekroel
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Had je mn msn al geadd? Dan kom ik even online namelijk
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef mc-Piel het volgende:
Neerooie ik ga vrees ik even uittunen!
Duty calls..Daggoe tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totzo schatjepatatjes!
kusjekroel
Duty calls..HontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totzo schatjepatatjes!
kusjekroel
Lambo of Rekt
Dit is wat mijn vrienden ervan hebben gemaakt, en dat is inderdaad mijn bedquote:
Duty calls..greotjens aan je hont van henk en ria en de kits ne een ppoortje van reks en een kussie van peosjen gr gr gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totzo schatjepatatjes!
kusjekroel
Tinypic gebruiken jijquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is wat mijn vrienden ervan hebben gemaakt, en dat is inderdaad mijn bed
[ afbeelding ]
Neuh, ben ik niet zo van. Foto's van mezelf nemen en ze op internet zetten, sorryquote:
Dat is dan wel proquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is wat mijn vrienden ervan hebben gemaakt, en dat is inderdaad mijn bed
[ afbeelding ]
Speciaal voor Toon een vertaling:quote:
Jammerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Neuh, ben ik niet zo van. Foto's van mezelf nemen en ze op internet zetten, sorry
blij met everse weg?quote:
Mijn ABN, wat doe jequote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Speciaal voor Toon een vertaling:
Awo nero G, ik ga die pokoe ff uit zetten alles jwz!
Ik moet hosselen alles jwt mattie? Daggoe alles.
Ai rustug broederz en zusterzz, nohomo!
Tenzij je kutje hebt jwz
Hihi ik en lama waren ook in de uitzending 2 keer live in de kroegquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, ik was zo lam als een zak knikkers
Ja, ik moet nog even mijn wachtwoord zoeken.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even mijn wachtwoord zoeken.
Moet ik nou nog online komen of watquote:
Zorriequote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Moet ik nou nog online komen of wat
Ooh mooi, dan kan ik er nu nog 1quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij jou wel, jouw account wordt geblokkeerd bij 2034 posts
Microfoon is niet aangesloten, volgende keer misschien weer...quote:
so hee joe ken goed inglisjquote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
Ik spreid mijn vleugels en vlieg weg van hier
haters gaan hatenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Microfoon is niet aangesloten, volgende keer misschien weer...
Meestal krijg ik meteen te horen dat het te zacht is...
yo yo yoquote:
Huh jij zou nu een postblok moeten hebben?quote:
Huh, ja?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Huh jij zou nu een postblok moeten hebben?
ik hoorde het en ik dacht lol wut wats dezenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Neroje het volgende:
Owja, dit was die ene die een fokker me ooit opstuurde als verzoekje, zit aan het eind een ander nummer doorheen
Ik heb er nog wel een paar van OP is a faggot, maar die passen niet hier op fokquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik maakte een ts dis ploatje!![]()
[ afbeelding ]
daarom hou ik dus zoveel van jequote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef quaas het volgende:
Ik zit al echt 1 uur met mijn reet op een pen die ik kwijt was.
Dat heb ik vaak met mijn telefoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef quaas het volgende:
Ik zit al echt 1 uur met mijn reet op een pen die ik kwijt was.
ik merk het, goeien achtergrond muziek terwijl ik met een verslag bezig benquote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Super! Je krijgt leuken tonen te horen!
wat geilquote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Goudvis_ het volgende:
Er is een meneer op tv en die trekt al zijn kleren enz. uit als hij naar de wc gaat.
Wat is daar raar aanquote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Goudvis_ het volgende:
Er is een meneer op tv en die trekt al zijn kleren enz. uit als hij naar de wc gaat.
Welke zender!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Goudvis_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef quaas het volgende:
[..]
Welke zender!!!
Ik bedoel... okee.ned 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Props voor je maquote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn moeder is eindbaas ze pwnt justin bieber. Zegt ze: IS HIJ 17 HIJ LIJKT WEL ELF
Hoezo, zat er iemand lang aan je borsten dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
Zo man ik denk echt dat koeien best wel soms iets hebben van godverdomme blijf van mijn uiers af
Insinueer jij nu dat ik een koe ben?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoezo, zat er iemand lang aan je borsten dan?
dit deed me denken aan mijn manager op het werk. Hij (is homo) zei: Ja, tieten bah, wat moet je daar nou mee, loop je naast zo'n melkkoequote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
Zo man ik denk echt dat koeien best wel soms iets hebben van godverdomme blijf van mijn uiers af
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dit deed me denken aan mijn manager op het werk. Hij (is homo) zei: Ja, tieten bah, wat moet je daar nou mee, loop je naast zo'n melkkoe
dat moest er even uit
groetjes
Jawelquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef quaas het volgende:
Zei ze nou net 'Can't stop playingmyself' ?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef quaas het volgende:
Zei ze nou net 'Can't stop playingmyself' ?
Hmmm... dat is een van de vele omschrijvingen van een geyl wijf.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is hier nou geil aan. Zo'n hijgende snol die graag zichzelf knuffelt en een vinger in der gat steekt.![]()
leuk nummer verder
mc-Piel knuffelenquote:
Wat ben jij dan voor buitenlander. Terug naar uw eigen land *tuf*quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederzz!
Daggoe uitgelaten alles, flippa G is backa!
ff filmpje kijken alles
Ik ben een indo, maar ik praat speciaal voor Toon zo!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor buitenlander. Terug naar uw eigen land *tuf*
Lol, indo's zijn goed, zolang er geen arabische rassen in onz zitten is alles goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben een indo, maar ik praat speciaal voor Toon zo!
Anders begrijpt hij me niet!
Ai rustug eh sahbiquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef quaas het volgende:
[..]
Lol, indo's zijn goed, zolang er geen arabische rassen in onz zitten is alles goed.
WAAAAAAR?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Driepink het volgende:
lol, ik zie net dat friends - an XXX parody op tv komt
Jij hebt vandaag nog geen één niet-seks gerelateerde post gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Driepink het volgende:
lol, ik zie net dat friends - an XXX parody op tv komt
als hij er niet is kan ik ook wel eerder startenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef dockx het volgende:
Quyxz_ staat op het rooster? klopt dit, en is hij er?
Nick heeft de ondertitel van Naatje overgenomen, alleen dan 21 ipv 16quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog geen één niet-seks gerelateerde post gedaan
Dat vind ik niet erg want jou muzieksmaak ligt mij meerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hij er niet is kan ik ook wel eerder starten
symp jij gaat vanaaf ook nog draaien?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan neem ik wel overquote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Neroje het volgende:
Als quyxz er niet is, ik kap er bijna mee hoor...
Heb er na 2 uur wel even genoeg van eerlijk gezegd
Houd daar alvast rekening mee zou ik zeggen...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het staat klaarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Houd daar alvast rekening mee zou ik zeggen...
in ieder geval om 11 uur en anders om 10 uur alquote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
symp jij gaat vanaaf ook nog draaien?
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
als er na 1 minuut niets is start ik in
* Knetterkrankjorum gaat luisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in ieder geval om 11 uur en anders om 10 uur al
het ergste is, een verslag over mezelfquote:
daarom hou je van mequote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog geen één niet-seks gerelateerde post gedaan
digitenne kanaal 23quote:
Private spicequote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
daarom hou je van me
[..]
digitenne kanaal 23
code 1234 (kan ook uit worden gezet)
moet je even op het rooster kijken, er zitten nog wel gaten inquote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Driepink het volgende:
trouwens, is er nog een gaatje voor mij of niet?
ik maak hem wel gewoon tot 12 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie een kleine wijziging, Symph ga je ook langer door?
ik zie dat nu voor mequote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef Driepink het volgende:
zo
die acteurs lijken niet eens op die friends acteurs...
joey & monica moeten dit voorstellen..lijkt eerder op barbapappa
Heb ik best vaak.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Kennen jullie dat, dat je heel erg moe bent maat niet kan slapen? Het is echt kut.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
Kennen jullie dat, dat je heel erg moe bent maat niet kan slapen? Het is echt kut.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Driepink het volgende:
moe? ik was heel de dag moe, en nu ben ik oppeens klaarwakker.. ik wil raggen als een malle..
quote:
Na 0.00quote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Driepink het volgende:
dus is er nog plek? ben te lui om op het rooster te kijken
Is dat sinds je op fok zit?quote:
Hoe laat wil je erop?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:08 schreef Driepink het volgende:
oh, dan pm ik koelkast wel ff, of moet ik iemand anders contacteren ?
slaap lekker meisquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef quaas het volgende:
[..]
Is dat sinds je op fok zit?Lag het daar maar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Trustequote:
Van 12 tot 1 dus? Anders is het geen uurtjequote:Op zondag 20 maart 2011 22:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
0:00 - 0:30 zoiets
ff uurtje KEIHARD raggen
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 12 tot 1 dus? Anders is het geen uurtje
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Driepink het volgende:
het valt me op dat ik sharr niet zie posten tenzij ik iets post dat over sex gaat![]()
TIETEN KUT BEFFEN PIJPEN NEUKEN BROEK UIT BROEK UIT
probeer het eens met een tosti dan reageert ze vaak ook welquote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Driepink het volgende:
het valt me op dat ik sharr niet zie posten tenzij ik iets post dat over sex gaat![]()
Donequote:
Hoi Gillesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Driepink het volgende:
Nee die is nog hetzelfdequote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef Driepink het volgende:
trouwens, de laatste keer dat ik draaide was +/- 2-3 weken terug, de inlog enzo zijn niet veranderd he ?
verlies je van jezelf?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
Waarom moet popje nou zo'n geile kont als UI gebruiken? straks verlies ik nog van mezelf
Aangemeld op de verplichte dj wachtwoord wijzigings nieuwsbrief?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef Driepink het volgende:
trouwens, de laatste keer dat ik draaide was +/- 2-3 weken terug, de inlog enzo zijn niet veranderd he ?
laptop gok ikquote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef dockx het volgende:
Is de radio nu verkracht of ligt het aan mijn laptop
Dat is een vrij intieme wedstrijd met bepaalde dingen die ik met mezelf doe, ik doe dat voor een maand niet en dan win ik van mezelf, en anders ben ik een klotenzakquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Maar wat voor wedstrijd had je nou?
Pink Floyd draait nu andersquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Driepink het volgende:
symphonic, wat is jou genre? want ik hoor nu gitaren (dat is goed) maar dan de softe variant.. beetje blues achtig lijkt he..
heb je ook pink floyd? of walter trout?
met pink floyd denk ik aan another brick in the wall enzoquote:
Laatste keer dat ik het vraag: heb je je aangemeld, anders heb je echt pech.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
met pink floyd denk ik aan another brick in the wall enzo
er is ook zo'n ander nummer maar ik weet niet van wie die is..
hij heet dacht ik: shine on you crazy diamond (of dat was tenminste de tekst)
ja je gaf vorige keer toch een linkje? die had ik ingevuld, wil hem nog wel een keer invullen voor de zekerheidquote:
En hoelang moet je nog?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat is een vrij intieme wedstrijd met bepaalde dingen die ik met mezelf doe, ik doe dat voor een maand niet en dan win ik van mezelf, en anders ben ik een klotenzak
Hij heeft meer gemaakt dan datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
met pink floyd denk ik aan another brick in the wall enzo
er is ook zo'n ander nummer maar ik weet niet van wie die is..
hij heet dacht ik: shine on you crazy diamond (of dat was tenminste de tekst)
Ik hou niet van afsprakenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja hoor, maar gewoon netjes afspraak maken net als de rest
Als je je hebt aangemeld is het goed en hoef je dus ook nooit te vragen of er wat is veranderd. Geen mail, geen wijziging.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja je gaf vorige keer toch een linkje? die had ik ingevuld, wil hem nog wel een keer invullen voor de zekerheid
Zonder afspraak voor een 1e proefsessie kun je helaas niet draaien. Dit om te voorkomen dat je de server sloopt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik hou niet van afsprakenlaat maar
ik vraag je nog wel een keer.
Dan kijk ik gewoon niet naar je UI... Nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oeff... succes, ik zal extra veel posten speciaal voor jou
het was toch zo'n scherm met: dj naam en je email, en meer niet toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je je hebt aangemeld is het goed en hoef je dus ook nooit te vragen of er wat is veranderd. Geen mail, geen wijziging.
Uhuquote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef quaas het volgende:
[..]
Dan kijk ik gewoon niet naar je UI... Niet
- + - = +
Ik ga had je vanmiddag al gevraagt via dm of ik ww mocht voor testserver... Maar je reageerde nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonder afspraak voor een 1e proefsessie kun je helaas niet draaien. Dit om te voorkomen dat je de server sloopt.
yesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
het was toch zo'n scherm met: dj naam en je email, en meer niet toch?
kom hier ook ff opruimen anders?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Monopoly het volgende:
Zo, even de laatste dingen opruimen hier, en dan is het klaar in de woonkamer
Die krijg je niet, je moet een afspraak maken voor een proefsessie en dan krijg je het wachtwoordquote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ga had je vanmiddag al gevraagt via dm of ik ww mocht voor testserver... Maar je reageerde niet
Moet dat bij jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die krijg je niet, je moet een afspraak maken voor een proefsessie en dan krijg je het wachtwoord
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik tune in, en ik hoor toffe zondagavond muziek.
Dat kan alleen Sympho zijn
geen idde dat zou ik op moeten zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Driepink het volgende:
dus opnieuw mijn post:
sympho - heb je dat nummer waarin ze zingen: shine on you crazy diamond?
want ik herken hem namelijk niet tot die dames dat zingen
Ik haat nu op Tim Kuik.quote:
ff opgezocht:quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idde dat zou ik op moeten zoeken.
Ik wil van de week wel ff kijken
Komt ie volgende week
Bah, nou moet ik weer wennen aan andere sites, programma's e.d. Ik ben autist, ik kan dat niet aan.quote:
ik heb hem niet, ik download hem van de week wel ffquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ff opgezocht:
pink floyd - wish you were here album - shine on you crazy diamond
quote:
Dag schatjes.quote:
Doei doeiquote:
Nee man, ik voel steken bij mijn hart. Ik moet ff gaan liggen, anders gaat het fout.quote:
hmm door deze muziek word ik ook helemaal rustigquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem niet, ik download hem van de week wel ff
Avondquote:
ik wist dat je dit mooi zou vindenquote:
ik denk dat ik om 0.00 niet luisterquote:
Slaap lekker..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil eigenlijk film kijken maar ik ga maar slapen heb ik besloten. Morgen drukke dag voor de boeg![]()
Dj's succes allemaal en de rest een fijne avond
Succes met je drukke dag morgenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil eigenlijk film kijken maar ik ga maar slapen heb ik besloten. Morgen drukke dag voor de boeg![]()
Dj's succes allemaal en de rest een fijne avond
Daar ben ik serieus verbaasd over. Het feit dat jij die niet hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem niet, ik download hem van de week wel ff
Jawelquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Noiseshifter het volgende:
Even een vraag, houden mensen hier beetje van techhouse/house?
Jij hebt nog niet vaak geluisterd zeker?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Noiseshifter het volgende:
In de eerste week keer gedraait met lindstrom toen (A),quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet vaak geluisterd zeker?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Noiseshifter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |