Daarvoor ben je spits iddquote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Speelde een draak van een wedstrijd maar legt er doodsimpel gewoon 3 in. Dan ben je een goede spits
Na het fluitsignaal liep ie van het uitvak terug naar de dug out en keek naar vak 12/13/14 die zijn naam scandeerden. Zijn gezicht: pricelessquote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat doet de naam van die clown in het Cambuur topic?
Haha, nice. Heb ik helaas niet meegekregen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Na het fluitsignaal liep ie van het uitvak terug naar de dug out en keek naar vak 12/13/14 die zijn naam scandeerden. Zijn gezicht: priceless
Nee mijn bel is stukquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
Als ik zeg dat we beide die kleine grijze grappenmaker met baard kennen, gaat er dan een belletje rinkelen?
Haha nu gaat me langzaam iets dagen ja. Je bedoelt die clown uit vak 8 met zijn bebrilde maatjequote:
Al jaren idd. Het is me helaas nooit gelukt ze mee te nemen naar vak 14 onderinquote:
Ja dat heb ik nog meegemaakt, jammer. Wou die directrice die schurftige hond niet doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
JammerRoRo is ook les gaan geven bij ICT. Omdat hij niet overweg kon met de unit-directrice
Ja en stiekem hebben we Hese en Heerkens geruild volgens de verslaggever van RTLulquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Blinker het volgende:
Breaking! KvdB voetbalt bij Cambuur!
http://yfrog.com/h3wnbbpj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |