softwarequote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien een stomme vraag, maar waar is die 219 euro in gedaan?
deze muziek klinkt echt zo erg niet als mariogamesquote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef Goudvis_ het volgende:
Sowieso, die bitpop die ik hier hoor doet me altijd denken aan Mario![]()
![]()
ssst die is niet online enzoquote:
Het is goed geinvesteerdquote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die de verzoekjes regelt, de muziek speelt en de boel automatiseert.
FOKGANGBANG ALLES OP VIDEO!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
Hee goudvis, naatje, beach, lama en ik wonen fucking dichtbij elkaar
interessant, raar dat zoveel kost, zo moeilijk lijkt me het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die de verzoekjes regelt, de muziek speelt en de boel automatiseert.
vertelquote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaan nog veel meer mogelijkheden komen als de nieuwe site er is
Niet die site hoor. Die zit er bij als het ware.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
interessant, raar dat zoveel kost, zo moeilijk lijkt me het niet
Ah, kies dan voor mij en niet voor Beach.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaan nog veel meer mogelijkheden komen als de nieuwe site er is
maar iets wat liedjes automatisch aanzet uit een lijst lijkt me niet zo moeilijk dat het 219 euro zou kostenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet die site hoor. Die zit er bij als het ware.
Waarom? Beargumenteer je standpunt alsjeblieft.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ah, kies dan voor mij en niet voor Beach.
popcorn.gif omdat koelkastquote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is dit voor een bagger? Het doet me denken aan anime
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
HEY en ik dan!!!?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom? Beargumenteer je standpunt alsjeblieft.
quote:
Dit is geen baggerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is radio automation/broadcasting software. Je kunt er nog 100.000 dingen meer mee doen en scripten. Jingles zijn ook gescript, nieuws is gescript, aan/uit gaan is gescript, aantal verzoekjes etc. etc. etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar iets wat liedjes automatisch aanzet uit een lijst lijkt me niet zo moeilijk dat het 219 euro zou kosten[/n00b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |