abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94384247
Ik zoek een mooie schoudertas die geschikt is voor school; hij moet dus wel van een redelijk formaat zijn en wat gewicht kunnen dragen. Ook niet onbelangrijk is het uiterlijk, hij moet ook mooi zijn - maar dat is natuurlijk subjectief. Ik heb al gekeken naar Crumpler, maar tassen die voldoen aan mijn voorwaarden waren of te klein, of enorm duur. Mijn budget is maximaal 90 Euro.
Dit zijn een paar tassen die ik wel mooi vind:

Iemand een idee?
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 18:23:52 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_94384420
Ik heb een samsonite en dat is een kruising tussen een schoudertas en een boekentas. Erg gemakkelijk.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:24:35 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 20 maart 2011 @ 18:31:25 #4
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_94384715
-edit: offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 20-03-2011 18:32:38 ]
pi_94384816
Khodi? Ook te koop bij de Bijenkorf, deze kost ¤49,95.

pi_94385179
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:34 schreef Mylene het volgende:
Khodi? Ook te koop bij de Bijenkorf, deze kost ¤49,95.

[ afbeelding ]
Ziet er handig en stevig uit, maar is niet erg mooi. Toch bedankt voor de tip. :)
pi_94562584

Heb deze onlangs gekocht! Vind het wel een mooi dingetje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_94564187
FP schoudertas O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:42:10 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_94564247

Doe mee aan Lingo :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_94574667
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze onlangs gekocht! Vind het wel een mooi dingetje.
Dat begint er meer op te lijken. ^O^ Waar heb je die gekocht?
pi_94575332
http://www.knomobags.com/eu/men/bags/messenger/

Ik heb er zelf twee (large en small), is een tikkeltje duurder dan veel tassen maar echt fantastisch spul als je het leer goed onderhoudt. Heb je jaren plezier van.
pi_94581033
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef MetBas het volgende:

[..]

Dat begint er meer op te lijken. ^O^ Waar heb je die gekocht?
Bij de online shop op mcgregorstore.com, maar ik zie daar nu maar één tas staan. Kostte 160 Euro. :) Prima kwaliteit, mooi dikke stof, ziet er bijna geen vlekken op en is goed stevig!
pi_94581245
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Harmankardon het volgende:
http://www.knomobags.com/eu/men/bags/messenger/

Ik heb er zelf twee (large en small), is een tikkeltje duurder dan veel tassen maar echt fantastisch spul als je het leer goed onderhoudt. Heb je jaren plezier van.
ZItten inderdaad ook erg mooie tussen. Deze vind ik wel wat hebben: http://www.knomobags.com/(...)-15-laptop-bag.html/

Wel een beetje jammer dat het duidelijk 'laptop' tassen zijn. Die van mij heeft er ook wel een vakje voor, maar is niet gericht op het vervoeren van een laptop..
pi_95331350
quote:
Thanks, zal er even naar kijken vanmiddag.
pi_95331402
OMG..is dit echt...
Mannen / jongens die een heel topic opzetten over een schoudertasje...?
Jezus..waar gaat dit heen met de jeugd van tegenwoordig... :N
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_95331626
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:08 schreef helldeskr het volgende:
OMG..is dit echt...
Beter dan dat we er bijlopen als een of andere halvegare sloeber.
  maandag 11 april 2011 @ 14:02:02 #18
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_95341334

Beiden van Fred Perry.
pi_95344880
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:08 schreef helldeskr het volgende:
OMG..is dit echt...
Sorry, speciaal voor jou gaat mijn volgende topic over nektasjes.
pi_95347652
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:32 schreef Moffol het volgende:

[..]

Beter dan dat we er bijlopen als een of andere halvegare sloeber.
Koop gewoon een rugtas.
5 Ferrari's op videoband!
pi_95347816
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Koop gewoon een rugtas.
Ja, zou ik ook doen maar alsnog is alles beter dan een verpauperde tas.
  maandag 11 april 2011 @ 17:04:15 #22
207863 Obama
Barack Hussein
pi_95348298
'Property of' heeft mooie tassen, duur maar mooi.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:22:49 #23
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_95467767
Belstaff en dat wordt dan gelijk de laatste die je ooit koopt

woensdag 13 april 2011 @ 22:32:11 #24
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95468358
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef mrPanerai het volgende:
Belstaff en dat wordt dan gelijk de laatste die je ooit koopt

[ afbeelding ]
dit
pi_95472139
http://www.belstaffstoreo(...)lder-bag-556_p4.html

Vind ze niet heel mooi, maar je kan het proberen, zo duur zijn ze nou ook weer niet. Als het je stijl is.
pi_95539819
Ik heb deze man-purse gekocht, voornamelijk voor het vervoer van mijn laptop.

prachtig ding, hele goede kwaliteit met oog voor detail (zoals de verschillende voeringen etc)
zou niet anders willen! Mijn enige bezwaar is dat ik liever een kleinere had genomen (vind ik esthetisch gezien mooier, maarja dan zou mijn laptop er niet inpassen dus dat was niet echt een optie _O- )

http://www.sfbags.com/products/muzetto/muzetto.php

ik heb er 200 euro voor betaald (inclusief verzendkosten) Dus je hebt hier niets aan, maar ik wil hem toch even aanprijzen omdat ik het zo'n fijn ding vind.
Dat is wel voor de 15" variant. De kleinere varianten zijn goedkoper.
pi_95541242
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:33 schreef ampburner het volgende:

prachtig ding, hele goede kwaliteit met oog voor detail (zoals de verschillende voeringen etc)
zou niet anders willen! Mijn enige bezwaar is dat ik liever een kleinere had genomen (vind ik esthetisch gezien mooier, maarja dan zou mijn laptop er niet inpassen dus dat was niet echt een optie _O- )

[ afbeelding ]

ik heb er 200 euro voor betaald (inclusief verzendkosten) Dus je hebt hier niets aan, maar ik wil hem toch even aanprijzen omdat ik het zo'n fijn ding vind.
:{
pi_95542001
I know ;(
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:24:01 #29
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_95542100
quote:

[ afbeelding ]

"Man-purse"...
I never workout
pi_95542146
quote:

[ afbeelding ]

Mooi ding op zich, maar hij is mij toch iets te vrouwelijk (no offence).
pi_95542910
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een tassenwinkel binnenstapte. Dat je daar rondkeek, een tas oppakte, schatte of je laptop erin past en em dan koopt. Heb je een tas die werkt en aan je voorwaarden voldoet. En je kunt kijken of het in je budget past door op het prijskaartje te kijken.
Of je zegt tegen een verkoper: ik zoek een tas, een stevige, moet een laptop in kunnen en max ¤90.
Wat een gemierene*k zeg, het is maar een tas. Niet een nieuw huis of een auto ofzo. Een tas. Of ben ik niet metroman (lees: man zonder ballen) genoeg voor dit topic?
pi_95543426
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef the85mc het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een tassenwinkel binnenstapte. Dat je daar rondkeek, een tas oppakte, schatte of je laptop erin past en em dan koopt. Heb je een tas die werkt en aan je voorwaarden voldoet. En je kunt kijken of het in je budget past door op het prijskaartje te kijken.
Of je zegt tegen een verkoper: ik zoek een tas, een stevige, moet een laptop in kunnen en max ¤90.
Wat een gemierene*k zeg, het is maar een tas. Niet een nieuw huis of een auto ofzo. Een tas. Of ben ik niet metroman (lees: man zonder ballen) genoeg voor dit topic?
Je hoeft niet een 'metroman' te zijn om er leuk bij te willen lopen. Schuif je onzekerheid over dat jij daar geen oog voor hebt niet af op mensen die dat wel hebben. Best grappig eigenlijk, een onkunde afschuiven op de pretentie dat je 'te mannelijk' zou zijn voor dit soort dingen. Lachwekkend.
pi_95543858
quote:
"Man-purse"...
ofwel 'Murse', voor de liefhebber ;)

quote:
Mooi ding op zich, maar hij is mij toch iets te vrouwelijk (no offence).
none taken :)
pi_95543944
LOL
Tuurlijk er leuk bijlopen is prima, maar dit vind ik wel wat ver gaan. Je kunt toch ook de beste uitkiezen in een winkel. Gaat een stuk sneller iig.
Denk eens na, als je een leuk meisje hebt ontmoet en je hebt er een tijdje mee staan praten. En als je later aan haar terug denkt, weet je nog wat voor tas zij had, wat voor schoenen ze aan had? Ik niet in ieder geval. Het gaat niet om wat je draagt, maar om wat je uitstraalt. Kun je niet kopen met een tas. Als je je status/karakter moet overbrengen met een tas....
pi_95544475
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef the85mc het volgende:
LOL
Tuurlijk er leuk bijlopen is prima, maar dit vind ik wel wat ver gaan. Je kunt toch ook de beste uitkiezen in een winkel. Gaat een stuk sneller iig.
Denk eens na, als je een leuk meisje hebt ontmoet en je hebt er een tijdje mee staan praten. En als je later aan haar terug denkt, weet je nog wat voor tas zij had, wat voor schoenen ze aan had? Ik niet in ieder geval. Het gaat niet om wat je draagt, maar om wat je uitstraalt. Kun je niet kopen met een tas. Als je je status/karakter moet overbrengen met een tas....
Met de concurrerende prijzen van internet is 't zeker wel de moeite waard om adviezen in te winnen op een forum, voor mij dan tenminste. Heeft verder niks te maken met wel of niet aanwezigheid van mannelijkheid.
En verder redeneer jij nu vanuit een ander, dat is nou het verschil. Als ik een leuke tas wil redeneer ik vanuit mezelf. Ik wil een leuke tas, niet voor een ander.
pi_95544738
Mooi!
pi_95544979
quote:
Het gaat niet om wat je draagt, maar om wat je uitstraalt. Kun je niet kopen met een tas. Als je je status/karakter moet overbrengen met een tas....
dat maak jij er nu weer van! ;)
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:59:07 #38
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95545954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef the85mc het volgende:
LOL
Ik ben het met je eens, sommige mensen hebben nou eenmaal een materialistisch statussymbool nodig om hun karakter tot hun recht te laten komen.

Maar dit topic gaat over dat ts niet voor zichzelf kan kiezen, en derhalve onbekende internetters laat kiezen voor hem. Da's een totaal andere zaak :+
pi_95546497
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef the85mc het volgende:
Dat heb ik nou met auto's. Wat een gedoe en geneuzel wordt daar om heen gemaakt. Terwijl er meer verschil zit tussen de ene schoudertas en de andere schoudertas, dan tussen de ene auto en de andere auto. En daar is dan zelfs een heel subforum voor (PTA) op Fok!, er zijn auto-programma's, autotijdschriften en zelfs een hele Auto RAI. En dan kun je nog zeggen "ja maar auto's zijn duurder", maar de meeste autoneuzelaars rijden lease (hoeven het dus zelf niet te betalen) of hebben niet eens een rijbewijs.

En dat heb je allemaal niet voor schoudertassen voor heren. Stel je voor, een heel subforum over herentassen. :') En ook al vind je dit topic niet zinvol, so what?
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_95547190
quote:
(hoeven het dus zelf niet te betalen)
Doe mij maar zo'n gratis auto. Misschien kun je ook tassen leasen? Naja, dit topic is niet aan mij besteed merk ik. Succes met een nieuwe tas zoeken. Ik wil nu natuurlijk wel foto's zien na deze barre zoektocht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')