Want geen ervaring. Is altijd een beetje de discussie. Officieren rechtstreeks opgekomen vanuit burger of vanuit de manschappen. Tja, beiden heeft voor- en nadelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:26 schreef FadetoGreen het volgende:
Ook in het korps mariniers? Ik las dat dat al zwaar was om alleen maar toegelaten te worden, je moet nog een paar extra testen doen voor leiderschap enzo, bewijzen dat je dus ook echt bevel zou kunnen leveren, bovendien doe je voor de rest dezelfde opleiding als de anderen, alleen langer omdat je ook nog bevelvaardigheden enzo moet leren. En hoezo zouden ze mij niet serieus nemen? Ik snap je post ook niet helemaal eerlijk gezegd...
Oh oke, dat las ik ook dat die heel hard was. Ook las ik over de POST, waarbij je zeg maar moet bewijzen dat je aan de opleiding mag beginnen, toch?. Die was ook heel hard, met 60 % die uitbvalde las ikquote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef Vortix het volgende:
[..]
Want geen ervaring. Is altijd een beetje de discussie. Officieren rechtstreeks opgekomen vanuit burger of vanuit de manschappen. Tja, beiden heeft voor- en nadelen.
De POTOM is inderdaad geen grap qua opleiding.
Dan zou ik het nu nog even lekker laten voor wat het is. Over 2 of 3 jaar is er weer vanalles veranderd.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef FadetoGreen het volgende:
Ben ik ook van plan, alleen zijn die dagen meestal doordeweeks en dan krijg ik een probleem met school die mij pas in de 5de vrij willen geven om naar zoiets te gaan.
Heb zelf de post gedaan (welliswaar in iets afgeslankte vorm omdat er vlak voor de opkomst nog heel veel plaatsen beschikbaar waren) Ben toen tot de AAC gekomen. Heb me daar toen toch wel op verkeken. Meen me te herinneren dat ik ooit ergens een verslag heb gelezen van de post.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef FadetoGreen het volgende:
Hardstikke bedankt demspec![]()
Heeft er iemand hier zelf de POST gedaan? Is die niet geheim ofzo, zodat ik kan vragen wat je daar zo ongeveer voor moet kunnen en verhaal over hoe het ging?
Is die nog niet terug van de wintersport vakantie?quote:
Op de AAC? In welk opzicht?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef demspec het volgende:
[..]
Heb zelf de post gedaan (welliswaar in iets afgeslankte vorm omdat er vlak voor de opkomst nog heel veel plaatsen beschikbaar waren) Ben toen tot de AAC gekomen. Heb me daar toen toch wel op verkeken. Meen me te herinneren dat ik ooit ergens een verslag heb gelezen van de post.
Edit: over je school: snap niet dat die lui zo moeilijk doen, het gaat tenslotte over je mogelijke vervolgopleiding.
Kan niet lang meer duren denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is die nog niet terug van de wintersport vakantie?
Ja, zo doet mijn school nou eenmaal. Maar de AAC, is dat niet ook nog deel van je (om het zo maar even te noemen) toelatingsexamen? Met vragen enz? Wel klote als je de POST wel goed gehaald hebt, wat was je advies daar?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef demspec het volgende:
[..]
Heb zelf de post gedaan (welliswaar in iets afgeslankte vorm omdat er vlak voor de opkomst nog heel veel plaatsen beschikbaar waren) Ben toen tot de AAC gekomen. Heb me daar toen toch wel op verkeken. Meen me te herinneren dat ik ooit ergens een verslag heb gelezen van de post.
Edit: over je school: snap niet dat die lui zo moeilijk doen, het gaat tenslotte over je mogelijke vervolgopleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |