* meldtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd op dat gebied, dus wie het aandurft heeft stalen zenuwen en een engelengeduld
Dan na dit nummer, dat is over 2 minuut en 50 secondenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Staat er nu klaar voor en gaat er in zodra jij er uit bent toon
Dat doe ik al hoor, heb net iets van een half uur lopen skypenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet eens met Naatje gaan praten
Ging je door de kamer lopen enzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, heb net iets van een half uur lopen skypen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makes not outquote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
ik plan niet in vanuit het topic en ik ga geen halve uurtjes inplannen, sorry
Ik moet iemand hebben die juist wel emoties heeft, en iets meer aan mij denkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ben autist, ik heb geen emoties
Dus moet lukken
ik spuug op alles...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet iemand hebben die juist wel emoties heeft, en iets meer aan mij denkt.
Daar spuug ik nou op
Ik negeer iedereen die niet meer dan 15 woorden gebruikt om zoiets te vragen, kusjesquote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
Faye negeert mij ook. De dames hier op Fok....
Je gaat toch nooit naar de Beurs. Maar ok dan. Gaan we dames hosselen, hier zijn ze veel te moeilijk.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ging je door de kamer lopen enzo?
Wat apart zegMaar schatje toch, ik was heul niet boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Ja met jou is het wel chill weet je.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je gaat toch nooit naar de Beurs. Maar ok dan. Gaan we dames hosselen, hier zijn ze veel te moeilijk.
Inderdaad, gewoon een echte vrouw met borsten enzo. Niet van die halve mannen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja met jou is het wel chill weet je.
Hier zijn toch alleen maar preutse dames.
En Klinkerbotsing danquote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja met jou is het wel chill weet je.
Hier zijn toch alleen maar preutse dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |