Nee. We gaan van MEN net zo'n denderend succes maken als KLB.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef porsche1 het volgende:
Haha, doei opa. Doei. Eindelijk van je, ga met pensioen ofzo man.
KLB is een succes ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. We gaan van MEN net zo'n denderend succes maken als KLB.
Alle ex KLB mods.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
KLB is een succes ja !
Wie mod er dan hier precies?
Wie waren dat allemaal?quote:
MENs erger je niet, vooral spelletjes.quote:
Homo forum. MEN = mannen in het nederlands. Dus allemaal naakte mannen en mannen die bij elkaar in de anus zitten.quote:
Oei.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Homo forum. MEN = mannen in het nederlands. Dus allemaal naakte mannen en mannen die bij elkaar in de anus zitten.
Ontwenningsverschijnselen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
540 topics met woordassociaties, ik geloof niet dat ik deze bederfelijke poel wil/ga modden.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
540 topics met woordassociaties, ik geloof niet dat ik deze bederfelijke poel wil/ga modden.
Ludo.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zet me dan maar op zwart, als enig overleg al teveel gevraagd is. Flikker toch op met je zooitje. Hahaha wat grappig.
Charmant, zo voor de schermen man. Leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zet me dan maar op zwart, als enig overleg al teveel gevraagd is. Flikker toch op met je zooitje. Hahaha wat grappig.
Alsof achter de schermen bestaat. Nog lekker dan een vergiet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Charmant, zo voor de schermen man. Leuk.
Okee doeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee doeg.
Zo, daar kwamen we makkelijk van af.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee doeg.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SNAKIE/! jij bent ook wel een toffe meneer.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee doeg.
Oh wij wel. Hij zij dat hij zich alleen nog maar een puinruimer voelde, dan is de rek er wel uit he.quote:
Ik meld me aan tot nieuwe mod.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh wij wel. Hij zij dat hij zich alleen nog maar een puinruimer voelde, dan is de rek er wel uit he.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Op MEN? Je bent wel van de spelletjes?
Jah, daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan word je net zo'n mod als zovtymet alleen kleur
Ik wil serieus.quote:
Porsche krijgt niet eens een kleur.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan word je net zo'n mod als zovtymet alleen kleur
Beetje rigoureus, niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh wij wel. Hij zij dat hij zich alleen nog maar een puinruimer voelde, dan is de rek er wel uit he.
Zou jij gevoegelijk willen optyfen met je gebedel? Bedankt!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben ook heel behulpzaam.Dus echt geschikt voor mod!
HELP!
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben ook heel behulpzaam.Dus echt geschikt voor mod!
HELP!
als dit je geen uitnodiging op gaat leverenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef porsche1 het volgende:
En ik weet hoe je topics moet sluiten als het kut topics zijn. Met zoeen antwoord:
Reacties Vrijdaglied op NuJij
Ik wil alleen maar mijn kwaliteiten laten zien hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zou jij gevoegelijk willen optyfen met je gebedel? Bedankt!
Uiteraard, wat anders? Zoiets kan toch nimmer echt zijn.quote:
Ik moet mod worden He.quote:Op maandag 21 maart 2011 02:25 schreef MASD het volgende:
Het is net een toneelvoorstelling op de basisschool van je kinderen. Én maar een glimlach forceren om ze niet te kwetsen.
Háhá.
Jouw UI in combinatie met water gaat niet goed. Dus ik doe dit niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 02:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij moet met een werkend broodrooster in bad springen. Christus.
ik denk dat jij de enige bent die overspannen isquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zorg er nu niet voor dat de oude mannen door dit topic alsnog overspannen raken.
LULquote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof achter de schermen bestaat. Nog lekker dan een vergiet.
er is nooit iets veranderd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Is het grappenkwartier voorbij? Kan klb dan weer naar klb, en laat MEN maar weer over aan Laffer en Cynix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |