Daarvoor ben je spits iddquote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Speelde een draak van een wedstrijd maar legt er doodsimpel gewoon 3 in. Dan ben je een goede spits
Na het fluitsignaal liep ie van het uitvak terug naar de dug out en keek naar vak 12/13/14 die zijn naam scandeerden. Zijn gezicht: pricelessquote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat doet de naam van die clown in het Cambuur topic?
Haha, nice. Heb ik helaas niet meegekregen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Na het fluitsignaal liep ie van het uitvak terug naar de dug out en keek naar vak 12/13/14 die zijn naam scandeerden. Zijn gezicht: priceless
Nee mijn bel is stukquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
Als ik zeg dat we beide die kleine grijze grappenmaker met baard kennen, gaat er dan een belletje rinkelen?
Haha nu gaat me langzaam iets dagen ja. Je bedoelt die clown uit vak 8 met zijn bebrilde maatjequote:
Al jaren idd. Het is me helaas nooit gelukt ze mee te nemen naar vak 14 onderinquote:
Ja dat heb ik nog meegemaakt, jammer. Wou die directrice die schurftige hond niet doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
JammerRoRo is ook les gaan geven bij ICT. Omdat hij niet overweg kon met de unit-directrice
Ja en stiekem hebben we Hese en Heerkens geruild volgens de verslaggever van RTLulquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Blinker het volgende:
Breaking! KvdB voetbalt bij Cambuur!
http://yfrog.com/h3wnbbpj
Huilen in de auto toch? Je zou illegaal in Leeuwarden komen als je had gekundquote:
Tja, je moet wat als Ruud ter Heiden weg is.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Blinker het volgende:
Breaking! KvdB voetbalt bij Cambuur!
http://yfrog.com/h3wnbbpj
Laat burgervader Ferd het maar niet horen! :pquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Huilen in de auto toch? Je zou illegaal in Leeuwarden komen als je had gekund
Ja we gaan gewoon door, mijn postcount moet toch eens omhoogquote:
Mercurius via internet bij gebrek aan beterquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja we gaan gewoon door, mijn postcount moet toch eens omhoogHeb je de wedstrijd nog wat kunnen volgen in den vreemde? Voetballend zeer matig, ook de sfeer viel me wat tegen (zondag effect?) maar er gebeurde in ieder geval genoeg.
Ook op zondag? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat je zowat tot de rust moet wachten als er in de eerste minuut al gescoord isquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef neen het volgende:
Die Jupiler League site is echt ideaal, tijdens de pauze kun je ook al momenten terugkijken op je telefoon
M'n internet werkte voor geen meter afgelopen zondag dus niet kunnen kijken, meestal klopt het wel aardig dacht ik. Mobiele site ziet er ook dikke prima uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ook op zondag? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat je zowat tot de rust moet wachten als er in de eerste minuut al gescoord is
2, was 1 voorwaardelijk bij.quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Freeflyer het volgende:
Henkie mag eerst 3 wedstrijden op de tribune vanwege het vermeend wegduwen van de 4de official.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |