Wat je wellicht ook kan doen is windows opnieuw installeren? Via USB stick helemaal niet zo moeilijk.. Als je nog data van je windows installatie wil hebben wordt het al iets lastiger.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef Inlognaam het volgende:
F12 rammen maakt geen verschil. Vrees dat ik Acer zal moeten vragen voor een recovery dvd?
En wellicht een externe lezer moet regelen
als je een code hebt is het goed te doen en kun je makkelijk ergens 7 binnenhalen via bv torrents.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Inlognaam het volgende:
Tja, zonder win7 softwarepakket zal het niet zo makkelijk gaan vrees ik. Er staan gelukkig geen belangrijke dingen op; heb het ding pas na 1 jaar in de kast te hebben gelegen in gebruik genomen.
Of kan ik windows7 zo compleet downloaden ergens?
Dat inderdaad of de nieuwsgroepen. Wel uiteraard hetzelfde type windows 7 nemen, maar dan wel uiteraard 1 waar je nog wel de code bij moet invoeren.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef editoor het volgende:
[..]
als je een code hebt is het goed te doen en kun je makkelijk ergens 7 binnenhalen via bv torrents.
Hmm, dan is dat iets wat eerst gedaan moet wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Inlognaam het volgende:
Nieuwsgroepen, usenet? Ik weet van de mogelijkheden ervan, maar verder is dat allemaal nieuw voor mij... download dus nauwelijks wat illegaal eigenlijk.
Licentiesticker uiteraard aanwezig dus dat zou geen probleem mogen geven.
Dat dus nooit Acer, Compaq, Packard Bell nemen. Sterkte met support van Acer.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:54 schreef CelinoPino het volgende:
Koop nooit een Acer laptop, altijd problemen mee.Ik had precies hetzelfde probleem. Naar Acer gestuurd, was ik hem een maand kwijt omdat hij naar Duitsland toe moest, krijg ik hem terug, heb ik hetzelfde probleem binnen een week weer
Tevens gingen al mijn opladers en de accu van de laptop ook nog kapot, omdat de laptop blijkbaar een fabrieksfout had waardoor hij kortsluiting maakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |