HAHAAHAquote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef manusjehatte het volgende:
Beste NS heer of mevrouw,
U kent het wel. U zit in de trein en wilt een boek uitlezen. Vervolgens begint er
een mocro muziek te maken. U kunt wel janken. U wilt hem weg heben. U wilt zich vergrijpen
aan het messensetje in je tas die je gekocht heb bij de blokker.
Enfin, ik ga dat voorkomen. Maandag begin ik. Ik ga voor 10 ballen per uur de stiltecoupe's bewaken. Mensen die zich niet aan de regels houden kanker ik er uit.
Tot maandag
groetjes,
Niels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest je zeker zelf hard om lachen he?quote:
Het is socios niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moest je zeker zelf hard om lachen he?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef manusjehatte het volgende:
U kent het wel. U zit in de trein en wilt een boek uitlezen. Vervolgens begint er
een mocro muziek te maken. U kunt wel janken. U wilt hem weg heben. U wilt zich vergrijpen
Enfin, ik ga dat voorkomen. Maandag begin ik. Ik ga voor 10 ballen per uur de stiltecoupe's bewaken. Mensen die zich niet aan de regels houden kanker ik er uit.
Tot maandag
groetjes,
Niels
Nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Moest je zeker zelf hard om lachen he?
Geniale solicitatie!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef manusjehatte het volgende:
Tot maandag
groetjes,
Niels
Nou, ik denk van wel.quote:
Hater.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
;;;;;;;;
[..]
Daarom moet jij ook niet denken.
Ik heb 'm niet geheel gezien maar ik hoor duidelijk dingen als "hij gaat er vanaf" en het gaat over kontontharing enzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
nee
in het tweede filmpje zegt ze iets van operatie aan dr keel ofzo. geen idee
Ik mag laat opblijven van mijn mamaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
socios wat heb je vanavond man, waarom post je zo kankerveel?
doe ff normaal socios, heb je drugs gebruikt ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ik mag laat opblijven van mijn mama
Ja, wat antidepressiva, in combinatie met alcohol, cocaïne, en dan MDMA poeder nog en dan een beetje skunk gerookt zeg maar om een beetje de scherpe randjes d'r af te halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe ff normaal socios, heb je drugs gebruikt ofzo?
En dan tijdens het spotten?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:20 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ja, wat antidepressiva, in combinatie met alcohol, cocaïne, en dan MDMA poeder nog en dan een beetje skunk gerookt zeg maar om een beetje de scherpe randjes d'r af te halen.
Tot maandag
groetjes,
Niels
Nekschotquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Gaarne dit stuk uitschot verwijderen graag.
Lowieke.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Gaarne dit stuk uitschot verwijderen graag.
ja sry onweerstaanbaar en allesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
je bent wel een beetje verliefd op me he, dat je in ieder topic zit van mij? <3
Tot maandag
groetjes,
Niels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |