Ik kwam bij hem terecht doordat de naam Herlings ooit voorbij kwam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef Leatherface het volgende:
Ik volg zijn verrichtingen ook meer. Wanneer de tv er aandacht aan besteedt, leeft het bij mij toch wel meer.
Hij heeft dit jaar al de Supercross gereden in de Lites klasse (met Hansen, Tomac, Tickle, Cunningham, etc) en ook al een paar keer in de 450cc met Stewart, Reed, Villopoto enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:42 schreef tong80 het volgende:
Het zijn toch leeftijdsgenoten ? Beiden even getalenteerd denk ik.
Waarom gaat ie naar Amerika ?
Je mag pas mee doen aan het WK op je 15de, Roczen kon dus in 2009 zijn debuut maken (miste wel de eerste 4 GP's omdat hij nog geen 15 was) terwijl Herlings het EK reed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Roczen is een half jaar ouder en heeft volgens mij een seizoen eerder zijn debuut gemaakt.
De Supercross (in stadions) in Amerika is, volgens de meesten, nou eenmaal het mekka van de motorcross. Bovendien is het vanwege het prijzengeld aantrekkelijk.
Vorig jaar was Roczen vice-wereldkampioen en kwam naar KTM, Searle en Paulin staan 3de en 4de... maar Osborne is misschien ook wel interessant.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Met Roczen volgend jaar in Amerika ben ik wel benieuwd wie teamgenoot wordt van Herlings.
Ja las ik ook in de krant, verloor veel tijd daardoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Die 6e plek in Halle kwam door een gebroken wiel, anders was het hoogstwaarschijnlijk ook gewoon positie 1.
Herlings zal het ONK wel winnen mits hij niet geblesseerd raakt, de verwachting is dat er in Mill nog een aantal GP rijders aan de start zullen staan zoals Tonus en Osborne.quote:
Zo gaat 'ie goed.twitter:mxplanet twitterde op zondag 25-03-2012 om 15:09:00Full results first moto mx2: 1 herlings 2 v horebeek 3 roelants 4 nicholls 5 eggens 6 tixier 7 petrov 8 v doninck 9 coldenhoff 10 olsson reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |