Hoi Solquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Avond allen
Maar weer geslapen voor het eten, voel mijzelf eindelijk weer een beetje normaal.
Nu maar eens kijken of ik vannacht wel kan slapen.
Hoi LLquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
hey het topic komt tot leven
halloo binnenkomers![]()
Hey LLquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
hey het topic komt tot leven
halloo binnenkomers![]()
Welnee joh.. ik was er toch allangquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen zit gewoon op elkaar te wachtenEn als er dan EENTJE wat zegt is alles ineens weer springlevend
![]()
Ik niet in ieder geval. Zowat hele dag geslapen was totaal verrot: koppijn, dizzy en had het koud.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen zit gewoon op elkaar te wachtenEn als er dan EENTJE wat zegt is alles ineens weer springlevend
![]()
Ik was al bang dat ik het topic doodvermoord had!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Truste LLquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er overigens wel vandooreven lekker douchen en dan mijn bedje in... morgen fris en fruitig weer vroeg op want ik wil graag mijn keuken even door een soppie halen
Doei PGRquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga ook tv kijken
Ik komt straks wel weer ff
Dan slaap ik hopelijk alquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey Symph draait vanavond weer op ONZ, maar pas va 23:00 uur
slaap ze lovelyquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er overigens wel vandooreven lekker douchen en dan mijn bedje in... morgen fris en fruitig weer vroeg op want ik wil graag mijn keuken even door een soppie halen
Viel zomaar op de bank in slaapquote:
Leuk weekend gehad, dat je in slaap viel?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Viel zomaar op de bank in slaapThnx Joysa
Hej Whisk
Gisteren gewerkt en vandaag naar het voorjaarsconcert van de harmonie waar Muck speelt geweest.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk weekend gehad, dat je in slaap viel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |