Zijn ze buiten de combi om meegereisdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:38 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Verzoekje aan Cambuur: svp de volgende keer niet het halve Zwolle elftal naast mij op de tribune zitten.
Nu moet ik wel toegeven dat ze toen er : ga staan als je voor Cambuur bent de keeper en een paar andere spelers ook gingen staan, maar ik zit liever niet naast gasten die gaan juichen als Zwolle scoort.
Dank u
Van mijn kant in ieder geval gezonde rivaliteit rondom de wedstrijden onderling, verder alleen respect. Anderen denken daar minder positief over.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef Blinker het volgende:
Tussen Go Ahead en Cambuur heerst altijd een beetje rivaliteit, maar dit gun ik jullie wel. Succes morgen!
Viel mij ook op, er had meer ingezeten.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Cambuur keeper is wel slecht op strafschoppen zeg. Hij komt nog geen eens in de hoek.
7-6 penals.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:23 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
2-1 of 7-6 met de penals meegerekend toch?
Eens al had Zwolle er van mij wel uit mogen vliegen met hun kunstgrasquote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Die penalty's, vind er niks aan.
Eerst 2 jaar geleden in de bekerwedstrijd tegen Zwolle en nu weer. Maar vind het prima dat Cambuur niet promoveert, net als Zwolle zullen ze het nooit redden in de eredivisie. Liever een jaar met veel wedstrijden met winst dan elke keer afgemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |