abonnement Unibet Coolblue
pi_96504708
Yep, een paar amateurs en Melvin de Leeuw van RBC
Op dit moment gaat er ook nog niemand weg, wel wat interesse voor een paar spelers (Guijt, Beekmans, Meul) maar nog niet concreet.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96504745
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Yep, een paar amateurs en Melvin de Leeuw van RBC
Op dit moment gaat er ook nog niemand weg, wel wat interesse voor een paar spelers (Guijt, Beekmans, Meul) maar nog niet concreet.
Goede aankoop die De leeuw!
pi_96504908
Het is niet die van Veendam (Michael), die is nog een stukje beter....
Melvin hield RBC met 2 goals wel in de JL en is zeker geen verkeerde voetballer.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96504936
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Het is niet die van Veendam (Michael), die is nog een stukje beter....
Melvin hield RBC met 2 goals wel in de JL en is zeker geen verkeerde voetballer.
Nee dat weet ik ;) Trouwens ook onbegrijpelijk dat die Michael de Leeuw nog niet in de Eredivisie voetbalt..
  zondag 8 mei 2011 @ 14:37:14 #105
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_96505190
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Het gaat mij erom dat het nauwelijks extra moeite is om de kaarten op vak, rij en stoel genummerd uit te draaien. Daar voorkom je dus de ellende mee. Hoeveel mensen zullen bij de wedstrijd hun sk vergeten en desondanks toch hun plekje claimen.
Als het inderdaad bijna geen moeite kost is dat de beste oplossing. In mijn situatie kan je alleen op vertoon van SCC op je eigen plek zitten, anders heb je pech. ;)
Bedankt Hans.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:44:23 #106
171241 justmattie
Oke, doei
pi_96518992
U_e_n, weet je ook al iets meer over eventuele sfeeracties bij het thuisduel?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_96519206
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef justmattie het volgende:
U_e_n, weet je ook al iets meer over eventuele sfeeracties bij het thuisduel?
Nee sorry, ik spreek de leden van de UL nauwelijks nog omdat ik te weinig bij wedstrijden ben of op andere tribunes ingezet word.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 8 mei 2011 @ 20:54:35 #108
171241 justmattie
Oke, doei
pi_96519699
Er zal misschien wel iets op CO.nl komen. Of we wachten het af :)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_96519881
Er is wel een oproep geplaatst voor vrijwilligers tijdens de PO, dus er zal wel wat gebeuren..
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 8 mei 2011 @ 23:48:01 #110
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_96530804
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Nee dat weet ik ;) Trouwens ook onbegrijpelijk dat die Michael de Leeuw nog niet in de Eredivisie voetbalt..
Ik hoop dat Gall m meeneemt naar Go Ahead :)
pi_96530899
Gaat vd Biezen dan naar Cbuur?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_96534535
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik hoop dat Gall m meeneemt naar Go Ahead :)
Het schijnt dat Gall Michael Jansssssen wel meeneemt.

@u_k_s: Niks over gehoord, zou wel wat zijn.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  maandag 9 mei 2011 @ 08:07:16 #113
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_96534982
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 06:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Het schijnt dat Gall Michael Jansssssen wel meeneemt.

@u_k_s: Niks over gehoord, zou wel wat zijn.
Zoiets had ik ook al gehoord inderdaad. Word ik niet echt warm of koud van.
Ik denk niet dat vd Biezen naar Cambuur gaat, zit een flink prijskaartje aan.
pi_96546109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef bascross het volgende:
Gewoon weer dezelfde fout maken en ik heb ze vorig jaar nog gemaild. _O-

Lachwekkend stelletje kneuzen.
Ik heb het ook al vaak aangegeven, maar zoals gezegd mogen we blij zijn dat we in iedergeval in de voorverkoop er terecht kunnen, dat was eerst ook anders (belachelijk natuurlijk).

Ik moet echt minimaal een uur van te voren aanwezig zijn wil ik uberhaupt in mijn eigen vak kunnen zitten. Je kan op het kaartje zetten dat je verplicht in een vak moet, maar wie let daarop? Ik heb vorig seizoen in de playoffs 1 keer helemaal aan de zijnkant gezeten waar geen stoeltjes meer waren omdat er nergens meer plek was. En daar betaal je dan 250 euro per jaar voor.

Dit jaar zorg ik in iedergeval dat ik op tijd ben, maar heb ook al afspraken gemaakt met de mensen om mij heen, we zitten er al jaren en we gaan nu onze eigen plek bezet houden zodat we in iedergeval met de vaste club van een man of 30 bij elkaar zitten. En al die gasten die geen seizoenskaart hebben hebben ook weinig te zoeken in de playoffs (mijn mening).
pi_96546163
Ik ben het eens met jullie vorig jaar toen wij Play-offs speelden kon je ook niet op je eigen plek een kaartje halen :r
  maandag 9 mei 2011 @ 14:57:47 #116
171241 justmattie
Oke, doei
pi_96547425
http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/?page_id=10

Cambuur Culture gaat vanaf volgend seizoen proberen mee te doen met deze acties ^O^
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 9 mei 2011 @ 18:36:04 #117
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_96557612
Bij ons wel. Eigen volk eerst en daarna losse kaartverkoop. :')
  maandag 9 mei 2011 @ 18:48:06 #118
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_96558182
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef justmattie het volgende:
http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/?page_id=10

Cambuur Culture gaat vanaf volgend seizoen proberen mee te doen met deze acties ^O^
Lekker representatief die lijst met: AZ, Almere City en PSV er op :')
pi_96559515
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef justmattie het volgende:
http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/?page_id=10

Cambuur Culture gaat vanaf volgend seizoen proberen mee te doen met deze acties ^O^
Nou, ik vind dat helemaal geen pluspunt. Ik kan me ook helemaal niet vinden in de standpunten. Het gaat het merendeel van de supporters vast om de uitwedstrijden en het vervoer erheen en cambuur heef al aangegeven dat je vanaf volgend seizoen na registratie met je eigen auto weer mag gaan.

De rest van de punten lijken meer op het oog van relschoppers dan op echte fans. Ik lees huilie verhalen over het niet terug kunnen vinden van drinken dat ze onder auto's verstoppen en een steward die niet wil zeggen hoe laat ze wegmogen.

En dan zie ik daar cambuurculture tussen staan, daar kan ik me ook absoluut niet in vinden. De website van ze zegt al genoeg, bijv. een bericht op bedrijdingsdag:

quote:
Bevrijdingsdag in Leeuwarden dat betekend dus Bier zuipuh!
Komop zeg. Gelukkig heb ik normale gasten bij mij op de tribune zitten en heb ik verder geen contact met dit soort gedoe. En ik ken genoeg normale supporters die naar uitwedstrijden gaan en die zich hier ook niet in kunnen vinden.

Maarja, iedereen doet maar. Of het een aanwinst voor onze club is betwijfel ik echter wel.
pi_96575685
Ben je het er nu niet mee eens omdat je iets aanneemt?
Dan neem ik aan dat jij het niet erg vindt dat Cambuur om 18:45 op vrijdag in Sittard moet spelen omdat EDL toevallig de rechten op de live wedstrijd heeft.
Je vindt het ook terecht dat een doek als "Eredivisie Live, ik bén er" weggehaald wordt (vrije meningsuiting)
Je bent ook voor stadionverboden voor elk wissewasje?
etc.etc.

Ik vraag me af of je de standpunten en doelstellingen wel hebt gelezen en btw. de Kern van Cambuur is sympathisant.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96576718
Spangenaren doen er ook aan mee en ik vind het een goed initatief. De wedstrijd van Sparta uit tegen Veendam op maandagavond om 20:45 :') Alleen omdat EL het wilde uitzenden....
pi_96587129
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben je het er nu niet mee eens omdat je iets aanneemt?
Dan neem ik aan dat jij het niet erg vindt dat Cambuur om 18:45 op vrijdag in Sittard moet spelen omdat EDL toevallig de rechten op de live wedstrijd heeft.
Je vindt het ook terecht dat een doek als "Eredivisie Live, ik bén er" weggehaald wordt (vrije meningsuiting)
Je bent ook voor stadionverboden voor elk wissewasje?
etc.etc.
Die dingen vind ik inderdaad niet erg. Ik sta er volledig achter.

Ik hoop trouwens dat EL alle wedstrijden gaat uitzenden, ik zou graag alle uitwedstrijden thuis bekijken. Het probleem met de tijden 18:45 / 20:45) kan prima opgelost worden door EL door 2 kanalen of meer te gebruiken. Ik meen dat ik 5 of 6 kanalen van EL heb, gebruik die dan ook.
pi_96587534
Gelukkig zijn niet alle supporters zoals jij. Dit is wel wat EL en andere instanties willen. Mensen blijven thuis, meer reclame-inkomsten. De lokale driehoek hoeft minder politie in te zetten e.d. Dus dat geld besparen ze weer...

En er zijn maar vier EL kanalen w/
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_96592408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Die dingen vind ik inderdaad niet erg. Ik sta er volledig achter.

Ik hoop trouwens dat EL alle wedstrijden gaat uitzenden, ik zou graag alle uitwedstrijden thuis bekijken. Het probleem met de tijden 18:45 / 20:45) kan prima opgelost worden door EL door 2 kanalen of meer te gebruiken. Ik meen dat ik 5 of 6 kanalen van EL heb, gebruik die dan ook.
Ik respecteer je mening hierover, maar anderen denken daar anders over. Die willen graag hun clubje zo veel mogelijk volgen en dan niet op godsonmogelijke tijden zodat ze of een hele/halve dag vrij moeten nemen, of de volgende ochtend pas weer terug zijn.

Wanneer men op zaterdag om 18:45 of 20:45 af wil laten trappen heb ik daar trouwens minder moeite mee dan de vrijdag.

Dat je de wedstrijd als alternatief op TV aanbiedt vind ik alleen maar mooi, alleen vind ik wel dat de belangen van de SUPPORTERS die de wedstrijd willen bezoeken voorrang moeten hebben op de belangen van de TV. Voetbal zonder supporters is in mijn ogen dan ook hetzelfde als bier zonder alcohol, niet te pruimen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96594170
Alle wedstrijden weer om 20:00 en altijd op vrijdag zou wel fijn zijn voor iedereen.

En dan breiden zie die digitale kanalen van EL maar uit, ik heb het persoonlijk ook het liefst altijd op vrijdag om 20:00 zoals het altijd was. Ik heb niet zo heel veel moeite met 20:45 op vrijdag, maar kondig het dan wel aan het begin van het seizoen aan. En niet zoals dit seizoen eerst 20:00 op de agenda zetten en daarna aanpassen een paar weken van te voren.

En het voetbal op maandagavond moet echt weg. Dat is gewoon absurd.

En weer normaal bier dat op elke tribune gedronken mag worden, dat wil ik ook weer terug. Niet dat evenementenbier.

En de rondrennende kids op Noord weg. Maar daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn :p

Ik hoop alleen niet dat er nu weer acties komen waarmee Cambuur in een kwaad daglicht komt te staan, alles wat er fout gaat staat al gelijk in de pers en dat is bij andere clubs nooit het geval.
pi_96595816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Alle wedstrijden weer om 20:00 en altijd op vrijdag zou wel fijn zijn voor iedereen.

En dan breiden zie die digitale kanalen van EL maar uit, ik heb het persoonlijk ook het liefst altijd op vrijdag om 20:00 zoals het altijd was. Ik heb niet zo heel veel moeite met 20:45 op vrijdag, maar kondig het dan wel aan het begin van het seizoen aan. En niet zoals dit seizoen eerst 20:00 op de agenda zetten en daarna aanpassen een paar weken van te voren.

Zodat meer mensen thuisblijven. Supporters moet je naar het stadion lokken om inkomsten voor de club te verwerven, als ze thuis kijken gaat het geld naar Eredivisie.

En het voetbal op maandagavond moet echt weg. Dat is gewoon absurd.

Daarom zijn er dus die groepen als Tegen het moderne voetbal, indehekken, footballculture etc. Deze brengen met gegronde argumenten (dus geen huiliegedoe) hun standpunten. Ze zijn hiervoor onlangs ook bij fracties uit de Tweede Kamer geweest.

En weer normaal bier dat op elke tribune gedronken mag worden, dat wil ik ook weer terug. Niet dat evenementenbier.
Idem

En de rondrennende kids op Noord weg. Maar daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn :p

Die kun je niet weigeren, laat je iedereen verplicht op de tribune zitten/staan, krijg je weer zo'n 'gevangenissfeertje' Dat kids rustig blijven is de taak van ouders.

Ik hoop alleen niet dat er nu weer acties komen waarmee Cambuur in een kwaad daglicht komt te staan, alles wat er fout gaat staat al gelijk in de pers en dat is bij andere clubs nooit het geval.

Helaas zijn die lui die hiermee beginnen, zoals tegen Roda, mensen die je nooit ziet bij Cambuur. De club krijgt wel een slechte naam, terwijl de 'eigen aanhang' hier in het begin in mindere mate bij betrokken is geweest. De 'hoolies' zoeken elkaar buiten het stadion op, meestal op rustige plekken ;)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_96696854
Kijktip voor vanavond (tweet die ik even copy en paste):

Bezig met montage Boppeslach Argyf: het seizoen 2008-2009 van #Cambuur. Met o.a. de fantastische playoffs tegen Roda JC. Vanavond op tv!
pi_96882681
Ik hoop toch niet dat Meul naar Willem 2 gaat...
pi_96883580
Ik hoop het ook niet, ben wel benieuwd wie er nog zullen vertrekken. Meul? Beekmans?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_96889453

Interview van meer dan 24 minuten!
pi_96989315
Morgen is het matchday *O*
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_96992190
Ze mogen ook wel met Schepers om de tafel gaan zitten.

Geen vd heide, geen hese en niet uitverkocht. Beetje jammer dat 1 kaart pp.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97002270
Tijdens de vrije verkoop mochten mensen wel vier p.p. meenemen :')
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_97003611
1 toch? Dat het bij seizoenskaarthouders zo is is ook wel logisch, als je dan 4 pp doet heb je de kans dat er seizoenskaarthouders achter het net vissen :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:45:35 #136
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97009351
Succes morgen tegen Olle. Pak ze! _O_
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:15:16 #137
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_97013320
Leuke club. Zie ze graag promoveren. :)
You know, I've learned something today
pi_97028108
Ik hoop eigenlijk maar dat ze niet promoveren, dan ben ik 50 euro meer aan mijn kaart kwijt en ik vind 200 euro alweer best veel...

Wat een vreemde beslissing trouwens dat Noord en Zuid dezelfde prijs blijven bij promotie en dat West waar ik zit 50 euro omhoog gaat? Wat is dat nu weer voor vreemds?
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:09:20 #139
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97028320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik hoop eigenlijk maar dat ze niet promoveren, dan ben ik 50 euro meer aan mijn kaart kwijt en ik vind 200 euro alweer best veel...

Wat een vreemde beslissing trouwens dat Noord en Zuid dezelfde prijs blijven bij promotie en dat West waar ik zit 50 euro omhoog gaat? Wat is dat nu weer voor vreemds?
Oost gaat ook omhoog. Wij financieren de nieuwe spelers in de eredivisie. Noord en zuid hoeven dat niet te doen.

Maar ik heb geen zin meer om te klagen over dingen die in mijn ogen niet kloppen bij Cambuur, dat zijn er namelijk te veel. Deze organisatie is in ieder geval zeker niet klaar voor de eredivisie.
Bedankt Hans.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:21:20 #140
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97028689
Het grappige is ook dat je bij clubs als Feyenoord en Ajax, waar je toch iets beter voetbal te zien krijgt, zeker bij Ajax, niet veel meer betaalt. Uiteraard zijn er plaatsen die duurder zijn, maar de meeste vakken schommelen ook rond de 200-250 euro. Terwijl Cambuur lekker mag strijden tegen degradatie.

Cambuur heeft volgens mij de illusie dat ze nog steeds erg goedkoop zijn, een paar jaar terug was dit ook daadwerkelijk het geval, maar toen moest je eigenlijk geld toe krijgen om je te laten zien in het stadion.

Edit: Net even gecheckt wat je bij hoerenveen betaalt, 20 euro meer dan de westtribune van Cambuur, voor het duurste vak. :D
Bedankt Hans.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:47:57 #141
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97029666
Vanavond Zwolle even oprollen trouwens. w/
Bedankt Hans.
pi_97033145
10% korting gelukkig nog op oost :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:14:17 #143
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_97045399
Nou ze zijn bezig!
pi_97049081
:')
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:49:02 #145
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_97051070
Wat de fok is die Mark de Vries toch belangrijk voor Cambuur!
pi_97053193
Waar is het feestje?


Vrees dat het niet genoeg is, desalniettemin een heerlijke pot.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97054133
Hier is dat feestje *O*

Als Olle zondag de 1-0 maakt, en weer dat anti-voetbal gaat spelen... Dan zijn we de sjaak inderdaad
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_97055062
Ik moet het nog maar zien dat Zwolle de 1-0 maakt zondag. Ze maakten na de wedstrijd een behoorlijk verslagen indruk en zijn niet veel meer van Zwolle voor de winterstop. Zelf het koppie erbij houden en vechten tot de laatste snik!

Ik kan wel zeggen dat we ze op de knieën hebben, maar dan moet het genadeschot nog komen, we zijn er absoluut nog niet. Maar kansloos? Nee dat zeker niet zondag!
Let's pretend we scored a goal YEAH
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:04:53 #149
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97055905
Gewoon 1x scoren daar, dan moeten zij al 2x scoren voor verlenging.
Bedankt Hans.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:05:50 #150
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97055958
Wat een kans trouwens nog voor Prent, echt zonde dat hij hem te ver voor zich uitspeelde.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')